Posts by Jbouwen

Hee ik zit met probleem. Ik gebruik osbanditi 1.6 en ik wil graag plaatjes op mijn profiel kunnen zetten. Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Beste,

Ik wil graag een happy hour laten instellen,
    dat die bv. tussen 15:00 en 17:00 dubbel geeft.
    zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Gegroet,

ik bedoelde het anders hihi bij de shop en bij drugs kopen :P bij drugsverkopen is ook mooi hoor maar eigenlijk wouw ik wat anders:P
    liefste lars zou je alsjeblieft de goede script willen posten:D

Gegroet

ik ben nog maar beginner,
    ik weet het allemaal nog niet zo goed voor mij is het alleen plaatjes maken voor de rest weet ik van designen nog niks af wie zou me er mee willen helpen?:$

Gegroet,

Mijn familie misdaden doet het niet:S ik heb er niks mee gedaan ik heb die van een werkende site gekopieert naar de mijne upgeload maar ik kan hem altijd doen en gaat niks bij ik zit wel soms vast ofzo maar verder niets hier is het script

Citaat van tcbhome

@JoeyB1996: Als wij het doen wat leer jij daar dan uit NIKS Dus ik zou eerst zelf eens proberen ;) Zo gaat niemand je helpen op CP tenzij je er voor betaald ;)

[offtopic]Tevens zou ik ook eerst een alle bugs uit je spel werken ;)[/offtopic]

ik weet het en ik zeg ook Helpen dusja en ik heb ook nog gezegd ik ben er bereid voor om te betalen

[offtopic]zou je dan mij willen zeggen wat de bugs zijn:$[/offtopic]

Citaat van WorldofWars

je maakt gewoon een tabel aan.
    Naam "Krantenteam" daarbij de kleur.

en de leden ook blauw?
    die in dat team zitten of? :P

Bedankt maar zou je mij daarbij willen helpen:$

Hallo,

ik heb het script van osbanditi maar bij het forum wil ik een krantenteam (spreekt voor zich denk ik) maar dan moet de naam blauw zijn en een apart forum hebben zou iemand mij hierbij kunnen helpen? ik ben er bereid voor om te betalen ;)

Gegroet,

ik heb 2 iedeën

- een kranten team voor het forum met een blauwe kleur en een apart forum dat alleen het kranten team kan lezen.

- avatars op het profiel ect.(dat moet er ook bij ) maar dan ook nog als je aanvalt en je drukt op de avatar dat hij dan op die gene zijn profiel terug komt.
    hopelijk is dit te maken:D

Gegroet,

Hier is de goede veiling php;)