Posts by SaintsRow

Beste,

Ik heb een vraagje, kan je, je oordopjes ook op je microfoon aansluiting zetten zoda je ook muziek kan horen.
    Mijn koptelefoon aansluiting is namelijk kapot, en heb alleen oordopjes met jack aansluiting.
    Een usb aansluiting zie ik namelijk niet zitten.

Mvg,
    SaintsRow

Sony vegas pro werkt bij mij niet meer, heb het al opnieuw geinstaleerd niets helpt.
    Hij loopt bij het laden van het programma vast en doet verder niks.
    Iemand mischien een andere goede programma om filmpjes te maken die gelijkwaardig is aan sony vegas pro 10?
    Of iemand enig idee hoe dit probleem verholpen kan worden?

Mvg,
    Saintsrow

Ziet er mooi uit !

Heb ook een bugg gevonden, als je na ruim 5 seconden op dezelfde pagina zit, verwijden de strepen uit de op slot gezette topics;)

Succes!

Hallo CP,

Ik wil graag een website beginnen met gehele films en afleveringen.
    Nu is mijn vraag, zitten hier ook rechten op als je het op een site plaatst, ik zie namelijk steeds meer site's waarop je gehele films kunt bekijken.
    Waarschijnlijk zal op elke film bepaalde rechten zitten, hoe zou ik dit kunnen nakijken?

Alvast bedankt! :cheer:

Mvg,

SaintsRow

Contacteer de verkoper, niet op elke stockphoto's zitten door verkoop rechten, het licht overigens ook aan de stockphoto of het een render is, bij sommigen zitten namelijk ook een achtergrond.

Het is een top idee dat je zoiets wilt gaan beginnen, veel mensen hebben wel vraag naar een gratis layout, om zo een beginnende website te kunnen starten.
    Alleen de kwaliteit van de layouts zijn niet echt toenemend, je laaste layout ziet er al wel wat beter uit, maar ook daar ontbreekt nog wel wat aan.
    Je hebt veel concurrentie wat betreft gratis layouts online zetten, ik zou zeggen volg tutorials..

Succes:cheer:

Als jij je set ook op de televisie aansluiten, dan raak ik je een blue ray speler aan met toegang tot hdmi (wellicht de televisie dit toestaat)
    Kabels hebben zeker een zeer sterke invloed op de kwaliteit, vaak bij wat profesionele merken worden de orginele kwaliteit kabels er wel bij geleverd, bij aankoop van een set (versteker + speakers).

Wat voor speakers heb je nu aagensloten dan, en heb je er ook een versterker bij?

Hoe groot is jou kamer?
    Ik snap niet dat je zoveel geld uitbesteed aan een microfoon, terwijl ik persoonlijk tog zeg dat speakers veel belangrijker zijn.
    Een goeie mic en slechte speakers is ook 10x niks.
    Als ik jou was zal ik eerst maar je budget verhogen, en dan pas speakers etc halen.

Verder raad ik jou harman/kardon aan, zeer goed kwaliteit, met veel mogelijkheden.

Succes verder.
    Maar deze lijst raad ik je echt af!

Zoals de meeste hier boven mij al zeiden, nieuwe layouts.
    Als ik kijk naar de website layout, krijg ik geen vertrouwen dat ik hier een mooie game kan gaan maken.
    Het ziet er allemaal ouderwets uit, je moet meer style erin gaan brengen.

Investeer in wat nieuwe layouts, de opties verder zijn allemaal top!
    Denk als je wat profesionele layout(s) hebt dat je heel wat verder komt.

Die talenpaketten vind ik wel heel ver gaan, 1 taal is eerst wel genoeg, probeer eerst is in nederland/belgie bekend te worden en ga dan verder naar europa.

Ze zullen waarschijnlijk wel weer een update uitbrengen, zag ook sinds 2 dagen terug dat je nu als je nummer is afgelopen het volgende nummer alvast kan beluisteren zonder erop te drukken.

Het is weer online!

AMSTERDAM - Microsoft heeft internettelefoonbedrijf Skype overgenomen voor 8,5 miljard dollar (bijna 6 miljard euro).

Dat is dinsdag bevestigd nadat 's ochtends geruchten waren ontstaan. Via Skype kunnen mensen via internet wereldwijd gratis met elkaar communiceren, met of zonder beeld.

Financieel gezien is het verlieslijdende Skype niet boeiend voor Microsoft, maar het bedrijf geeft daarmee een signaal af dat het zich in de strijd begeeft met Google en Apple om een stuk uit de aantrekkelijke wereldwijde communicatiekoek te bemachtigen.

Verlies

Skype stelde eerder over heel 2010 860 miljoen dollar te hebben omgezet. Dit resulteerde uiteindelijk in een verlies van 7 miljoen dollar.

Skype zal ondersteund worden door onder meer Xbox en Windows Phone. Bovendien kunnen gebruikers van Lync, Outlook en Xbox Live via Skype communiceren met andere gebruikers. Ook de ontwikkeling van Skype voor platformen die niet van Microsoft zijn, zal worden doorgezet.

Versnellen

Het belbedrijf zal een nieuw onderdeel worden van het bedrijf Microsoft en de huidige CEO van Skype, Tony Bates, zal deze afdeling gaan leiden. “Door deze samenwerking wordt het mogelijk om de plannen van Skype sneller uit te voerenâ€, aldus Bates.

Deze plannen hebben betrekking op het uitbreiden van de service en het introduceren van nieuwe manieren waarop mensen met elkaar kunnen communiceren.

Skype werd in 2003 gelanceerd door twee mannen die een technologie hadden bedacht om bestanden online te delen: Kazaa. Oorspronkelijk werd Skype gezien als iets voor nerds, later ontdekte de massa de voordelen.

In 2005 werd Skype gekocht door veilingsite eBay voor 2,6 miljard dollar, als een verlengde van de koopjessite. Dat werd niks en een paar jaar later deed eBay 70 procent in het bedrijf weer van de hand aan een groep investeerders.

Afgelopen augustus diende Skype papieren in om naar de beurs te gaan, maar dat plan werd in de ijskast gezet bij het aantreden van de nieuwe topman Tony Bates.

Beursgang

Een beursgang had een miljard op moeten leveren. In de marge voerde het bedrijf met het hoofdkantoor in Luxemburg gesprekken met potentiële overname- en fusiekandidaten zoals Google, Facebook en Cisco, stellen ingewijden.

Microsoft worstelt de laatste tijd met name met Google om grip op de internetmarkt. De eigen zoekmachine Bing wint weliswaar marktaandeel, maar het softwarebedrijf moet een klapper maken om zichzelf steviger in het zadel te houden.

De grootste overname van het softwarebedrijf was die van onlineadvertentiebedrijf aQuantive voor ongeveer 6 miljard dollar in 2007.