offtopic gaan mag niet hé jongens
Posts by Shaggie
-
-
-
hij is grappig
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.10 00:28:57:
http://www.stupidvideos.com/vi…ws_The_Lawn/?m=new#307985 -
-
shaggie doe je mee, shaggie doe je mee 8-)
ja ik doe mee -
nou en ben je dan te lui om zelf ook eens iets te proberen ik geef je alleen tips ik ga je niet alles voor schotelen hoor je bent mijn meester niet ofzo!
volgens mij ben ik duidelijk genoeg als ik zeg dat je de volgorde van de div's kunt proberen te veranderen en als je dan zo gaat reageren dan laat maar en ik kan WEL lezen maar jij kunt niet lezen of je bent gewoon te lui om het te proberen
-
-
-
ik heb ook iets gemaakt!
-
doe eens normaal ik probeer je toch te helpen
ik zeg precies hoe je die lijn er uit moet halen -
ik vind hem wel mooi eerlijk gezegd
maar als jij hem weg wilt hebben dan kan dat
probeer de volgorde van de div's eens te veranderen
[offtopic]ineens was mijn bericht verplaatst[/offtopic] -
Maar hij is nog niet verslonden dus
ik heb wel interesse -
Tja je zal wel niet voor niks verbannen zijn hé
-
*kuch*
-
Mijn naam is Suzanne
Dat rijmt op Rosanne -
Nick en Simon.
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn, elke keer weer een ander en mij doet het pijn, want jouw liefde waarmee je me soms verblijdt, diedeliedeliediedeliede liefde voor altijd. -
Heb je rechten op de icoontjes in de criminals layout?
-
Ik vind het wel een 8 waard.
-
Geachte heer RiiCky,
Met het hiervoor gegeven tegenargument ben ik het op mijn beurt wederom niet eens. Dit vind ik omdat dat soort onderwerpen de enige zijn waar niet geklaagd wordt over verkeerde of niet verkeerde aspecten van deze website.
Verder zie ik geen mensen ruzie maken in dit soort topics, maar kan iedereen gewoon met elkaar omgaan, hoewel ik moet toegeven dat mensen zoals Project B de sfeer proberen te verpesten.Ik hoop dat u mijn mening respecteert.
Hoogachtend,
Shaggy Shaggie
Leider moderators en admins
Sesamstraat 32
0900123456 -
Onzin topics zijn best grappig hoor...