Allereerst, wat heeft dit met object georienteerd programmeren te maken?
Ten tweede, probeer eens te Googlen en zet verborgen/mappen bestanden uit/aan.
Allereerst, wat heeft dit met object georienteerd programmeren te maken?
Ten tweede, probeer eens te Googlen en zet verborgen/mappen bestanden uit/aan.
Kenneth, dat komt omdat error_reporting dan aanstaat (op zijn hoogste stand?) die normaal gesproken lager staat ingesteld. Dit alleen al geeft dus aan dat deze source slecht gecodeerd is.
Wil je dit in javascript doen? Aangezien dit bij de JS categorie staat.
Ik zou zelf eerst even spelen en fixen want het zit vol met fouten.
> Kogels op, wat dan?
> Zombies lopen raar.
> Zombies die tegen muur botsen doen niks meer.
> Als je ergens naar binnen gaat is het erg bugged.
> Werd overgelopen door een zombie, niks gebeurde.
> Ik kon ergens campen en af en toe op spatie drukken.
edit:
CitaatTypeError: Error #2007: Parameter hitTestObject mag niet null zijn.
at flash.display::DisplayObject/_hitTest()
at flash.display::DisplayObject/hitTestObject()
at Model/check_collision()
Citaat van KillingdevilToon MeerMijn eerste tip: Naamgeving. array is geen duidelijke variabele naam. Daarnaast zag ik de volgende regel:
PHPtitle.setIcon(new javax.swing.ImageIcon("C:\\Users\\Tim\\Documents\\GameSig\\images\\logo.png")); // NOI18N
Zet deze afbeelding in je classpath, en maak geen gebruik van absolute paden van het filesystem.
Ik zal de boel morgen nog eens aandachtig voor je bekijken!
Ha! Iedergeval erg bedankt voor het plaatje! Had ik zelf niet eens in de gaten. Dit deed Netbeans voor mij op deze manier.
Citaat van HoodBrokenTrack beter als je de minpunten vertelt,zo kan CP eraan werken.
Lijkt mij dat dit topic daar niet voor bedoeld is
Ik heb gister avond snel een Java applicatie gemaakt. Ik was benieuwd wat jullie van de code vinden en of jullie hier feedback voor hebben. Of wat jij mogelijk anders zou doen.
Bestaat uit 2 klasses.
De main zit in "Maintenance.java".
Om eerlijk te zijn vind ik het hiermee niet er beter op worden
Achja, meningen verschillen.
Edit:
Vond het een tijdje beter gaan. Maar nu vind ik het weer een beetje heuvel afwaarts.
Ik snap niet hoe jij 2/5 van de php kennis hebt als je nog niet eens de basis kent.
Edit:
Weet je wel hoe online leden worden berekend?
Citaat van F.AjetiOke dan weet ik genoeg heeft iemand nog bron vermelding of zo ietsd
Ik heb het geleerd van sitedeals.nl en de gesprekken die daaro plaatsvonden samen met de bronnen die daar zaten.
Mijn bericht zegt iets anders
Ook moet de persoon dacht ik de mogelijkheid hebben om (deels?) het bericht te bepalen.
En ik denk niet dat zulke voorwaarden gelden... Wordt mogelijk gezien als zwarte voorwaardes.
1. Er moet een afmeld link in zitten. Zodat deze persoon niet nog een uitnodiging kan ontvangen. Dit is verplicht.
2.
Er mag geen echt geld noch virtueel geld of virtueel goed vergoed worden voor het inviten van iemand. Wat wel mag is dat je zodra je iemand invite en dat deze zich aanmeld als ref dat je een beloning krijgt. Dit is een indirecte vergoeding en dat mag wel.
Is inderdaad een mooie set!
Final Cut Pro
http://www.phenos.nl/Elco/pics/4rcpgcj.jpg
Die grote ronde dingen. Ze zitten op je moederboord.
Edit bij Luc:
de uitleg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrolytische_condensator