En je moet de PSD hebben om het eventueel te kunnen bewijzen, maar ik neem aan dat je die wel hebt....toch?
Posts by ProjectB
-
-
Ps3-Sense heeft er een als het goed is
-
Uit verschillende topics maak ik op dat je bezig bent met het werken aan de Banditi source. Tot nu toe heeft iedereen bijna alles voor jou gedaan. Wat heb je zelf al gedaan als ik vragen mag? Voor alle dingen open je namelijk een topic. Ik neem aan als je aan een source werkt je zelf ook wel scriptervaring hebt:S
Ontopic:
Haal het uit de banditi source en pas het aan
-
Op Google vind je genoeg gratis scripts
-
Dan vraag ik me af op welke zoekwoorden jij gezocht hebt, want er staan er duizenden
-
Zit er ook eventueel hosting bij?
PS kan je me je andere domeinen PM'en?
-
Sorry heb geen interesse, ben namelijk op zoek naar een community layout voor mijn Joomla Game Community.
-
Kan je deze ook ombouwen naar een layout voor Joomla?
-
Ik denk dat hij een voorbeeld/screen bedoelt van het admin menu?
-
En tenslotte is hij de eigenaar van CP
-
Het is al ongeveer een half jaar geleden, en ik bezit overigens de website niet meer. Zou ik nu een nieuwe account kunnen registreren?
-
Ik had ooit een AdSense account voor mijn mafia website, maar het account was rond de 60 euro inkomsten gesloten. Ik weet niet precies waarom, maar ze zullen wel een "ongeldige klickactiviteit" hebben gevonden ofzo, of mafia games zijn gewoon verboden. Nou heb ik een nieuwe website, een game community, maar heb ik een vraag; is het toegestaan om een account te openen voor mijn nieuwe website?
-
-
U heeft van mij ook een PM;)
-
PHP Motion
-
Dit is een verkoop topic geen Check topic!!! Ik heb het gemeld bij een moderator, want ik heb duidelijk gezegd dat alle offtopic reactie's via PM moeten!
-
Dat was een Check topic, dit is een verkoop topic;)
-
Topic mag dicht, ik zal me wel bewijzen met een nieuwe layout:slotje:
-
Graag even aangeven of je het over de eerste of tweede versie hebt:)
-
Volgens mij had hij het domein verkocht.