Je wilt dus alle prijzen van elke stad halen? Dan moet je een query voor elke stad maken ja? Of de query ook door een while halen en over elke rij dus laten gaat.
Posts by T.Nijborg
-
-
Dan maak je een query in je php en doe je $ophalen['type'] ?
Zo iets dus:
PHP$sql = mysql_query("SELECT * FROM `naroctics` WHERE `city` = `corleone` "); $ophalen = mysql_fetch_array($sql); echo $ophalen['type'];
Nu hangt de city er dus af waar je bent. Maar ik neem aan dat je dat zelf wel kan regelen
-
Het bevalt me ook niet. Wat i.p.v dat ze op de website komen waar de informatie staat en misschien wel lid worden(Zoals hier). Zien ze gelijk het antwoord. Daarbij als wij moeten gaan betalen voor gegevens kunnen we ook een andere website pakken die alles registreert? Al was google tot nu toe wel de beste.
Oftewel ik vind het een slechte aanpak. Maar zoals vele weten, google is een winst bedrijf
-
En wat is het post? Waarom staat er wie1? En word er dus wel een input ernaar vernoemd?
-
Dan zou die het gewoon moeten doen. Tenzij het veld in de tabel natuurlijk niet bestaat
-
Wat je even moet proberen is ergens echo $naam7; te doen, dus kijken of die variabele bestaat.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.12.11 14:31:29:
Ps. heb je het wel zo staan?PHP$wie = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='".$naam7."'"); $wie1 = mysql_fetch_object($wie); $date2 = (date('d/m H:i')); $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $naam7 = $_POST['naam']; if (isset($_POST['wie1']) && $data->partner_trow == ""){ if (isset($_POST['wie1']) && $wie1->partner_trow == ""){ if (isset($_POST['wie1']) && $naam7 !=""){ if (isset($_POST['wie1'])){
-
Ten eerste alle bij anders naam geven dus zo:
PHP$wie = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='".$naam7."'"); $date2 = (date('d/m H:i')); $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $naam7 = $_POST['naam']; $wie1 = mysql_fetch_object($wie);
En dus ook bij wie een $ ervoor. Plus het zorgt ervoor dat de mysql query word uitgevoerd. Stel je voor je hebt een variabele. Voorbeeld:
Dan moet je de variabele toch ook nog uitvoeren met een echo?
Bij een query is het het zelfde alleen daar kun je geen echo over heen doen want echo is laten zien(uitvoeren ook). En bij mysql_fetch_object/array pakt hij dus alle gegevens die je selecteer uit de database, in dit geval bij wie en select alles
Ik hoop dat dit nu duidelijk is.
Dus uiteindelijk krijg je dit:
PHP$wie = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='".$naam7."'"); $wie1 = mysql_fetch_object($wie); $date2 = (date('d/m H:i')); $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $naam7 = $_POST['naam']; if (isset($_POST['wie1']) && $data->partner_trow == ""){ if (isset($_POST['wie1']) && $wie1->partner_trow == ""){ if (isset($_POST['wie1']) && $naam7 !=""){ if (isset($_POST['wie1'])){
-
Op internet Explorer werkt er nooit iets goed dus daar hoef je je geen zorgen om te maken dat ligt aan hun. Je moet ze aanraden google chrome of firefox te gebruiken.
-
Haha, denk het ook niet aangezien die source zeer raar is gemaakt en moeilijk ook nog :O
-
ik kan het doen. stuur maar een pb. gr, mentimjojo
-
Bugje gevonden van de layout. Het midden stuk(content) staat links en rechts niet even ver van het menu. Viel me ineens op.
-
Citaat van iSilverStar
Hey,
wil je misschien het volgende doen:
- vaardigheid aanpassen op je profiel
- en duidelijk vertellen waar het probleem zit, en wat de error is.
Mee eens, haha, en computer doet erg raar? Zo moeilijk er uit halen is het toch niet? -
In banditi geloof ik.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.12.11 18:14:03:
En aan de ingame te zien is de source niet veel veranderd Qua scripting. En banditi is zeer slecht gescript. -
nice, en de vps is goed, ik host er zelf ook op, dus bestel nu! haha
-
Hier is geen toestemming voor gegeven door mijnmaffia. En daarbij brent het is niet jou game ;).
@Joyeria
Klopt deze game mag hier niet verkocht worden.
-
-
FileZilla, Die bijna iedereen gebruikt volgens mij.
-
Oke, Het werkt bedankt.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.12.11 19:52:27:
Afgezien dat ik niet in de instellingen kan vinden van die mappen -
Nee, Gangster-wereld.tk doet het alleen als ik die op hoofd ip zet. Ben ik achter, maar ik wil ook dat die werkt als die op 2de ip staat.
-
Hallo,
Omdat ik niet wist waar het thuis hoorde plaatste ik het maar hier. Het leek me de logische plaats.
Ik zit met een probleem op mijn vps. Ten eerste zoek ik via de root op FTP naar de map waar de mappen phpmyadmin en roundcube staan. Ik draai linux centos 5 met directadmin. Als je het weet hoor ik het graag.
Ten tweede mijn domein http://www.gangster-wereld.tk wil niet verbinden met de server. Althans niet goed. Dns staat goed. En ook op de direct admin staat die er. En als ik naar het domein ga krijg ik:
CitaatApache is functioning normally
Alvast bedankt voor wie mij kan helpen.
Gr, mentimjojo