je ken er wel wat leuks van maken... heb al een ideetje...
als je interesse in heb wil ik het weekend wel effe kijken er naar..
heb wel een leuk idee, geef maar effe een brul..
maar voor wat, hoort wat
Posts by DangerProne
-
-
-
ach tis wel grappig toch... zo zijn de kinderen lekker wat aan het maken... begin is er... ben begonnen toen op de c-64 met print peter en goto 10
leuk toch :cheer:
-
zit in het script... zoek bij wat de gebruikers er bij krijgen als het lukt. Daar zal het bij staan...
-
dit is de callcredit shop.. hier staat de betaling niet in hoor...
das wat anders :cheer: -
database ophalen, de eerste zeg maar 50...
dan laten zien, blz wordt volgende 50... enz... -
zal wel in het java bestandje staan... een locatie...
effe openen en kijken wat er staat... -
het werkt als volgt... heb zelf toen ook aardig moeten zoeken...
Bij mollie moet je een file invoeren dat contact maakt met je site, op de achtergrond. en in dat script kun je alles invoeren wat de speler krijgt nadat de betaling is voldaan. -
Sorry ken de source niet maar neem aan dat er ook cronjobs lopen, ken niet anders...
Maar goed, bij mij werkt het gewoon zo..
Je koopt een lot, slaat het op in de database wie het gekocht heeft.
Om de week, draait er een cronjob met het script dat ie een trekking moet doen en winnaars krijgen hun prijs...
Das alles... -
cronjobje... zo heb ik ook een loterij lopen
-
Vraagt iemand aan een blonDTje, wat ligt verder, parijs of de zon?
Zegt ze: Parijs want de zon kan ik zien
-
ze zeggen dat het wat sneller is maar ja, veel is dat ook niet...
ik hou het ook nog bij oude -
zou gewoon contact doen... met een bericht er in dan kunnen ze altijd zelf kiezen
-
Kijk bij mollie en de scripts staan al klaar voor je...:cheer:
-
ik heb helaas niet veel tijd, druk met werk en morgen een ronde wissel,dus effe snel gekeken, maar dit zou moeten werken:
PHPelseif(time() - 300 > $_SESSION['time']) { $wachten = ($_SESSION['time']-time()+300); ?> <table> <td> <b>You must wait <font color=green> <?php echo date("d-m-Y / H:i", $wachten); ?>before you can post again!</font></b> </td></table> <? }
:cheer: -
nadat hij het bericht verzonden heeft... zou er nog een printje voor zetten, van bericht verzonden en dan refresh op 3 zetten of zo... das wel net zo netjes :cheer:
-
ik zou de tijd in de database zetten, bij de bericht en zo evt. die 5 minuten blokken. Maar goed, persoonlijk vind ik tijd niks om spammen te voorkomen, rang etc is beter, maar dat is persoonlijk
-
waar je rand staat (1,5) staat in de zelfde IF als getal 2
moet dus zo worden:
PHPif(isset($_POST['draai'])) $kans = mt_rand(1, 6); if($kans == 2){ mysql_query("UPDATE `speldata` SET `cashmoney`=`cashmoney`+'25000000' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error()); echo 'Je hebt $25,000,000 gewonnen van de geluksrad!'; }elseif($kans == 2){
Zo zou het moeten werken :cheer:
-
gewoon in een while gooien en pakt alles...
Is toch niet zo probleem lijkt mijn -