Posts by Tim

VI editor? Die is zo irritant als weet niet wat.
    Ik raad nano aan, zeer simpel.

Heb je toestemming om die cartoon te gebruiken?
    Zo ja, heb ik mogelijk interesse.

Zo nee, kan je beter het topic verwijderen.

Allereerst zal ik even op de TS reageren. Ik kan met pijn in de ogen naar de content kijken. Het is zeer vervelend kijken voornamelijk dankzij het houterige achtergrond. Verder denk ik dat de header wel iets kleiner kan want deze is nu erg leeg. Ook is de layout niet goed gebased, onderin is een stukje wit en de buttons zien er niet goed uit. Verder vind ik zelf het kleuren schema amateuristisch overkomen. Deze kleur grijs en blauw en hout vind ik dus niet zo goed bij elkaar passen.

MJorritsma,
    Jij zegt 90%? Dat baseer je op? Geloof er namelijk niks van. Ik raad namelijk ook geen wit aan maar een net iets donkere kleur. Wat sterk op wit lijkt en waarbij je amper het verschil ziet. Waarom? Wit is een felle kleur en kan pijn aan je ogen doen. Door het dus iets donkerder te maken is het vaak fijner voor de bezoeker en geeft een rustigere uitstraling omdat het niet zo fel is.

Citaat van bboy

@Broken nee die is er uitgehaald

Dan kan je dus ook niet connecten naar de desktop.
    Want die is er dus niet.

Ik raad je mijn script aan i.p.v. al die andere.

Waarom? Scheelt serverload en dataverkeer en werkt evengoed. Want nu heb je namelijk het HELE gebruikstabel. Die nogal groot is en waarvan je niet alles gebruikt.

Citaat van F.Ajeti

Ik heb er al onderzoek mee gedaan via google maar vond geen script die dat deed.
    Daarom vraag ik het hier;)

hostmuis source had dat dacht ik (weet ik niet zeker). Had je wel een reseller voor nodig. (dacht ik)

Citaat van bboy

Waar kan ik ssh downloaden?

Google het is voordat je dingen roept.

Wat RDMNL2010 zei (putty) kan onder andere ook SSH gebruiken.

DNS aanpassen en via je admin panel (DirectAdmin?).

Je hebt er duidelijk geen onderzoek naar gedaan, gebruik google is.

Hieruit blijkt dat je echt geen benul hebt van wat zich in de wereld afspeelt.

Citaat van Robin

@killingdevil, dit heb ik met opzet gedaan aangezien het mogelijk is om zo veel afbeeldingen als je wil toe te voegen.
    Er zat dus niets anders op

Dan kan het alsnog.
    Dan tel je hoeveel images er zijn voor dat product, zet je in een loop. En voila.

Ik heb aankomend blok lessen over database. Maar vorig jaar had ik één dag meegelopen op de opleiding, kreeg toen les over databases. En in die ene les was het de opdracht om zulke dingen te voorkomen en hoe je dat kan oplossen.

De oplossing heeft Killingdevil zojuist gegeven. Nu het nog toepassen.

Laat ik de vraagstelling anders is veranderen aangezien het niet echt storm loopt.

Wie zou van deze nieuwe chatbox gebruik willen maken?

Citaat van L.Groot

Nou ja, je weet niet hoeveel mensen er gedood zijn bij WTC ramp en Rome.
    Niet meer dan WOII maar wie weet wat er nog komt...
    Zodadelijk ga je met het vliegtuig op vakantie en dan word de luchthaven waar jij moet landen gebombardeerd.
    Dan piep je wel anders.
    Ik had familie die daardoor overleden is, dan weet je pas hoe erg die debielen zijn.

Amerika doet niet meer, niet minder.

Je richt je nu op één groep, aangezien jij daarbij betrokken bent.
    Maar er zijn meerdere groepen die net zulke erge dingen doen. Neem nu alleen al de oorlog in vietnam.

De hele wereld is één grote debiel, niet enkel en alleen maar de Taliban. Dat moet je je beseffen.