Posts by SaintsRow
-
-
Mischien een voorbeeldje van wat je precies bedoelt, moet het 3d zijn of meer 2d?
-
Crimewish.nl Te Koop!
Crimewish.nl te koop, Crimewish bevat een omgebouwde major-crime source, ik heb toestemming van JGDonleach om dit te verkopen.
Inloggen op Crimewish:
Account:
Sander-301WW:
demoDomein loopt door tot: 18-02-2012
Hosting loopt tot: 20-05-2011Gerigstreerd bij: Sensco Internet Diensten.
Betalingen:
Overboeking
Begin bod: 25,-
Opbieden met: 2,50Mvg,
SaintsRow:cheer:
-
Naam: Sander
Wat wil je doen: Dief, maakt niet zoveel uit eigenlijk, beveiligen testen, buggs testen en spelfouten. -
Werken tot 6 uur, daarna naar groningen :cheer:
-
Ik dnek dat ik het verkeerd uitleg, ik bedoel eigenlijk gewoon stukjes films zoals die wapen in mijn voorbeeld filmpje, niet effects maar gewoon filmpjes
-
Ik gebruik nu Sony vegas pro, en die bevalt me uitstekend!
Heb alleen nog een vraag of iemand ook een goed linkje heeft voor effecten zoals bij het voorbeeld filmpje de wapen etc. -
Ik heb dit filmpje niet gemaakt he, ik vroeg alleen of iemand weet met welke programma je dit kan maken, en waar je effecten kan vinden
-
Ziet er goed uit hoor!
Ik heb nu Sony pro vegas gedownload, en die bevalt me wel.
Ben alles nu ff aan het testen.
Waar heb jij trouwens al die effect gedownload? ben overal aan het zoeken maar nog niks echt perfects gevonden. -
Bedankt, zal even gaan kijken.
Hoe heet zoiets dan zoals die wapen met effect, heeft dan ook een speciale naam? -
A.Bijlsma
Is goed, bedankt.@Kurene
Welke programma raad jij mij aan, aangezien je met windows movie maker niet van die mooie effecten enz erin krijgt tog? -
Sorry, gefixt
-
Hallo CP,
Ik wil zelf een promotie filmpje maken.
Maar welke programma(s) heb je daarvoor nodig, en hoe heet zoiets eigenlijk?
Heb zelf al lopen googlen, maar zonder resultaat..Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=MF7EXWgLvug&feature=related
Alvast bedankt,
SaintsRow
-
SkyNet
Bericht verstuurd;)@Maviose
Inderdaad erg mooi, zal even kijken, denk dat 1 ding aanklikken tog wat handiger en soepeler verloopt.,. -
@ Skynet
Bedankt zal even contact met hem opnemen.
Edit:
NielsK bestaat niet.@BrokenTrack
Ook bedankt, zal even googlen;) -
Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuke captcha, niet waar je codes in moet vullen.
Ooit stond hier een gouden wapen captcha op CP, kon je kopen voor 2,60 ofzo dacht ik.
Had hem ook gekocht maar hij staat op een andere gecrashde computer.
Nu wil ik hem graag weer vinden, maar kan hem nergens vinden.
Of als iemand anders een goedkope leuke captcha weet waar je geen code voor hoeft in te vullen, is dat ook welkom!Alvast bedankt,
Saintsrow:cheer:
-
Windows movie maker?
-
Welke source is dit dan?
-
9/10
Is deze te koop?
-
'Internationals Spanje gebruikten doping'
Opschudding in Spanje: volgens sportarts Eufemiano Fuentes hebben enkele Spaanse internationals doping gebruikt. Dat meldt Marca.De omstreden Fuentes, bekend uit het wielrennen, heeft dat volgens de krant tegen enkele celgenoten verteld. Hij zat afgelopen weekeinde een nacht vast op verdenking van betrokkenheid bij 'Operación Galgo'. "Als ik alles vertel wat ik weet dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese titel en de wereldbeker", heeft Fuentes volgens Marca gezegd.
"Ik heb niets geconstateerd dat een verdachtmaking zou rechtvaardigen", reageert bondscoach Vicente del Bosque in de Spaanse media. En middenvelder Xavi: "We maken ons niet druk om deze beschuldigingen. Het is onzin: we hebben het WK zonder doping gewonnen."
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/s…je_gebruikten_doping.html