Is niet voor mij maar voor me vriendin.
Plus ze wil de rekening ook terug thuis kunnen gebruiken voor elk halfjaar dat ze teruggaat, dus een aparte voor in Nederland zou onhandig zijn.
Posts by Yoichi
-
-
Als je product niet krijgt kan je best contact opnemen met de host. Niemand wil oplichters draaien (behalve ***...)
R-Mijnten
We maken niemand zwart zonder bewijs oid! -
Als je van het buitenland naar Nederland gaat, wat is dan handiger om te hebben als student. Een VISA of Mastercard. (Dit is de keuze, simpel en heb nog geen één antwoord gehad!!!)
Daarnaast moet van de visum formulieren (wettelijk verplicht) een minimum van 825€ leefgeld/zakgeld per maand overgemaakt worden, studie en inwoning is al betaald dan.
Mij lijkt dat echt meer dan genoeg, hopelijk kunnen jullie wat nuttige meningen geven, alvast bedankt. -
-
-
adbrites schijnt de #2 te zijn.
-
Ik kijk meer uit naar Torchlight II :d
-
Er zijn gratis alternatieven, blijven zoeken.
-
Citaat van Creativ3
Ligt eraan of dat je boven de 21 bent. Zo ja kun je een WW-uitkering aanvragen mits je voldoet aan de voorwaarde daarvan. Onder de 21 zijn je ouders financieel verantwoordelijk.
Weet wel dat er met een uitkering ook een hoop verplichtingen meekomen. Ten eerste moet je kunnen aantonen dat je een baan geprobeerd te zoeken hebt en deze niet heb gekregen.
Als het kutwerk is jammer, maar dan MOET je dat aannemen, want je kan een baan krijgen dus geen uitkering. -
Beta gespeeld, niet echt een al te boeiend spel opzich, en vooral na al die jaren dat ze ermee bezig zouden zijn is het best een teleurstelling.
-
Citaat van sukel
Ik heb het over een forum die dit juist aanbiedt.
De gebruiker plaatst bijvoorbeeld een link die linkt naar een film download op bijvoorbeeld thepiratebay, dit is toch legaal voor zowel de gebruiker als dd eigenaar want ze zeggen dat je alleen strafbaar bent als je upload en dat gebeurt niet op het forum.
De gebruiker download dus niet op het forum maar via een externe link.
Als je niet wilt lezen stel dan ook geen vragen.
Links vallen ook onder 'content' -
Mijn mening: Fuck my life !
-
Het is niet jouw fout en 99% van de forums vermelden ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de content op hun forum.
Wel ben je verantwoordelijk ( en fout als je het niet doet ) om actie te ondernemen om dit tegen te gaan en de illegaal inhoud van een gebruiker uit je forum te weren. -
Dat van die support kan je beter onderaan de pagina plakken ipv onderaan het scherm, beetje irritant.
Voor de rest ziet het er goed uit alleen wel iets té simpel. -
-
Dus wat is er zo boeiend aan ?
Enige originele wat ze ooit hebben toegevoegd is nazi zombies, daarnaast is het origineel altijd nog de beste COD -
-
-
Will you now head my warning ?
-
VLC kan prima DVD's afspelen....
Just sayin'