Nee, maar goed dat jullie niet op die pagina kunnen komen. Het is een crew topic.
Posts by Schoenzool
-
-
Dit is trouwens ook best grappig
*snipsnapsnop*Kun je gewoon heen als je aan sommige voorwaarden voldoet die ik hier niet ga opsommen. Uitdaging aan jullie om uit te zoeken waar de fout zit, aangezien dit best wel een domme fout is eigenlijk. Leer je er ook nog eens wat van.
Yoichi, even ergens anders negatief doen. Dankjewel.
-
Boemp
-
Volgens mij bedoel je in plaats van Java, JavaScript te zeggen. Dat zijn 2 totaal andere dingen.
Ik heb verder geen interesse. -
Ik vond toch eigenlijk wel dat ik het verdien verkozen te worden tot lid met de coolste gebruikersnamen
Edit by Willem: Gebruikers namen? Mijn is anders gezegt dat je maar 1 gebruikersnaam kan hebben mocht je de regels niet overtreden.
Edit by Schoenzool: Klopt, had je ook kunnen lezen in de regels trouwens, maar m'n andere 8 gebruikers zijn terecht verbannen -
-
Hey,
Wie kan mij advies geven om deze layout te verbeteren?
http://img841.imageshack.us/img841/4478/layout002.png -
Het gaat niet verkocht worden. Sluit maar!
-
-
Het staat nog niet te koop, Ricky. Nogmaals: ga bij de beoordeling uit van een perfect script. Hoewel het niet klopt en er nog heel veel aanpassingen gedaan moeten worden voordat het iets waard is, wil ik schattingen op een relatief hoogwaardig systeem gebaseerd zien.
-
Ik zie het nut hier wel van in. Zo kun je het bots moeilijker maken in CAPTCHA codes door te zeggen dat de gebruiker het telwoord weer terug naar getallen moet omzetten, je kunt je leeftijd automatiseren op je website met telwoorden door je geboortedatum in te vullen en het systeem de rest te laten doen, en er zijn ongetwijfeld nog meer van dat soort mogelijkheden mee.
Hoewel het nog niet het geval is, mag je wat mij betreft uitgaan van de zo perfect mogelijke programmatuur.
-
Hey,
Ik heb een script gemaakt die getallen om kan zetten in telwoorden. Momenteel worden getallen van -999999 t/m 999999 ondersteund. Getallen die daarna komen worden niet meegenomen.
Aangezien ik het wil verkopen, maar ik geen flauw idee heb wat het waard is, vraag ik jullie een schatting te geven van de waarde.Voor een voorbeeld kun je hier klikken.
-
Dat maakt niet uit hoor
Alleen een object is minder.
-
Maar een array verbruikt minder geheugen dan een object :o
-
$res is een object. Verander:
$res = mysql_fetch_object($sql);
Naar:
$res = mysql_fetch_assoc($sql); -
Citaat
De kleuren groen en oranje daar bedoel je vast en zeker de auto en de pimp mee? De kleuren zijn niet echt passend bij de rest van de layout maar zelf vind ik ze toch niet erg storend, je moet namelijk altijd een blikvanger in je layout hebben en genoeg rustpunten voor je ogen
Dan kun je hetzelfde idee toch op een creatiever manier aanpassen?
Ik bedoel, dat paarse mannetje kan nog, maar die auto kan echt niet.CitaatDe cartoon is misschien niet zo duidelijk omdat hij zo klein is, maar dit is eigenlijk gewoon een manier om te laten zien dat je in de header een cartoon kwijt kan
Nee, cartoons voelen zich niet thuis in een header... Ik heb ze gevraagd waarom, maar ze stonden daar maar te staan.
Afijn, cartoons zet je meestal boven je header, tenzij hij aan de bovenkant plakt. -
Beronne, misschien als je de reacties van je voorgangers leest, leer je er ook nog wat van.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.10 16:45:19:
Beter nog: Zet dit eens in verwerk.php met die index.php van mePHP<?php $operators = array("+", "-", "*", "/"); (isset($_POST['getal']) && isset($_POST['operator']) && ctype_digit($_POST['operator']) && $_POST['operator'] <= 3 && $_POST['operator'] >= 0 && !($operators[$_POST['operator']] == '/' && $_POST['getal'][1] == 0) && count($_POST['getal']) == 2) or exit("Invalid input detected"); echo "Som is: " . $_POST['getal'][0] . " " . $operators[$_POST['operator']] . " " . $_POST['getal'][1] . "<br />\r\nDe uitkomst is: " . eval('return ' . $_POST['getal'][0] . $operators[$_POST['operator']] . $_POST['getal'][1] . ';');
Dit is zo minimalistisch mogelijk, maar toch veilig.
-
Wat ontbreekt er aan de layout?
Een container die het menu en je content bij elkaar houdt.Wat is er te veel aan de layout?
De vlek achter je header past niet, en dat cartoontje lijkt ook niet mooi.
Ik zou een ander lettertype kiezen voor het bovenste menu.Welke kleuren zijn er goed en welke niet?
Goed: grijs-donker-goud
Niet goed: donker-paars-groen-oranjeIs hij goed opgemaakt voor basing?
In principe wel.Hoeveel op 10 geef je de layout
7/8Zou je de layout kopen?
Nee, ik koop amper layoutsHoeveel zou je er aan uitgeven
Niets, maar ik zou niet schrikken voor een bedrag van 15 euro -
Index.php
PHP
Toon Meer<form action="verwerk.php" method="post"> <table width="80%" border="1" > <caption> <strong>Som berekenen</strong> </caption> <tr> <td> Getal 1: </td> <td> <input type="text" name="getal[]" size="30" /> </td> </tr> <tr> <td> Operator: </td> <td> <select name="operator"> <option value="0">+</option> <option value="1">-</option> <option value="2">x</option> <option value="3">/</option> </select> </td> </tr> <tr> <td> Getal 2: </td> <td> <input type="text" name="getal[]" size="30" /> </td> </tr> </table> <input type="submit" value="Bereken" /> </form>
Verwerk.php
PHP
Toon Meer<?php if(!isset($_POST['getal']) || !isset($_POST['operator']) || !ctype_digit($_POST['operator']) || $_POST['operator'] > 3 || $_POST['operator'] < 0) exit("Invalid input detected"); $operators = array("+", "-", "x", "/"); echo "Som is: " . $_POST['getal'][0] . " " . $operators[$_POST['operator']] . " " . $_POST['getal'][1] . "<br />"; switch ($_POST['operator']) { case 0: $result = $_POST['getal'][0] + $_POST['getal'][1]; break; case 1: $result = $_POST['getal'][0] - $_POST['getal'][1]; break; case 2: $result = $_POST['getal'][0] * $_POST['getal'][1]; break; case 3: if($_POST['getal'][1] != 0) $result = $_POST['getal'][0] / $_POST['getal'][1]; break; } echo "De uitkomst is: " . $result;
Veel netter, werkt en geeft als het goed is geen errors. Doe jezelf een plezier, en kijk aandachtig naar de code en zoek op internet op wat bepaalde functies en operatoren doen.
-
- Meest behulpzame lid
Axl_H
- Beste oud crewlid
Axl_H