Regel 3 moet je aanpassen.
Google maar is naar "php file type".
Regel 3 moet je aanpassen.
Google maar is naar "php file type".
Citaat van ExtremeToon MeerHet is heel simpel,
Connect via ssh bv met putty zoals je al hebt gedaan,
Dan ga je ubuntu desktop installeren wat je nog moet doen?, zoek op google naar een tut,
Dan ga je vnc viewer installeren met een username en password,
(hiervoor moet je de config van vnc aanpassen met VI(text editor)
Dan start je vnc server met /etc/init.d/vncserver start ( ligt eraan hoe de service heet)
Dan kan je connecten met de vnc viewer
Dan kan je alles configgen.
je kan ook dit doen!
apt-get install apache2
apt-get install php5 php5-mysql
apt-get install mysql-server
apt-get install proftpd
dan nog de config van apache2 aanpassen zodat die ook php parsed.
VI editor? Die is zo irritant als weet niet wat.
Ik raad nano aan, zeer simpel.
Heb je toestemming om die cartoon te gebruiken?
Zo ja, heb ik mogelijk interesse.
Zo nee, kan je beter het topic verwijderen.
Citaat van MJorritsmaToon Meer@ TopSecret (en ook de TS
![]()
Achtergrond niet wit? Belachelijk. De helft van de echte top designers gebruikt in 90% van hun layouts een witte (#FFFFFF) bg.
En niet elk portfolio hoeft uitgebreid te zijn. Neem grote bedrijven die alleen een logo nemen en alsnog veel klanten krijgen.
Zolang het werk wat je levert professioneel is en dat laat zien op je portfolio is het juist beter om het simpel te houden, zodat men zich focust op het werk wat je voor je klanten realiseert.
Alleen dit portfolio is gewoon erg matig. Om dit uit te leggen is erg lastig. Dit is typisch een beginnerslayout, die niet erg goed is maar de echte reden is niet te geven...
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Allereerst zal ik even op de TS reageren. Ik kan met pijn in de ogen naar de content kijken. Het is zeer vervelend kijken voornamelijk dankzij het houterige achtergrond. Verder denk ik dat de header wel iets kleiner kan want deze is nu erg leeg. Ook is de layout niet goed gebased, onderin is een stukje wit en de buttons zien er niet goed uit. Verder vind ik zelf het kleuren schema amateuristisch overkomen. Deze kleur grijs en blauw en hout vind ik dus niet zo goed bij elkaar passen.
MJorritsma,
Jij zegt 90%? Dat baseer je op? Geloof er namelijk niks van. Ik raad namelijk ook geen wit aan maar een net iets donkere kleur. Wat sterk op wit lijkt en waarbij je amper het verschil ziet. Waarom? Wit is een felle kleur en kan pijn aan je ogen doen. Door het dus iets donkerder te maken is het vaak fijner voor de bezoeker en geeft een rustigere uitstraling omdat het niet zo fel is.
Vergeet niet een licentie aan te vragen om te mogen draaien bij bijv. Buma/Stemra.
http://www.bumastemra.nl/nl-NL…ven/Licenseren_online.htm
Zonder zo'n licentie mag je niet een radio hebben.
Verder, kijk is naar:
http://www.listen2myradio.com/
Staan deze dingen niet uit in php.ini? Dacht dat het daar ook nog is aan kon liggen. (fopen enzo.)
Ik raad je mijn script aan i.p.v. al die andere.
Waarom? Scheelt serverload en dataverkeer en werkt evengoed. Want nu heb je namelijk het HELE gebruikstabel. Die nogal groot is en waarvan je niet alles gebruikt.
subdomeinen zijn geen gets, dat kan ik je alvast zeggen.
Citaat van F.AjetiIk heb er al onderzoek mee gedaan via google maar vond geen script die dat deed.
Daarom vraag ik het hier;)
hostmuis source had dat dacht ik (weet ik niet zeker). Had je wel een reseller voor nodig. (dacht ik)
DNS aanpassen en via je admin panel (DirectAdmin?).
Je hebt er duidelijk geen onderzoek naar gedaan, gebruik google is.
Citaat van LancerToon Meer@BrokenTrack;
Dit was oorspronkelijk de bedoeling, dat jij dat verkeerd opvat kan ik weinig aan doen.
Wat vat ik fout op?
@Lars;
Dat is hun geloof lars, dat respecteer ik dat "doekje".
Boerka niet, iedereen moet goed gezien kunnen worden (in NL).
Wat hun in Afghanistan doen, moeten hun weten.
Je zult het MOETEN respecteren. Ieder zijn geloof. Jij denkt anders dan zij.
Tering koran, wil ik ook niet zeggen, want dan kan de bijbel ook de fik in (kruistochten e.d.).
De extremisten maken er van: Dood aan alle ongelovigen.
Dat baseer jij op...?
ThugLife: Waarom moet lars en/of ik op onze woorden passen?
Vrij land, en omdat een "moslim" dit zegt, moet ik stoppen met mijn mening uiten (en/of lars?) NEE.
Dat is bedreiging in mijn ogen
Jij moet zeker op je woorden passen. De wet VERBIED het jou om zulke dingen te zeggen. Discriminatie is NIET toegestaan. Zowel hier als in Nederland niet. (crew, verzoek om topic op te schonen?)
En als je dat wilt zeggen: GA JE GANG!
Ik wil puur discussieren, en geen welles nietes spelletje spelen.
Ontopic:
Die missie moet niet doorgaan, zelfs als het een training is.
Ze kunnen suïcide bombers trainen, maar geen agenten...
Zucht.
Dat baseer je op...?
Citaat van LancerToon MeerWat je niet hebt, kun je niet krijgen toch?
Als al-qaida en weet ik veel wat weg is, ben je er vanaf.
Afmaken dus.
Vind je dit discriminerend, of wat dan ook?
Jammer, want zo bedoel ik dit niet.
****** lui moet maar xtje stoppen met aanslagen en weet ik veel wat in de naam van Allah.
Ik heb hier eindeloze discussies over met 2 marrokaanse jongens van mijn werk, en die zeggen zelf: Afmaken!
En az, jammer dan, of terugtrekken, of afmaken, zodat het maar keertje ophoud.
Hoelang moet de bevolking eronder lijden dat onze jongens en meiden op burgers poppen, en onze jongens en meiden daar trauma's aan overhouden.
Het heeft meer leed dan zin, of terug, of de missie afmaken, en dat was toch echt Sadam van z'n troon stoten en bin-laden afknallen.
Hieruit blijkt dat je echt geen benul hebt van wat zich in de wereld afspeelt.
Citaat van Robin@killingdevil, dit heb ik met opzet gedaan aangezien het mogelijk is om zo veel afbeeldingen als je wil toe te voegen.
Er zat dus niets anders op
Dan kan het alsnog.
Dan tel je hoeveel images er zijn voor dat product, zet je in een loop. En voila.
Ik heb aankomend blok lessen over database. Maar vorig jaar had ik één dag meegelopen op de opleiding, kreeg toen les over databases. En in die ene les was het de opdracht om zulke dingen te voorkomen en hoe je dat kan oplossen.
De oplossing heeft Killingdevil zojuist gegeven. Nu het nog toepassen.
Laat ik de vraagstelling anders is veranderen aangezien het niet echt storm loopt.
Wie zou van deze nieuwe chatbox gebruik willen maken?
Citaat van L.GrootNou ja, je weet niet hoeveel mensen er gedood zijn bij WTC ramp en Rome.
Niet meer dan WOII maar wie weet wat er nog komt...
Zodadelijk ga je met het vliegtuig op vakantie en dan word de luchthaven waar jij moet landen gebombardeerd.
Dan piep je wel anders.
Ik had familie die daardoor overleden is, dan weet je pas hoe erg die debielen zijn.
Amerika doet niet meer, niet minder.
Je richt je nu op één groep, aangezien jij daarbij betrokken bent.
Maar er zijn meerdere groepen die net zulke erge dingen doen. Neem nu alleen al de oorlog in vietnam.
De hele wereld is één grote debiel, niet enkel en alleen maar de Taliban. Dat moet je je beseffen.