ik heb geen acces tot de server ik kan alleen php scripts plaatsen via ftp heb je een script in php voor me ?
Posts by mrbean
-
-
Hey mrbean weer
heeft iemand voor me een goed te gebruiken site statistieken script waarmee je alles kan zien van je site
dus:
dag status
week status
hits status
views status
bandwidth
en nog meer....heeeel erg bedankt als je me kan helpen
-
site is net geopend (gisteren) binnen een week kan ik je resultaten garanderen
volgens mij zien jullie alleen xjes van plaatje niet gevonden
dit is tijdelijk de link ernaar toe
http://195.22.100.191/~ictplusp/trouwens http://rpgbunny.com/ is de echte eigenaar van de source
-
domein http://www.ictplusplus.com besteld slotje :slotje:
-
ik dacht aan ictplusplus.??
dan kunnen zegmaar die wijze mensen uitleggen waar ict en ++ voor staat soort van basic dingen.
dan zijn ze meer geintereseert in mijn site en gaan dus mijn site doorzoekenben je voor of tegen
-
ja ik doe elke taal
maar wat heb je aan elke taal als je niet weet wat je ermee kandat komt er ook bij
dan laat ik grafische lessen vallen
en alleen ict
grafisch komt dan op een andere siteverdere informatie:
website taal
nederlands en engelswat meer namen graag
bedankt voor jullie support
ictlessons.com lijkt me wel wat maar wil het kort maar krachtig hebbenedit: ictlessons.com is bezet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.10.10 21:07:28:
wat vinden jullie van ictplusplus.com ? -
wat dacht je van aboutict.com ?
webart is meer designen
het moet iets algemener zijn -
het is niet alleen webtalen ook script talen en grafische les zoals C# of photoshop lessen
-
hallo
ik wil binnenkort een site maken voor webmasters/scripters met informatie over alles wat je nodig hebt en leer materiaal.
maar ik kan geen goede naam bedenken voor mn site
iemand een idee?
edit: soort van ict site
!edit2!: heb mijn domein http://www.ictplusplus.com al besteld slotje :slotje: -
Hij werkt zoals ik het wil bedankt
-
is dat ook met mappen zoals windows verkenner ?
-
ik heb dus gisteren een laptop gekocht met windows 7 en ik moet nog een beetje op weg komen.
maar kan iemand mij vertellen hoe je een ftp netwerk locatie kan openen in windows 7 verkenner (windows explorer)
heb namelijk gekocht voor huiswerk en beheren van websites
het is een packard bell easynote TJ65
Edit:
ik heb al geprobeerd de map te openen via windows explorer maar dan komt er een nieuw internet explorer venster
-
lijkt me wel hetbeste als niemand de script voor me heeft liggen:}
-
er is maar een resultaat en dat verwijst naar een maffiaspel geen script
maar heb je zelf een creditsshop script kan je die dan geven ?
liefst waarmee je alleen op koop klikt en niet waarmee je de hoeveelheid aangeeftik heb zelf ook nog op downloads gezocht maar ze zitten vol met bugs
-
liefst maffia spel maar gewone site mag ook
-
heeft iemand een creditsshop script
kan diegene hem aan mij sturen
omdat ik een voorbeeld nodig heballeen creditsshop voor de rest niets :p
ik waardeer je help(a)
alvast bedankt:}:} -
0.0 grapje (xD)
ik heb niet eens spelling gehad :p
daarom dat ik zo typ
nog vragen over mij ?
zoniet
sluit de topic maar
of kan ik dat zelf (xD)
ik ben tog zo een ******* ***** *** ******* **************
wat zou er nou instaan ??? -
ik werk nooit met hoofdletters en kommas zit gewoon niet in me :p
-
als je een bestand aanmaakt maakt je pc een backup die backup wordt verkeerd gehanteerd waardoor het een overbodige bestand is en geen back up is
als je dat niet snapt dan mag je het aan iemand anders vragen heb ff geen zin om verder uit te leggen :cheer:
oohja voor de rest fijne vakantie
-
uhgum $this wordt niet gedefineerd maar ik kan er wel uithalen waar het voor staat (soort van basis ding)
beetje nl leren helpt goed
aangezien je voorbeeld ziet het ernaar uit dat je pc een soort van back-up wil maken maar dat fout uitkomt
maakt je pc wat trager zoek maar op google hoe je dat kan fixen ( dit is alleen een tip )ennuh sorry mijn fout $this is predifined variabel dat wil zeggen dat het al is gedefineerd