Posts by culture

    goede avond


    mijn vraag is wie kan mijn even verder willen helpen ik ben nu al 4 dagen bezig ik zie de bomen door het bos even niet meer.


    dit is mijn fout


    Warning: realpath() [function.realpath]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 113015 is not allowed to access /usr/lib/php5/20060613 owned by uid 0 in /public/sites/www.oase-lelystad.nl/index.php on line 2
    Site error: the file /public/sites/www.oase-lelystad.nl/index.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_5.2.so to be installed by the site administrator.



    nu heb ik iocube op mijn ftp maar ik kom er even niet meer uit zouder iemand mijn even verder willen helpen.


    mvg,

    ik krijg steets een fout melding ik krijg het echt niet goed zou jij mijn kunnen helpen de fout is


    Parse error: in /public/sites/www.oase-lelystad.nl/connection.php on line 2


    hier onder heb ik al dingen gedaan.


    <?php
    $host = "db.oase-lelystad.nl";
    $user = "md127682db124697";
    $pass = "xxxx";
    $tablename = "spel";
    $sitelink = "www.oase-lelystad.nl";


    ik heb dit nu maar dan krijg ik een fout


    Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /public/sites/www.oase-lelystad.nl/connection.php on line 2


    wat gaat er nu fout ?


    mvg



    Regel 2:
    Code | Selecteer Alles
    1
    $host = "db.oase-lelystad.nl";




    Vervangen door:
    Code | Selecteer Alles
    1
    $host = "localhost";





    Nu moet het haast wel goed zijn, aangezien 9/10 servers draaien op localhost.


    door dat ik dit heb gedaan heb ik nu nog de zelfde fout ik snaper er niets meer van.


    wie kan me helpen.?