Posts by Spinazie

Citaat van Patrick

Er is al een forum voor de wat moeilijkere tak van programmeren en daar wordt op het moment ook vrij weinig in geplaatst. Dus waarom als er een "Goede programmeurs" forum / gedeelte komt zou dit wel goed werken?

Een simpel antwoord: er wordt te veel 'geadverteerd' voor het laagwaardig ontwikkelen en beheren, en te weinig voor het 'échte programmeren'.

Citaat

Denken jullie dat het nuttig is om CP in 2 delen te splitsen?

Ik ben voor!
    Ik stel voor om toegang programmagestuurd te geven door middel van een aantal vragen. Als er mensen zijn die de 'kleuters' antwoord geven zodat zij ook toegang krijgen, en die mensen laag niveau vertonen, kick je ze er gewoon weer uit en beperk je hun toegang voor altijd. Ik vind ook dat in dat deel blijk van professionaliteit gegeven moet worden (denk aan PHPFZ). Te veel taalfouten bijvoorbeeld horen daar niet voor te komen (ik stel het aantal fouten van Linkforsoad maal twee voor als maximum).
    Tot de tijd dat dit idee er niet is blijf ik ook niet verder gaan dan dit topic en mijn privé berichtjes.

Citaat

Ik kan je met zekerheid melden dat ik de eer heb gehad bij een aantal grote websites op bezoek te mogen gaan al in mijn jonge leventje en dat ze bijna allemaal een soort van filtering op concurrentie toepasten.

Filtering op concurrentie staat niet gelijk aan het vervalsen van je identiteit als website.

Citaat

Bovendien werd creativedev toegevoegd op de spamfilter (die af staat, ja) nadat ik zwaar werd zwartgemaakt en nadat crewleden van CD een foto van mij hadden bewerkt en online hadden gepost.

Ik kan me niet herinneren dat iemand dat gedaan had, laat staan dat jij daar door getroffen bent. Ik kan wel bevestigen dat dat door derden gedaan is.

Citaat

Als CD de wet overtreedt en niets anders doet dan ruzie opstarten, opnieuw en opnieuw, kunnen wij niets anders doen dan deze leden bannen en de hele fuzz rond iets wat niet eens bestaat te beperken.

Mochten wij de wet overtreden hebben, betekent niet dat jij dergelijk laag gedrag kunt vertonen. Tevens neem ik aan dat je op de hoogte bent van het feit dat Stefan (KillingDevil) ook deel neemt aan het team van CD. Is dat ook zo'n 'crimineel' volgens jou?

Citaat

Jullie deden als net in de politiek: CD ging alles oplossen, maar in the end zie je er niets van.

CD gaat het probleem op CP niet oplossen. Nooit en te nimmer, en dat heeft niemand gezegd. Wij hebben gezegd dat we het niveau van de mensen die hogerop willen klimmen ondersteund wordt. Wij willen geen enkele relatie leggen met CP wat dat betreft.

Citaat

Ze gaven kritiek dat CP geen vooruitgang maakt en dat er niet aan gescript werd en ... Tot op heden moet ik echter vaststellen dat CD er nog niet is en dat wij met de crew toentijds een juiste beslissing hebben genomen.

Wij hebben een strikte voorbereiding en planning. Dat kon je van CP in het begin niet zeggen.

Citaat

Alleen al het feit dat je nu weer begint te klagen over CD bewijst genoeg dat jullie of schrik hebben, of jullie gewoon weer mij hier komen zwart maken.

Alleen al het feit dat je onze naam in je keywords meta tag zet bewijst genoeg dat je of schrik hebt, of je komt gewoon weer ons hier zwart maken.

Citaat

Bovendien heb jij net wederom een aantal regels gebroken, zoals het beledigen van de betaler van deze site...

In tegenstelling tot laag gedrag van anderen, vind ik dit terecht. Onze naam hoort eigenlijk helemaal niet voor te komen op deze website.

Ondanks het feit dat ik niet meer in deze kleuterklas deelneem (dat houdt inactiviteit in), wil ik de reden van mijn vertrek nogmaals trachten aan te geven aangezien het de vorige keer niet werkte...

Er moet strenger opgetreden worden tegen asociale leden, zoals joshua-S. Als beheerder had ik de eerste reactie al niet gepikt en hem een paar uur laten sudderen in de banketel die veel te leeg is de laatste tijd.

Ook respectloos gedrag in topics is not done. Als iemand een vraag heeft, moet je niet als een halve gare gaan roepen wat voor 'noob' het wel niet is, en als je dat wel doet dient je naam leuk gepimpt te worden.

Citaat van "Mokerr"

Duh!!! Je moet ook een database aanmaken en de gegevens invullen.

Stop met criminals.

Zomaar even een voorbeeld...
    BAN!

Onthoud wie de leiders zijn. Als jullie te soft worden, ben je onderdanig aan de mensen waar je zelf boven staat.

Als je inlogt op PHPMyAdmin zie je vanzelf de server staan waarop MySQL draait. Links bovenin in het rechter frame, zie je Server: <server> in het blauw staan. Wat <server> zou moeten zijn, verander je even in je mysql connectie parameter en het zou moeten werken.

Citaat van Axl_H

Ik weet zeker dat het een nice project word, Misschien kan ik meedoen? (A)

Dat kan, moet je me maar even over aanspreken op MSN ;)

Citaat

Beste spinazie, ik krijg heel de tijd:

Value '' has to be numeric

Dat komt omdat je op een pagina zit die niet bestaat. In mijn update is dat opgelost en krijg je netjes een 404 error pagina te zien :)

Citaat

Alles realtime laten lopen. dus dat je elkaar hit omstebeurt

Dat zou heel leuk zijn, maar wat als er een gevecht is tussen 2 gangsters, en één van de twee reageert niet? Zo kan het beter programmagestuurd lopen denk ik.

Citaat van mrmike

Mooi met zend beveilig.

ZF is een framework, geen beveiliging, encryptie of whatever hé :p

Citaat

En als je iets niet snapt van flash moet je het maar zeggen, krijg genoeg lessen in as3 en daarbij af en toe oop denkwijze.

Bedankt. Ik ga sowieso nog even proberen iets te fixen in flash. In AS3 is objectgeoriënteerd programmeren echter verplicht, aangezien die alleen maar actionscript in de timeline toestaat.

Citaat

Ben benieuwd hoe het gaat worden,

Wil wel meedoen met jouw project.

Ik heb jouw belangstelling niet nodig, crimineel. Ga Nizar en zijn vriendjes maar helpen privacy van anderen te schenden.

Citaat

De link is dood.

De poorten stonden dicht in verband met DoS attacks op de poorten 80, 21 en 22. Ik heb ze weer open gezet. Als het goed is, kun je er weer op komen. Er staat een verouderde versie op (lokaal ben ik verder), binnenkort ga ik hem even updaten.

Citaat

ik ben ook minderjarig maar he hem ook niet of mijn ouders.

Zet me aan het denken...

Casio, was jij toevallig 17 jaar oud toen je de envelop ontving?

Jerre, onthoud dat Photoshop gebruikt wordt voor fotobewerking enzovoort... Daar vallen dit soort afbeeldingen ook onder. Het is niet nodig minderwaardige programma's te gebruiken voor afbeeldingen die je beter met een ander programma kunt maken.
    Paint is vooral handig voor pure pixel-art!

Het lijkt wel of alleen de minderjarigen die rommel ontvangen. Ik denk dat daar een strategie achter schuilt; mijn broer is nota bene meerderjarig en heeft die onzin niet gekregen, terwijl onze leeftijd maar tweeënhalf jaar van elkaar verschilt.
    Niels, is het niet veilig om dat ding in Wine te testen? Het blijft immers een Linux applicatie. Denk dat hooguit je Wine applicatie erdoor aangetast kan worden.
    [offtopic]Mensen hier die me op MSN hadden moeten me trouwens even een PB'tje sturen. Ik ben gehackt door dbmaffia, een voormalig lid van CP die inmiddels verbannen is.[/offtopic]

Ik heb hem gisteren gekregen. Ik heb die troep weggegooid; het staat vol spelfouten en ik ben nog geen 18, wat betekent dat ik zulke post helemaal niet mag ontvangen.
    Ik zou het gewoon weggooien. Waarschijnlijk is het afkomstig van een bedrijf die je door oneerlijk spel flink wat geld afhandig wil maken.

Zoals Superior al subtiel aangeeft, zul je eerst een beetje moeten leren programmeren en oplossingsgericht denken, wil je een criminals debuggen of aanpassen. Heb je daar geen tijd voor of zin in, kun je overwegen een programmeur daarvoor in te huren. Reken maar dat die duur zijn ;)

Jullie mogen je wel eens wat volwassener gedragen.

Citaat

haha weer een noob topic minder

En er dan ook nog zo op reageren als Vergeten. Tevens is het roekeloos plaatsen van slotje-smileys in het topic van een ander heel onfatsoenlijk. Dat bepaalt een crew lid!
    Ik heb dit topic gerapporteerd, en ga dat vaker doen als ik dit soort respectloze kwesties tegenkom.
    Kleuters.

Er werd op gereageerd. Ik haal dit topic dus niet naar boven, maar iemand anders. Degene die boven mij reageerde.

Ik heb het gewoon gekopieerd van een model van een criminals die ik aan het ontwikkelen ben. Een beetje de syntax highlighten in Photoshop, de blending mode op multiply, het een beetje draaien en that's it ;)