Ik heb het vermoeden dat uw redenering in nauwe voet staat met de waarheid.
Ziet u, wanneer men verbannen wordt, is het gebruikelijk dat de desbetreffende persoon zogeheten banpunten ontvangt. Naarmate uw banpunten stijgen, stijgt uw tijd van verbanning ook.
Bent u dus 3 uur verbannen, en ontvangt u hier bovenop nog 3 banpunten, dan betekent dat, dat u in totaal 6 uur gerestricteerd bent in het toevoegen, verwijderen of bewerken van content die weergegeven wordt op De website (http://www.criminalspoint.com).
Posts by Shaggie
-
-
-
-
Mededeling: SkyNet is zojuist verbannen. Onze service zal hierdoor tijdelijk niet beschikbaar zijn. Wij zullen onze uiterste best doen om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Graag zien wij u binnen 6 uur weer. Tot ziens!
-
-
Criminalspoint is.................................. GESCHIKT!!!
Waarom?
Ik ontken alles! -
-
Het project moet criminelenpunt genoemd worden
-
-
-
-
Vertel jij die stijve hark woordjes maar aan joshua (moderator)!
Of één van de gelukkigen uit het volgende rijtje!
K.Rens
Darsstar
Pim
Killingdevil
Lodewijk
R-Mijnten
Joshua
PatrickNatuurlijk kan men ook altijd bij mij terecht, mocht er iets niet naar wens verlopen... U kunt mij bereiken op het telefoonnummer 0900123456, of e-mailen naar [email protected].
Mocht je echt diep in de aardappelpuree met gekookte bonen en rundvlees zitten, dan kunt u persoonlijk contact opnemen aan sesamstraat 32, 5252GB in Sesamstad.
Bij voorbaat dank voor uw begrip. -
-
Kom op man een beetje onzin mag ook wel!
Stijve hark! -
-
strrev("!tiz ,ooD-yboocS");
-
Ik vrees dat je alleen kan eisen dat zwartmakerij verwijderd wordt... Je kunt ze niet dwingen je hele bedrijfsnaam te censureren, maar ik denk dat ze dat wel even voor je willen doen. Ik zou een pb'tje sturen naar K.Rens als ik jou was.
-
PHP
.##.....##..#######..##.......##..........###....##....##.########. .##.....##.##.....##.##.......##.........##.##...###...##.##.....## .##.....##.##.....##.##.......##........##...##..####..##.##.....## .#########.##.....##.##.......##.......##.....##.##.##.##.##.....## .##.....##.##.....##.##.......##.......#########.##..####.##.....## .##.....##.##.....##.##.......##.......##.....##.##...###.##.....## .##.....##..#######..########.########.##.....##.##....##.########.
-
Graag gedaan, SkyNet... Ik ben Koen trouwens.
-
Zou je niet verwachten hé