Lijkt me handig om een arrowChat te implementeren.
Soortvan facebook chat, dan kan je chat starten met diegene waarmee je bevriend bent en online chat vrienden zien.
Lijkt me handig om een arrowChat te implementeren.
Soortvan facebook chat, dan kan je chat starten met diegene waarmee je bevriend bent en online chat vrienden zien.
@Fils,
Zal ik doen, en bedankt! 
Hallo ICT'ers,
Ik zoek iemand die mij op weg kan helpen met custom post type.
Mogelijk tegen vergoeding 
Simpele klus van 30 min tot 1 uur.
Groet,
Ismail
M.Beers
Wiskunde = Google vind ik een beetje té. Een bedrijf gaat jou niet aannemen om op google dingen te gaan overnemen.
oh jawel hoor, zelfs als je het door jan doedel laat maken, zolang je maar de resultaten levert, en deadlines behaalt
Ik heb wel een vps met nodeJS hosting, wil je joinen? Stuur prive bericht
Garbage collectors zullen wel helpen d.m.v. naar de scope's te gaan kijken.
Maar het probleem is, als je spel niet binnen 16ms zal werken dan behaal je niet de 60fps.
Maar ik doel meer op 30fps, alsnog zou het binnen 32ms moeten werken.
Daar zit voor nu niet mijn zorg in, ik laat het wel wat trager lopen want ik heb nog veel debug dingen erin zitten die het spel trager maakt.
Ook als ik mijn spel multiplayer wil maken, doe ik dat niet via de HTTP protocol. Dat al zo'n 500ms doet voor POST en ontvangen. En dan is het nog een kunst om dit synchroon te maken.
Dus ben ik van plan nodeJS erin te integreren.
Voor mij telt elke ms, dus wat onder jou ogen snel is bijvoorbeeld, zal dat voor mij misschien traag zijn ookal is het maar een halve seconde.
Oowhh ik wist niet dat runescape html5 + javascript gebruikt, ik dacht dat dat altijd in java gebouwd is, of is dat in de loop der tijd verandert?
De pathfinder op zichzelf is inderdaad niet traag, maar als ik dat inbouw in mijn game is dat dus wel zo vanwege al die code die ik al heb.
Jaa inderdaad, ik zie de optimalistatie, en de visuele inzicht hierop. Zeer handig thanks voor de link!
Dan heb ik nog meer om mee te stoeien 
Voor javascript is zelfs de A-star traag, maar ik probeer het zoveel mogelijk te optimaliseren, en pre-calculated variabels te gebruiken.
Gelukkig ga ik alleen orthogonaal anders ben ik nog verder van huis haha.
Thanks!
Goede uitleg, lekker uitgebreid en in beginner basics uitgelegd!
Ook nog eens een hele praktische demo.
Ook handig voor NPC's
Hallo ICT'ers,
Weet iemand, een goede tutorial over het maken van een pathfinder met een tilebased game.
Maakt niet uit welke programmeer taal is, als ik het principe begrijp kan ik dat omzetten in een andere programmeer taal.
Bij voorbaat dank!
Je bent niet de eerste die met dit idee komt en ook zeker niet de laatste. 2 à 3 weken lijkt mij heel krap om een goed werkend spel te krijgen. Bij een beetje spel praat je al gauw over duizenden regels code. Vele komen er na een week ook achter dat het misschien toch te veel werk is en stoppen dan. But who am I to judge?
Heb je een onderwerp waar het spel over moet gaan? Wil je een (overdone) maffia spel maken of iets anders?
Even ter informatie, qua code ben ik hiermee al sinds ongeveer september 2012 mee bezig alleen aan gewerkt. Ben een tijdje mee gestopt en nu wil ik weer verder.
De codes heb ik zelf getypt, inclusief een level editor. Het gaat om een 2d browser spel.
Dus qua code hoeft de creatieveling niks te doen.
Ik heb nog geen onderwerp, en ik weet nog niet wat het wordt. Vandaar dat ik ook een creatieveling nodig heb die met me een idee wilt uitwerken.
update: heb net bij de todo lijst van vorige jaar deze datum gevonden 27-08-2012
Dus sinds augustus ongeveer.
Hallo ICT'ers,
Ben een aardig lange tijd niet meer op deze site geweest en actief geweest in de ICT wereld. Nu wil ik er lekker tegenaan en een leuke 2D spel ontwikkelen!
Het programmeren en ontwikkelen van de spel ben ik voornamelijk mee bezig.
Nu ben ik zo ver aangekomen dat ik al kan beginnen met het maken van de game, alleen het probleem is wat voor game ga ik maken en hoe wil ik dit leuk maken voor iedereen?
Daarbij hoop ik dat een van jullie mij hierbij kan helpen, en een leuke spel bedenken en opschrijven. Hierbij heb ik 1 a 2 creatievelingen nodig.
Ook gaan we dit spel binnen 2 a 3 weken online zetten, om het in een klein groepje uit te testen en feedback te vragen.
Heb je zin om een leuke spel te bedenken? Ben jij creatief?
Stuur me dan een pm en wie weet heb je een leuke spel bedacht voor jou en je vrienden!
ps. Natuurlijk kan je een vergoeding verwachten als jou bedachte spel veel bezoekers trekt, maar het gaat er vooral om dat je het doet voor de lol en een leuk spel bedenkt!
Groet,
Ismaïl
Ben je meer opzoek naar opdrachten om inkomsten te maken( zoja, neem contact met me op) of wil je meer een hobby werk doen en bijvoorbeeld maffia games etc maken?
Ook hier, ontvangst bevestigd:D Heel erg bedankt!
Dat is een voorbeeld dat ik voor je heb gemaakt, indien je geen javascript kent raad ik het je te gaan leren.
Duss:
Waar "// Hier programmeer je je berekeningen." staat programmeer je in javascript de berekening.
Ikzelf werk al jaren met notepad++, vanwege dat het snel opstart en gratis is 
Het daagt je verder ook uit om zelf je handen uit je zakken te halen en lekker te gaan coderen.
Verder neemt dreamweaver het werk uit je handen en duurt het opstarten een tijdje, de enige reden dat ik het niet gebruik is de opstarttijd en prijs.
Volgensmij wil je dit:
http://jsfiddle.net/RmG63/
Zodra de tekst wordt verandert geeft hij een popupje, dat kan je wijzigen en daarin je berekeningen doen.

Zoniet, post het hier