xD Keyboardje heb ik ook nodig, al mijn melodieën zuigen :p. Voor ?50,- heb je er al een :).
Posts by Cruelty
-
-
Citaat van az
Yoichi je hebt Fruity loops, ableton, logic, reasonen cubase daarmee kan je gehele tracks produceren met of zonder vocals:)
Een keyboard zou ook handig zijn
of synthesizer
Fruity Loops is idd aanrader voor als je begint:P.
En synthesizer heb je helemaal niet nodig, je hebt ook Plugins. Een stuk goedkoper (soms gratis) en je kan er net zo veel mee. Een keyboard is idd wel handig :). -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
De meeste zullen er niet van houden :P.
-
Cijfer layout: 8/10
Opmerkingen layout: Lekker simpel, en mooi overzichtelijk.
Cijfer script: 7.5/10
Opmerkingen script: ...
Handigheid: 8/10
Snelheid: 8/10:cheer:
-
-
-
-
Ik zoek hardstyle evenementen voor alle leeftijden (ben 13 jaar :P) maar alle die evenementen zijn 16 of 18+ weten jullie er misschien een? Het liefst in Noord-Brabant ik kon jammer genoeg zelf niks vinden op google.
Mvg.
-
-
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 2.2 GB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.1
Vertex Shader version 3.0 4.1Haha, en toch moet ik alles op GTA IV op zijn laagst zetten en dan werkt het pas redelijk xD.
-
Kerel, ik heb 8 GB RAM geheugen en een 1 GB videokaart en mijn graphics staan op zijn laagst en het is nog steeds niet perfect...
-
-
Tracks maken:
FL Studio is een programma dat zeer makkelijk in elkaar zit maar niet de meest professionele. Basshunter maakt zijn tracks ook met Fl Studio.
Tracks mixen
Traktor Scratch Pro. Dit is zoals Virtual DJ maar ik vind Traktor gewoon fijner xD.
-
Ik heb ooit een topic gemaakt met mijn eerste Hardstyle track, deze was niet zo heel goed, maar ik wil hiermee doorgaan. Dus mijn vraag is: Heeft iemand hier gratis Hardstyle synths?
Alvast bedankt xD.
-
-
Ik heb laatst voor het eerste een layoutje gemaakt in Adobe Photoshop CS2 maar nu heb ik de layout dus als .html, bijna helemaal zoals het hoort. Behalve dat niet de hele layout het browser scherm vult.
Help :O.
-
-
-
-