Posts by mrbean

laat maar ik doe het wel zelf ik leer wel van mijn eigen fouten tog bedankt (voor niets :P )

dit is pure tijdverspilling voor mij en irritatie loopt op

voor de rest leer lezen
    nederlands natuurlijk :p

heeft iemand een mollie_wallie voorbeeld want ik snap de voorbeeld niet die op de mollie site staat
    en de $this variabel wordt niet eens gedefineerd (vind ik gewoon onzin en geen duidelijke uitleg)
    gebruikt iemand zelf mollie_wallie kan diegene dan een voorbeeld sturen die ik wel snap en van kan leren.

alvast bedankt :}

en ja ik heb verstand van php en mysql (serverside scripting is mijn ding :p )
    en ja ik heb de voorbeeld al gezien op de mollie website
    en nee ik snap het niet
    liefst geen vragen over snap je dit of dat
    ik wil gewoon een wallie voorbeeld waarvan je kan leren :cheer: chears :P

kan er iemand een random script maken dat je een knop indrukt en dat je bijvoorbeeld 2 belcredits hebt gekregen je kan het maar om de 12 uur doen
    ik heb wel een voorbeeld:

heeft iemand het msn-invite script zoja kan je me het mailen
    zonee
    kan iemand me dan helpen met deze msn-invite script
    de script werkt wel maar ik wil er mysql aan toevoegen en dat het de opdracht uitvoert om de email adressen op te slaan in mysql
    de $email zijn alle email adressen die is gestuurd met .ctt contactpersonen bestand
    weet iemand hoe je die emails in de database zet
    (sorry ben niet goed in mysql)

Heel erg bedankt als je me kan helpen:):):):):)

wat zijn je top 5 beste, Complete Criminals Sources die je hier kan downloaden mening mag er ook bij
    mijn top 5 complete sources:
    1.Mafiacity( de eerste source die ik ooit heb gebruikt met veeel bugs zelf gefixt)
    2.geen
    3.geen
    4.geen
    5.geen
    live demo's of printscreens van site script mogen er ook bij
    grandcriminals(maffiacity)