Dat wat ik zei werkt gewoon in principe. Enkel de variabelen en table benaming kan ik fout hebben opgeschreven.
Die van jou is inefficiënt aangezien je daar extra load vraagt dankzij de "ORDER BY".
Dat wat ik zei werkt gewoon in principe. Enkel de variabelen en table benaming kan ik fout hebben opgeschreven.
Die van jou is inefficiënt aangezien je daar extra load vraagt dankzij de "ORDER BY".
Waarom geeft (bijna) iedereen hier zo'n inefficiënte manier om hier achter te komen?
Beetje Google kan geen kwaad Mattie. Eerste hit:
http://www.sitemasters.be/tuto…47/PHP/MultiViews_met_PHP
Een andere achtergrond nemen. Deze is te klein.
Dat is mogelijk. Heeft gewoon dezelfde input uitgang. Ik heb hier een Externe schijf liggen met een 3.0 versie. Werkt gewoon op een 2.0 poort.
Deze wilt graag anoniem blijven.
Dat is natuurlijk niet optimalistisch. Zeker niet als ik moet kunnen ordenen.
Echter is het wel gelukt dankzij de hulp van een vriend.
Uitkomst:
SELECT DISTINCT (nickname),
SUM( `type` = 'warning' ) AS warnings,
SUM( `type` = 'bann' ) AS banns
FROM log
WHERE id >0
GROUP BY nickname
ORDER BY warnings ASC
LIMIT 0 , 30
Mag op slot :slotje:
Hallo,
Ik zit een met een probleem.
Ik wil uit een tabel een naam "Distincten". Maar ik wil wel tellen hoevaak die naam voorkomt met `waarde`='1'. En ook apart tellen hoevaak de `waarde`='2'. Ook wordt deze geordend op OF de naam OF aantal van waarde=1 bij die gebruiker OF waarde=2 bij die gebruiker. Er zit een LIMIT in!
Weet iemand hoe dit moet?
Alvast bedankt!
Ipv een hele if else te maken kan je gewoon zeggen $classkeuze = $resultaat Of nog beter, deze gewoon direct in de klasse naam zetten zonder een variabele er voor aan te maken.
Indien de klassenaam niet gelijk is aan de naam van de resultaat zou ik voor een switch gaan.
Een laptop!
En iets voor muziek!
Wat is een schaftkeet?
Ik zou min. 1 GB ram nemen en een Intel i3 processor. Videokaart is niet van belang. Meer dan dat heb je niet nodig.
Ik zal later even wat laptops voor je zoeken, ben nu aan het barbequren
Mijne wordt simpel in gebruik. Al die andere frameworks zijn meer voor mensen die al redelijk wat php kennis hebben.