Posts by J.Rijdes

@sloos.
    Het begin opstarten. Dit gebeurd soms als je een app download dan vraagt die voor opnieuw opstarten. Of als de batterij eruit haalt.

Normaal uitschakelen doe je via het menu -> Toestel Uitschakelen.
    Dan druk je op aan. En binnen 2 sec is die aan.

---

Over de apps.
    Als je App World Download heb je 10.000 + apps die je gratis of tegen betaling kan downloaden.

Citaat van markisoke

Als left.php in elke pagina geincluded word, dan hoeft het niet.

Google heeft de tijd nodig, het gaat niet elke seconde op jou site checken of de code er al staat, volgens mij gebeurd dit elke 2 uur, maar dat weet ik niet zeker

left.php word op elke pagina geinclude. Okee ik zal over een uurtje nog wel eens een keer kijken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.01.11 15:35:32:
    Sorry voor dubbel post :$

Hij werkt nu. Maar hij houd de tijden / bezoekers van gister. Hij word niet geupdate. Of duurt dit even ?:$

Heey !:D

Ik heb net Google analytics geregisteeerd en geinstalleerd. Maar er staat bij status dat die niet actief is.

Ik heb het script in de left.php ( menu ) gedaan van me website. Kan dit of moet het op elke pagina apart ?

Alvast Bedankt !

Gr. Jeffrey

Hij laat niks checken. Hij bied zich aan als inbouwer. Maar dan wil je weten wat die allemaal kan / hoe die het geeft gedaan.

Persoonlijk als ik het zo zie zal ik niet laten inbouwen door devlover. Dit komt door de layout die ik gezien heb.
    DE ingame is wel redelijk , maar outgame vind ik bagger :$
    Sorry dat ik het zeg. En het is toch een klein stukje vertrouwen als je laat inbouwen , en dan wil je niet dat je het zo terug krijgt.

Waarschijnlijk is de layout dan ingebouwd met px. Je kan beter doen met procenten. Dan voorkom je dit soort problemen met resoluties.

Citaat van Jordy.S

Kan je hem niet aanpassen

tot 100 sms en zoveel belminuut en iinternet?

Dit zou ik niet weten, misschien informeren bij enkele providers ?

Citaat van Nillas

Hmm.. Oogt niet echt professioneel, ik zou als ik jou was nog wat meer oefenen voordat je een portfolio maakt. Ook is een Google ad op je portfolio site niet echt nice.

Misschien wat duidelijker zijn , en wat beter kan ?