Posts by DangerProne

voer dit maar in, zou moeten werken.

PHP
    $bellen = mysql_query("SELECT memberid, belbonus FROM users WHERE `belbonus` > 0") or die(mysql_error());
    while($bel = mysql_fetch_assoc($bellen))
    { 
    				$id = $bel['memberid'];
    				$geld = ($bel['belbonus']*2500000);
    				if ($bel['belbonus'] > 0)
    				{
    				mysql_query("UPDATE users SET bank = bank + $geld WHERE memberid = '" . $id . "'");
    				}
    				}

neem dan aan dat ie het bij de andere ook heb, werken etc.
    dat ligt denk ik, als ik zo snel kijken aan de exit.
    die stopt het script terwijl ie, om het simpel te zeggen, de rechtermenu nog niet neer gezet heeft.gaat namelijk van links, midden naar rechter kant.
    Probeer eens exit een afsluiting verder te zetten of weg te laten.

dit kan ja, met de oude walliecard, daarmee kan je nog tot eind 2011 betalen. dit is een nieuwe kaart, die wallie overgenomen heeft.
    de winkel heeft wel gelijk, is gewoon een vervanging van wallie.
    Alleen jij wilt dus met oude manier betalen, via wallie en dat gaat niet. Je kaart is wel goed, alleen je moet een site hebben die dus al de paysafecard ondersteunt

wat staat er bij functies dan? want de tekst dat je moet wachtten moet toch ergens staan en staat niet in dit stuk script.
    daar moet ergens de fout staan.

Citaat van insaneflame

imgburn is gratis en die is makkelijk te gebruiken voor dit soort dvd types

das niet waar, dat is voor een image file, dat wil zeggen dat het 1 bestand is, daar wordt hier niet over gesproken. is een handig proggie idd maar niet voor losse files.

zoals al vaker gezegd, is een afsluiting die mist.
    een </div> of een </table>
    dat zou je dus moeten zoeken bij dat stukje tekst wat dan in beeld staat...

klopt, PaySafeCard is alleen te gebruiken met een kamer van koophandel nummer. Net als Ideal. das wel jammer voor de mensen die bezig zijn met een hobby want wordt steeds moeilijker om je kosten er uit te halen. helaas...

klopt, je mist meestal een afsluiting van een div of table.
    let wel op waar je afsluit. Het kan wezen dat het dit probleem oplost maar dat ie dan weer ergens anders de fout in gaat.
    dus loop alles goed na als je wat bijvoegt

is wel mooi...
    alleen jammer als je klikt op het menu dat je een andere indeling krijgt... home is anders dan de rest... waardoor alles lijkt te verspringen... ik zou de indeling van home houden... en de rest daar ook in laten openen...

PHP
    mysql_query("DELETE FROM klanten_bestand WHERE id='".$id."'");

het is zonder *

PHP
    //Gegevens ophalen
    $sql = mysql_query("SELECT * FROM klanten_bestand WHERE id = '" . $_GET['id'] . "'");

dit klopt ook niet volgens mij, hij kijkt naar het id die online is, moet gewoon klantenbestand binnen halen.