regel 1110:
Citaat
.'\4\5'", $sString));
En dat werkt überhaupt?
Darsstar edit: Komt door een sripslashes hier op CP
Heb je al geprobeerd het in $aFilter te zetten?
regel 1110:
Citaat
.'\4\5'", $sString));
En dat werkt überhaupt?
Darsstar edit: Komt door een sripslashes hier op CP
Heb je al geprobeerd het in $aFilter te zetten?
FF snel iets in elkaar geflanst:
$price_beg = 300; //Begin prijs
$percent_upgrade = 1.04; //Hoeveel procent de beginprijs duurder wordt. 1.00 = 100%;
$times_upgraded = array(0,0,0,0,0); //Hoevaak er al geupgrade is
$upgrade_percent = array(1.08,1.04,1.08,1.04,1.04); //hoeveel procent er bij komt per upgrade
$values_before = array(0,0,0,0,0); //De values van de dingen die geupgrade worden.
$money = 0; //Geld
//CASE POSTED
if(isset($_GET['upgr'])):
if($money-($price_beg*$percent_upgrade^$times_upgraded[$_GET['upgr']])<0):
//NOT ENOUGH MONEY//
else:
$money-=$price_beg*$percent_upgrade^$times_upgrade[$_GET['upgr']];
$times_upgraded[$_GET['upgr']]++;
//DATABASE HANDLING//
endif;
else:
//SHOW HTML//
endif;
Toon Meer
Dingen tussen // moeten worden ervangen door eigen input.
In het html, Links moeten zo zijn: <a href="?{OVERIGE URL DATA}upgr={ID}">Koop upgrade</a>
Met ID = N{0=>4}
Niet getest, zullen dus wss nog wel fouten in zitten. Maar het idee moet goed zijn.
Als je 4e jaars wiskunde of economie gehad zou hebben, zou je het denk ik wel zo kunnen maken.
4 VWO (NT/du/WisD+Eco+M&O+IB)
Dankje
Bij mijn weten is het nog altijd vanaf nul gescript. Ik kon toen ik mee begon te helpen zo zien welke scriptjes als eerste gescript waren, en welke later. Yearupie (De eigenaar) heeft zijn skills mooi verbeterd tijdens het scripten.
Goed = veel neem ik aan?
Tja, we proberen hem zo veel mogelijk uniek te maken.
Hij is vanaf 0 gescript ofc.
We hebben al betaalde reclame via adwords, maar dat lijkt niet helemaal te werken. Daarbij hebben we indderdaad ook niet een al te groot budget, aangezien de opbrengsten nog niet zo hoog zijn, omdat we nog weinig mensen hebben (Lekkere paradox). Dutchleader heb ik ook al geprobeerd, maar dat zorgt vooral voor eenmalige bezoeken, in plaats van echte leden.
Omdat ik niet weet in welk forum ik mijn vraag moet posten, post ik het hier maar.
Het grootste probleem met de site is, dat zij nog weinig leden heeft. Wat is de beste manier om naamsbekendheid te werven? Wat voor reclame werkt het best?
Citaat van ssmm987Voordat je de melding kreeg bedoel ik.
Komt dan wss omdat je een ban heb. Custom error pagina's zouden mss ook wel een goed idee zijn.
Citaat van iFrooZIk zou een anderen font keuzen doen8-|
Ik geef toe, dat de font van nu niet de ideale is, en dat we al hebben zitten nadenken over een goede font. Wat voor een font past er nu echt bij een crimegame? TNR is zo dertien in een dozijn, en aangezien je het met de moordende concurrentie tussen al die crimegames niet red met iets wat meer van het zelfde is, moet het dus iets anders zijn. Ik heb zitten twijfelen over verdana. Wat zouden jullie daarvan vinden?
Voordat je de melding kreeg bedoel ik.
Select distinct, en dan voor elke mysql_num_rows doen.
Al denk ik dat er een makkelijkere manier is
Demoaccount, had ik nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk 8-|
De basis van de lay-out is goed, maar hij is nu niet heel erg mooi afgewerkt.
Daarbij zit ik er aan te denken om de navigatie bovenaan te plaatsen, zodat de pagina er onder groter wordt. Denken jullie dat dat goed of slecht zou zijn?
Hey allen,
Zelf ben ik op dit moment samen met iemand anders bezig met een maffia spel, worldwidemaffia genaamd.
Graag zou ik van mensen die hier verstand van hebben hun mening over het spel willen hebben, en eventuele tips en ideeën willen horen.
De site is: http://worldwidemaffia.com/
Alvast bedankt,
Stefan
P.s. De lay-out is nog niet heel mooi, en die hoop ik zo snel mogelijk aan te passen. Gerne daar niet over te zeiken. Evt. Ideeën zijn wel welkom