Posts by Tim

    Citaat van RDMNL2010

    Dit checkt of HET alleen cijfers bevat..


    En als je niks toe te voegen hebt aan topic reageer dan ook gewoon niet;)


    Waar hij dus ook niks aan heeft. Hij vraagt om letters, geen cijfers.


    Je brengt hem op een verkeerde spoor, wat zeer gevaarlijk kan zijn in de wereld van programmeurs.


    Voor de TS:
    http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=252699


    Leuke poging, maar dit checkt niet of het enkel letters bevat. Dit kan namelijk ook cijfers bevatten.

    Snap het nut niet van om het wiel voor de tweede keer te vinden.


    Is het niet slimmer om gewoon een source zelf vanaf het begin af aan te maken?


    Als je et gaat ombouwen zitten er nog steeds stukken in van banditi. Je zult de source dus nooit op jouw naam mogen zetten.


    Blijft een banditi source.

    Citaat van bboy

    Ikzelf heb een hosting van hem,
    Heel goede service!
    dus terug ontopic!


    Daar staat niks over van waar hij gehost is en met welk type netwerk en welke snelheden en de specificaties van de servers etc...

    Citaat van BrokenTrack

    Een eigen server kan ook een dedicated server zijn.


    Grootste verschil tussen een shared/reseller hosting en een VPS of dedicated is dat je root toegang hebt tot de (virtuele) server. Je kan daar dus ook programma's op draaien, dus software.


    Ook is een server vaak krachtiger dan een shared/reseller hosting.


    Ik raad je enkel een reseller te nemen als je zelf voor anderen gaat hosten of als je voor elk domein bijv. een eigen directadmin panel wit hebben. Anders zou ik voor gewone hosting gaan. Dan kan je meer en betere kwaliteit krijgen voor dezelfde prijs.

    Een eigen server kan ook een dedicated server zijn.


    Grootste verschil tussen een shared/reseller hosting en een VPS of dedicated is dat je root toegang hebt tot de (virtuele) server. Je kan daar dus ook programma's op draaien, dus software.


    Ook is een server vaak krachtiger dan een shared/reseller hosting.

    .ai is gemaakt in illustrator. Het is dan een vector.


    Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen wat het profijt is van een vector?