Posts by Spinazie

User agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)

IE8. Daar komt het waarschijnlijk door...

PHP
    .teaser {
    margin-top: 133px;
    margin-left: 190px;
    color: white;
    font-size:32px;
    font-weight:bold;
    display: table;
    }

Een property met een tekentje (bijvoorbeeld dat lage streepje bij height) voor zijn naam, wordt alleen door IE gelezen.
    Als jij dus zegt dat _height 10px moet zijn, dan wordt de hoogte van het element in IE 10 px.

Je zou trouwens wel gebruik moeten maken van enters. Zoals jij het doet is het slecht leesbaar.

Alleen de PHP code is legaal! OTG lid 'Martijn Hoekstra' opperde echter eerder dat ook de PHP code illegaal was. Ik heb al vaker problemen gehad door die grote baby. Ik heb Michael Rijken meteen gewaarschuwd, en verteld dat als zij beslag zouden leggen op de serverside code, en dus rotzooiden met mijn auteursrecht, zij problemen zouden krijgen met eigenaren van deze clone, aangezien ik er duidelijk bij vermeld dat de PHP code niet legaler kan.

[offtopic]De rest van de leden van OTG is trouwens niets mis mee, hoor. Ik vind zelfs dat Banditi (op de XSS foutjes na) een geweldig systeem is. Meende zelfs dat Hoekstra eindelijk opgedonderd is.[/offtopic]

Dein, denk eraan dat jullie een team zijn hé.
    Als team doen jullie het goed. Iedereen doet zijn best CriminalsPoint te helpen, en daarin lijken jullie met elkaar in te slagen.
    Het zou dus ongepast zijn alleen jou een compliment te geven voor je goede werk in de crew, terwijl de rest ook hard zijn best doet.

Dit gezeik komt meestal van leden zonder argumenten, leden die de boel hier willen terroriseren. Een enkeling kan het nog opbrengen een zinnig woord neer te zetten, maar daar blijft het bij.

Als je had willen klagen, had je een aantal maanden geleden moeten klagen, toen was het namelijk een stuk minder dan nu. Er is wat dat betreft een grote voortgang ontstaan. Nu het niveau nog wat verhogen!

Kortom: Jullie doen het allemaal super. Het enige wat ik op kan merken zijn de overtredingen die Rens maakt op zijn eigen regels en het niveau van Kabling, maar ook daar kan aan gewerkt worden, en willen jullie CriminalsPoint écht op een hoger niveau brengen, dan zal dat lukken!

Helaas zal ik dan waarschijnlijk niet meer actief zijn hier, omdat CD dan inmiddels wel af zal zijn, maar toch wens ik jullie veel succes!

Citaat van Bram

Ie is een fatsoenlijke browser en chrome is wel de laatste browser die ik zou willen gebruiken momenteel gebruik ik firefox.

Dan heb jij er dus waarschijnlijk geen verstand van :)
    Internet explorer:
    - Bevat beveiligingslekken waardoor hackers en exploiters leuke dingen naar IE gebruikers kunnen sturen. Ook bevat het een feature (activex) die bijvoorbeeld registersleutels van je computer kan uitlezen, en dat is het allerlaatste wat je wilt.
    - Is traag. Het let niet op prioriteiten van een webpagina, en knalt dus de HTML opmaak van de webpagina gewoon door het programma en laat zien waar je om gevraagd hebt. Andere browsers pakken dat slimmer aan.
    - Heeft schijt aan W3C. IE6 ondersteunt niet eens DTD, en IE7 houdt er van het leven van webdevelopers zuur te maken door totaal andere standaarden te hanteren.
    - IE6 ondersteunt geen PNG alpha transparency.
    Ik kan nog wel even doorgaan, maar je zou gek zijn als je ondanks deze redenen nog IE zou gebruiken buiten developing redenen om.

Firefox is al iets beter dan IE, maar het kan beter:
    - Firefox is veilig.
    - Firefox weet hoe de webpagina geladen moet worden, maar is door andere factoren niet zo snel als Google Chrome.
    - Firefox heeft leuke extensies, however: Browsing is browsing.
    - Het enige wat Firefox beter doet dan Chrome: Offline broncodes.

Chrome:
    - Is de snelste van de drie.
    - Heeft leuke features die handig zijn.
    - Maakt gebruik van online broncodes wat een minpuntje is.
    - Bevat een JavaScript debugger!!!!!!!!!!!!!
    - Bevat geen nutteloze bullshit.

Dat was het. Internet Explorer is ronduit slecht
    Firefox is beter.
    Google Chrome is de winnaar!

Na Ferhatje (2 reacties hieronder) gaan we weer ontopic verder en de TS helpen ;)

Afgrijselijk. Veel te weinig opvulling, vreselijke lettertypen, kleurencombinatie faalt hard en alsof dat nog niet genoeg is: Je maakt gebruik van Bevel and emboss.
    Gelukkig is dit je eerste layout. Die van mij was ongeveer net zo. Veel tutorials volgen, vooral in foto manipulatie om de werkomgeving van Photoshop te leren kennen, en échte layouts te bekijken.

Hosting bedrijven > TransIp? TransIp is een hostingbedrijf, een hostingbedrijf is geen TransIp. Als iedereen hier klaagt over TransIp, gaan mensen het straks ook nog geloven en denken dat TransIp werkelijk zuigt.

De cartoon lijkt voor geen meter.
    Zijn dat inktvlekken of is het veroorzaakt door een gemuteerde muizeninvasie? De randen van het plaatje zien er ook te pixelig uit.

Mijn ervaring biedt genoeg controle. Dimoweb, of hoe het ook mag heten, zal nooit een fractie zijn van wat TransIp is, om nog maar te zwijgen over hun tarieven.

[offtopic]Nogmaals:[/offtopic]

Citaat

Het "zwart maken" van mensen (laster en eerroof) wordt niet toegestaan op dit gehele forum zonder duidelijke motivatie.

[offtopic]Of zitten we zelf te ver in de hoogte om gehoor te bieden aan onze eigen regels?

'Ontopic aub' hoef je trouwens niet buiten offtopic tags te zetten, aangezien dat van zichzelf al offtopic is. Whoops! Nog een regel![/offtopic]

Opsplitsen in twee communities, of websites met meerdere concepten?

Wie zegt trouwens dat jij niet luistert?
    Net even gezocht op het woord 'luister'. Niemand hier heeft beweerd dat jij niet luistert.