Waarom vertrouw ik dit niet? Waarom zou een school dit zelf toelaten?
Posts by Thisguyisgone
-
-
Idd, gewoon $query = "SELECT * FROM `tickets` WHERE `afgekeurd`='0'"; behouden..
-
Was opgelost hoor. I know van de CDN en gebruik het normaal ook, maar was eerst er offline mee bezig :). Door de overdracht ging er iets mis met 2.js bestanden. Is opgelost (y).
-
Zoals ik al zei, er zijn andere plugins. Zoeken dus (y). Heb er 5 gevonden op nog geen minuut..
-
Gratis gaat gewoon ook, even zoeken dus :).
-
Wat is je budget en wat wil je dat er nog gedaan wordt :)?
-
En waarom niet?
EDIT: Want wat jij wilt (als je het custom wilt) ben je XXX bedrag kwijt, dat ben ik zeker.
-
Al is gekeken naar Wordpress..?
-
Ja, ga dan voor je rechten en kijk wat @Tim zegt..
-
Ja, heb dit in feite ook voor gehad met StaroHosting, maar ik heb uiteindelijk mijn geld wel gehad (be smart) :).
-
Aangezien hier 2 mods opgelicht zijn, waarom zijn er dan nooit acties ondernomen geweest?
-
Goedemorgen,
Ook ik (naast het feit dat de domeinnaam veel op die van mij lijkt) kan geen contact meer met hem krijgen. Hij heeft ooit een website van mij gekocht en wilde daar uitbreiding voor. De eerste paar keer ging dat goed maar nu komt hij zijn afspraken niet meer na. Gelukkig lever ik nooit werk tot er is betaald maar er hebben al wel uren in gezeten om het te maken.
Lang verhaal kort: ik denk niet dat je je geld nog terugkrijgt. Voor alle leden, doe geen zaken met deze persoon!
Met vriendelijke groet,
Luc
Idd, kan dit bevestigen maar Twan staat wel in zijn rechten :).
Btw Twan, heb je meerdere keren voorgesteld dat ik de SEO kon doen :)...
EDIT aanvulling: Deze persoon kan zelf niets qua websites buiten het online zetten. Hij kan niets van SEO, PHP of what ever.. :). Just to notice.
-
Addmefast bv of anderen.
-
Why don't u bot it
-
Hallo jongens,
Ik ben nu een tijdje bezig geweest aan een site van me. Maar nu bots ik tegen een probleem aan en kan het niet direct vinden.
Ik had eerst alles gemaakt op mijn subdomain tot alles werkend was. Hier liep alles geweldig op (vb: http://ferhat.xyz/csgo/) en wilde deze verplaatsen op een eigen domein (https://csgochecker.xyz/) Maar nu werkt het niet meer.
Wat werkt er niet? Mijn preloader (javascript), mobile menu van bootstrap wordt niet meer geopend e.d.
Wat kan er fout zijn? Misschien omdat het domein nog nieuw is ..?
-Edit1-
Ok, het werkt dus ook niet meer op de oude site.. wat dus extreem raar is terwijl ik niets aan de code heb veranderd..
-Edit2-
Denk dat het opgelost is; hoe?
Ik heb alle .js files nagekeken en zag dat er bij sommige rare tekens stonden. Ik denk dat mijn FTP het verkeerd heeft overgenomen, dus heb ik de originele van bootstrap en jquery geüpload en nu werkt het. -
Kan je vanuit gaan maar is niet 100% zo.
Wat je wel kan doen is met PayPal :). Heb zo zelf een PHP script gemaakt om betalingen rechtstreeks per PayPal te laten lopen.
-
Waarom check je of iemand een dubbele account heeft op een voornaam ipv zijn mailadres / ip?
-
Ik heb mijn antwoord gewoon gevonden op Google dus ja..
-
Dit script is nooit vrijgegeven geweest, wat dus wilt zeggen, niemand heeft deze.
-
Download gewoon de laatste versie van php hier (http://windows.php.net/download/) en overschrijf deze files met je USBserver (van je php).