Posts by J.Rijdes
-
-
Willem ,
Is dit misschien ook de reden waarom mijn domein nog niet is verhuisd ?
-
-
-
een paar weekjes?
Ik denk dat dat het helemaal afgebrand is. Dus repareer je niet even 1 2 3. -
Nou, mijn vader die is brandweerman.
En waarschijnlijk laten ze het gewoon afbranden, want ze kunnen niks doen tegen 40 meter hogen steekvlammen.Het enigste wat ze zouden kunnen doen is de rook weg spuiten voor het grootste deel.
Zodat het niet ver weg waait.En ik vind het raar dat ze zonder ademlucht daar lopen , bij kankerwekkende stoffen.
-
Hmm even tussen de code tags zetten ?:D
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.11 18:58:47:Citaat van RDMNL2010Mod: Bovenstaande reactie graag even verwijderen , Dankje !
Ontopic: Get reply id werkt niet, want de reply is dan verwijderd. Oftewel is dat id er niet meer.
-
Neee , Via het script hierboven word er een pm gestuurd.
Dus het is het zelfde script. -
Citaat van RDMNL2010
F.Ajeti als je niet weet waar je het over hebt houd dan ook gewoon je mond dicht. Bijdehandje. Hij pakt het idee niet over $_GET['id'] Dus waarschijnlijk word het idee gewoon niet goed meegegeven van de vorige pagina.
Nou het id van het topic.
Maar hoe doe ik dit wel?
Aangezien dit ook bij reactie verwijderd is bij cp. -
Citaat van RDMNL2010
staat dit in een scriptt??
Jaa dit staat in het script.
MAar als ik dan op de link druk dan opent die dit:Citaati.p.v het topic id erachter.
Hoe moet ik dit doen? -
-
Hallo !
Ik ben bezig met een klein scriptje, maar ik kom ergens niet uit.
Dat is het volgende:Als ik klik op : 'Het ging hierom.' Dan ga je niet naar het topic.
Script:
PHP
Toon Meerif($actie == 'deletereply'){ $sel = mysql_query("SELECT * FROM forum_reacties WHERE id='".$_GET['replyid']."'"); mysql_query("DELETE FROM forum_reacties WHERE id = '".$_GET['replyid']."'"); $count = mysql_num_rows($sel); if($count == 0){ echo "De reactie bestaat niet!"; } else{ $list1 = mysql_fetch_array($sel); $bericht = "Uw reactie is verwijderd ! Bericht: ".$list1['bericht']." ---------------------------------------------------- Dit kan komen door de volgende redenen: - Offtopic - Ongepaste materialen - Spam [url=".$site_url."/forum/forum.php?actie=bekijken&topicid=".$_GET['tid']."]Het ging hierom[/url] Mvg, GamerzPoint Crew *************************** Dit is een automatisch verzonden privébericht dus ga niet terug posten!"; mysql_query("INSERT INTO priveberichten (door, naar, onderwerp, datum, ip, bericht) VALUES ('".$cookie_id."', '".$list1['poster']."', 'Reactie is verwijderd !', '".time()."', '".haalip()."', '".$bericht."')")or die(mysql_error()); echo "Reactie Verwijderd !"; }
-
-
Tjhaa ,, et is een leuk idee . Maar als et Utrecht is kan ik evt nog wel komen want daar woon ik 3 km vandaan.
Maar Rotterdam kan ik niet komen. Ben ook maar 14 xD
-
Gunz Private Server
-
In Google Chrome is het menu niet goed bij Zwitserse Bank, het rechter menu gaat ook naar links.
-
Citaat van Yoichi
Google, de vele community sites die het heeft zijn voorbeelden genoeg.
Als dit PHP-fusion is. : http://www.phpfusion-nederlands.info
Dan ziet het er indd wel netjes uit -
Noujhaa. Heeft u eventueel voorbeelden ?:D
-
Hmmm , ik vind dat PHP-Fusion ook niet egt wat als ik het zo even snel heb bekeken.
-