Citaat
Ik kan je met zekerheid melden dat ik de eer heb gehad bij een aantal grote websites op bezoek te mogen gaan al in mijn jonge leventje en dat ze bijna allemaal een soort van filtering op concurrentie toepasten.
Filtering op concurrentie staat niet gelijk aan het vervalsen van je identiteit als website.
Citaat
Bovendien werd creativedev toegevoegd op de spamfilter (die af staat, ja) nadat ik zwaar werd zwartgemaakt en nadat crewleden van CD een foto van mij hadden bewerkt en online hadden gepost.
Ik kan me niet herinneren dat iemand dat gedaan had, laat staan dat jij daar door getroffen bent. Ik kan wel bevestigen dat dat door derden gedaan is.
Citaat
Als CD de wet overtreedt en niets anders doet dan ruzie opstarten, opnieuw en opnieuw, kunnen wij niets anders doen dan deze leden bannen en de hele fuzz rond iets wat niet eens bestaat te beperken.
Mochten wij de wet overtreden hebben, betekent niet dat jij dergelijk laag gedrag kunt vertonen. Tevens neem ik aan dat je op de hoogte bent van het feit dat Stefan (KillingDevil) ook deel neemt aan het team van CD. Is dat ook zo'n 'crimineel' volgens jou?
Citaat
Jullie deden als net in de politiek: CD ging alles oplossen, maar in the end zie je er niets van.
CD gaat het probleem op CP niet oplossen. Nooit en te nimmer, en dat heeft niemand gezegd. Wij hebben gezegd dat we het niveau van de mensen die hogerop willen klimmen ondersteund wordt. Wij willen geen enkele relatie leggen met CP wat dat betreft.
Citaat
Ze gaven kritiek dat CP geen vooruitgang maakt en dat er niet aan gescript werd en ... Tot op heden moet ik echter vaststellen dat CD er nog niet is en dat wij met de crew toentijds een juiste beslissing hebben genomen.
Wij hebben een strikte voorbereiding en planning. Dat kon je van CP in het begin niet zeggen.
Citaat
Alleen al het feit dat je nu weer begint te klagen over CD bewijst genoeg dat jullie of schrik hebben, of jullie gewoon weer mij hier komen zwart maken.
Alleen al het feit dat je onze naam in je keywords meta tag zet bewijst genoeg dat je of schrik hebt, of je komt gewoon weer ons hier zwart maken.
Citaat
Bovendien heb jij net wederom een aantal regels gebroken, zoals het beledigen van de betaler van deze site...
In tegenstelling tot laag gedrag van anderen, vind ik dit terecht. Onze naam hoort eigenlijk helemaal niet voor te komen op deze website.