• Beste CP'ers,

Ik doe sinds kort de opleiding Game Technology & Producing aan het Saxion in Enschede. Voor mijn opleiding moet ik in flash een spel maken. Dit heb ik gedaan en vraag om jullie hulp. Zouden jullie mijn spel uit willen proberen en indien mogelijk mij willen attenderen op eventuele fouten/glitches?

Hier mijn link; http://www.ddstudios.nl/projects/flash/demo
    Alvast bedankt.

Groeten,
    Joker.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • arendjee

Inderdaad, zijn je kogels op en je doel is niet bereikt ben je op dit moment nog 'de sjaak'. Het is dan ook de bedoeling voor de toekomst dat je kogels opgeslagen worden en dat je die meeneemt naar je volgende game. De spelwereld word automatisch gegenereerd, dus er is een kans dat de secret-room niet in elk nieuw potje zit.

Tip: Er is een secret-room verborgen in het spel met een ammobox bestaande uit 10 kogels. De ga

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

• Ik zou zelf eerst even spelen en fixen want het zit vol met fouten.

> Kogels op, wat dan?
    > Zombies lopen raar.
    > Zombies die tegen muur botsen doen niks meer.
    > Als je ergens naar binnen gaat is het erg bugged.
    > Werd overgelopen door een zombie, niks gebeurde.
    > Ik kon ergens campen en af en toe op spatie drukken.

edit:

Citaat

TypeError: Error #2007: Parameter hitTestObject mag niet null zijn.
    at flash.display::DisplayObject/_hitTest()
    at flash.display::DisplayObject/hitTestObject()
    at Model/check_collision()

• Ik ben op de hoogte van het feit dat het spel niet optimaal werkt op tragere PC's. Het spel heeft moeite met het verwerken van alle commando's binnen 1/24e van een seconde waardoor onder andere collision-detection niet erg soepel werkt en het binnenlopen van een nieuw gebied lag kan veroorzaken.

Wat betreft het vreemde loop-patroon van de zombies. Zombies zijn hersendode mensen en hebben geen duidelijk pad. Wanneer een speler echter te dichtbij komt merkt de zombie dit op en rent hij op de speler af. Dit houd hij vol tot hij te ver van de speler verwijderd is, of als er een muur tussen hem en de speler staat.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

• Citaat van BrokenTrack

Het heeft niks te make met tragere PCs, aangezien hier een I7 in zit.

Dat is opmerkelijk, aangezien ik het op meerdere pc's uitgeprobeerd heb en deze fout alleen ontdekt heb op mijn zwaar verouderde laptop. Ik zal ernaar kijken.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!