Posts by J.Rijdes
-
-
-
Even een vraag.. Waar betaal je nou precies voor? 500 buy-now voor domein/layout ? Want ik zie nergens iets over een source o.i.d.
-
Staat er gewoon in het Nederlands hoor..
CitaatMet het nieuwe logo doet Microsoft afstand van het vierkleurige logo dat sinds Windows 3.1 begin jaren negentig dienst had gedaan. Het Windows 8-logo heeft geen vaste kleur, maar wordt aangepast aan het thema dat de gebruiker heeft in Windows 8. Het is onduidelijk hoe Microsoft dat toe gaat passen en of dat bijvoorbeeld slaat op het bootscreen of ook elders in de interface terugkomt. Het nieuwe logo zou onder andere zichtbaar worden als de 'charms bar' aan de zijkant van apps wordt geactiveerd, volgens een gerucht.
-
Deze staat gewoon in connection.php waar je ook je database hebt aangepast.
-
Hoi,
Voor mijn nieuwe project heb ik een layout gemaakt.
Ik weet zelf dat ik totaal niet kan designen.. Dus vraag ik jullie om tips wat beter kan.Layout voor de klikkers:
http://codedpreview.nl/lay-out.php?id=118297Groetjes,
Jeffrey -
Lijkt me sterk als dit het officiele logo is.. Microsoft gaat dan wel heel erg af..
-
-
-
Ik snap je niet zo heel goed, je wilt dus dat je het script online zet?
Dan moet je eerst een hosting/domein kopen. Vervolgens moet je dan met een progamma (FileZilla gebruik ik) en dan moet je verbinding gaan maken met de FTP Gegevens die je hebt toegestuurd gekregen van je host die je hebt besteld.
Hier moet je je script dan heen uploaden.
-
-
Oh tikfout net, ik bedoel natuurlijk netwerkkaart ipv videokaart..
Ik zal eens even kijken
-
Oh dit dacht ik, hoe regel ik 2 IP Adressen als ik mag vragen ? :$
-
@Lars
2 IP is gewoon 2 videokaarten toch?@BrokenTrack
Doet er niet toe, dit is namelijk niet mijn vraag.. -
Hoi,
Ik heb thuis mijn oude (goede) computer staan. Hier doe ik niks mee en wil ik een één en ander uitproberen qwa servers.
Ik heb Windows Server 2003 Enterpise op deze computer geinstalleerd.
Hoe moet ik deze zo instellen dat ik deze dan verbinden met een domein bij transip, versio o.i.d.
Of welke functies moet ik installeren ?
Groet,
Jeffrey -
[offtopic]
Citaat van zwpgangsterik gebruik windows 7 met de nieuwe google chrome en heb de fout ook?dus wel raar dan, maar goed! is niet mijn website dus!
Dat vind ik een beetje een rare opmerking die je hier neer zet.. Het is een Forum om elkaar te helpen, dus als je de topic starter er niet mee helpt reageer dan niet..[/offtopic]
@Lars
Ik bedoel inderdaad dat de trainers een overzicht hebben van de beste zwemmers in hun team oid. -
Zat dit in een nieuw script dan? Of van jaren geleden?
-
Ziet er goed uit! Leuk bedacht.
Misschien kan je nog een optie maken met ranking. Dat je van alle soorten; schoolslag, rugcraw etc. De 5 snelste laat zien.
-
-
Ziet er leuk en humoristisch uit! Ben benieuwd naar het eind resultaat.