Posts by Fitim

Hallo Allemaal,

Ik wil graag een service aanbieden waarop men kan sparen voor een domein (via enquetes in tevullen) wanneer zij een x aantal punten hebben kunnen zij het domein bestellen wat zij willen , Mij vraag is heb hier ook een kvk voor nodig? Want ik zie veel sites die dat aanbieden zoals ghed.nl en die hebben geen kvk.

Groetjes,
    Fitim.

Nieuwsbrief gebruiken betere seo backlinks maken google adwords etc

Hallo Beste leden,

Omdat ik een goede reseller had kwam ik op een idee om een gratis hosting site op te richten en dit is ook gelukt! U kunt gratis een hosting nemen + een gratis subdomein , Voor speciale pakketten kunt u hier een reactie plaatsen of mij een privé bericht sturen!

Directe url naar de site: KLIK HIER

Of link:

Graag hoor ik nog tips en tops van jullie!

Pakketen? U krijgt een gratis pakket wanneer u, u registreert!

Groetjes,
    Fitim.

Toestemming van Willem is ingetrokken door Willem op 23-11-2011 om 12:47 uur!

Hallo Beste leden,

Hierbij verkoop ik de Beltegoedwissel.nl source de source is gemaakt voor mensen die hun beltegoed kunnen omwisselen voor echt geld natuurlijk maak jij er winst mee! De betalingen lopen via Targetpay.

Prijs: €3.29
    Demo: http://www.beltegoedwissel.nl/
    Demo account: Gebruikersnaam: Fitim Wachtwoord: 12345

Direct kopen: ~knip~

Voor vragen kunnen jullie hier een reactie plaatsen of mij een bericht sturen!
    Je betaald niet voor de layout!

Groetjes,
    Fitim.

Citaat van A.Bijlsma

WMDownloads.NL & .COM reeds verkocht aan Willem.

[offtopic]Status:
    Betaling is in werking...[/offtopic]

Je had ook van mij verkoopers rechten van de 123crime source gekocht die heeft nu Willem dus ? Maar ik heb hier niks over gehoord...

Hallo allemaal,

Voor een nieuwe site ben ik opzoek naar een systeem die er voor zorgt dat ik enquetes op me site kan zetten en als die enquete is gedaan dat er dan binnen max 15 minuten een link word aangevraagd waar een mysql_query in zit bestaat dit ? Ik hoor het graag van jullie

Groetjes,
    Fitim