• Hallo,

Omdat ik niet wist waar het thuis hoorde plaatste ik het maar hier. Het leek me de logische plaats.

Ik zit met een probleem op mijn vps. Ten eerste zoek ik via de root op FTP naar de map waar de mappen phpmyadmin en roundcube staan. Ik draai linux centos 5 met directadmin. Als je het weet hoor ik het graag.

Ten tweede mijn domein http://www.gangster-wereld.tk wil niet verbinden met de server. Althans niet goed. Dns staat goed. En ook op de direct admin staat die er. En als ik naar het domein ga krijg ik:

Citaat

Apache is functioning normally

Alvast bedankt voor wie mij kan helpen.

Gr, mentimjojo

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• Waarschijnlijk is je FTP zo ingesteld dat hij onzichtbare mappen en bestanden niet toont, om dat te veranderen moet je even in FTP programma duiken en kijken bij instellingen.

Het tweede probleem is niets mis mee? Als ik naar http://www.gangster-wereld.tk ga krijg ik een standaard pagina van directadmin m.a.w hij werkt gewoon, upload een andere index.html/php en zie of het verandert.

• Ik begrijp je niet goed? Als hij op het eerste IP adres staat en hij werkt is er toch geen probleem? Als je hem op een ander IP adres wilt zetten moet je gewoon je nameservers veranderen en daar moet ook ergens een optie zijn om je IP in te vullen?

• Oke, Het werkt bedankt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.12.11 19:52:27:
    Afgezien dat ik niet in de instellingen kan vinden van die mappen :S

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• De mappen roundcube en phpmyadmin staan niet in de home directories,

Die staan uit me hoofd.

/var/www/html/ Daarin moet je de map of een symbolic link naar phpmyadmin vinden.

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!