Posts by Fitim
-
-
:slotje: is gratis te vinden op ****.nl
Illegaal dus8-| -
Hij is nu gerestyled mooi man:P
-
K.rens doe je best:cheer:
-
Het domein is dus niks waard:P
-
-
Wat is de waarde van het domein: mijnmafia.be volgens jullie?:P
Met Vriendelijke Groet,
Ajeti. -
-
Ik heb er geen last mee gehad?:$
-
Citaat van Georgo
Cijfer: 0 / 10
Beoordeling:
Ik vind de layout veel te simpel, waarom? Omdat je weinig effecten gebruikt hebt, en dit zou ik binnen 5 min afgemaakt kunnen hebben, een vierkantje daar een vierkantje hier, klein balkje met klein effectje erin, en klaar.Zie dit niet te bot, maar dit is heel simpel, en ik zou als ik jou was, nog een beetje doorleren, en eventueel veel website's bekijken om een beetje een idee te krijgen om een betere layout te maken.
Waarde is dus geen cent.
MVG Georgo
Wat raadt je me dan aan voor site om tutorials te bekijken want deze heb ik ook gemaakt via een tutorial? -
Citaat van Willem
Via http://www.limewire.nl/ kan ik de versie nog gewoon downloaden hoor.
Dat is niet de officiële site, limewire.com in tegendeel wel -
Wel jammer dat ze zijn gestopt:P
-
Ik hoorde het van een vriend dat limewire is gestopt.
Ik keek net op de site van limewire en kwam dit tegen:PHPLegal Notice This is an official notice that LimeWire is under a court-ordered injunction to stop distributing and supporting its file-sharing software. Downloading or sharing copyrighted content without authorization is illegal.
Jammer dat zeg gestopt zijn, Ik hoorde dat ze een rechtzaak hadden dat ze illegale dingen lieten downloaden?
Mvg, Ajeti
-
-
Pak gewoon de bron? als het goed is lukt het dan ook?
-
Citaat van blackboss
Ik heb hem gedownload maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende error:
Dat krijg ik nadat ik de instllingen van de database heb ingevuld. Ik heb dit correct ingevuld dat weet ik zeker. Wat doe ik dan fout?
Met vriendelijke groet,
Blackboss
Misschien kan je admin paneel er van af pakken en die aan je andere travian source toevoegen? -
-
Heb net een portfolio layout in elkaar gezet graag zal ik willen weten wat jullie er van vinden en wat de eventuele waarde is.
http://i56.tinypic.com/e00g1w.pngVoer dit formuliertje even in zodat ik van me fouten kan leren, En of dingen kan verbeteren.
Alvast bedankt:cheer:
Met Vriendelijke Groet,
Ajeti(a) -
-
Download deze dan maar:P er zitten bugs fixen in, Ik hoop dat het je een beetje helpt.:cheer: