• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ProjectB

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ProjectB

  • kan niet meer inloggen

    • ProjectB
    • 21 februari 2010 om 23:34

    Hoe bedoel je?

  • kan niet meer inloggen

    • ProjectB
    • 21 februari 2010 om 19:51

    Werkt niet, had ik zelf ook al gevonden en geprobeerd.

  • kan niet meer inloggen

    • ProjectB
    • 21 februari 2010 om 17:15

    Ik kan sinds een uur niet meer inloggen op hotmail, of op windows live messenger. Bij windows live messenger krijg ik het volgende bericht:

    Citaat

    Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat er een probleem is met je Windows Live ID.

    Foutcode: 80048831

    Als ik me aanmeld op Hotmail, wordt er eerst iets heeel lang geladen en dan krijg ik het bericht:

    Citaat

    Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
    Er is een probleem opgetreden op de site
    De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
    U kunt:

    U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

    Ik heb dit probleem nog nooit gehad, en na enige research op Google, kwam ik er achter dat bij verschillende mensen het wachtwoord is verlopen, dus bij mij kan dit ook het geval zijn. Ik wil best mijn wachtwoord veranderen, maar ik kan niet inloggen! Geheime vraag en antwoord weet ik ookal niet meer, want dit email adres is al ongeveer 5 jaar oud, en het email adres is ook nog gekoppeld aan een andere email adres van mij zodat ik maar 1x hoef in te loggen, maar die logt dus ook niet in. Weet iemand wat het probleem is?:S

  • Wie is de beste designer van Criminalspoint?

    • ProjectB
    • 21 februari 2010 om 14:42

    En plaats gewoon even een link naar je layout, zoals het nu wordt gedaan verpest de hele pagina.

  • Wie is de beste designer van Criminalspoint?

    • ProjectB
    • 21 februari 2010 om 14:26

    Ik doe ook mee! Zal straks mijn eerste stap posten!:D

  • NL valt?

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 19:34

    Heb je dat echt zelf allemaal getypt:|

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 19:33

    Bij iedereen^o)

  • Lockerz

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 17:23

    Waarom een nieuwe topic, terwijl iedereen dit in het andere topic doet:S En Lockerz invites zijn zoiezo gratis^o), en je bent niet de enige die invites verstuurd. Kan een mod dit topic sluiten?

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 16:35

    Oooooooooh dat is dan best wel nice. Vanaf 16:00 is de perfecte tijd om te redeemen:P In ieder geval bedankt voor de informatie;)

  • Wie is de besten Designer van Criminalspoint

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 16:32

    Hoe oud ben jij? En heb jij wel het recht om iemand te benoemen tot de beste designer van CP?

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 16:25

    Dat wordt dus vroeg opstaan of opblijven:P

    EDIT: dus 10:00-11:00 p.m. EST is 4-5 uur 's nachts nederlandse tijd

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 20 februari 2010 om 16:21

    Ik ook, maar dus EST is 6 uur van de Nederlandse tijd eraf?

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 19 februari 2010 om 15:22

    Weet iemand welke tijd dit is in NL: 10:00-11:00 p.m. EST

  • www.tunegame.nl

    • ProjectB
    • 19 februari 2010 om 15:10

    Is idd dezelfde source+eigenaar

  • Layout vraag

    • ProjectB
    • 18 februari 2010 om 19:04
    Citaat van Gunpower


    Waar slaat dat nou weer op?

    Waar dat op slaat? Nou voordat meneertje Extreme zijn bericht aanpaste stond er niet dit:

    Citaat


    Ja hoor.
    Bel flexwebhosting.nl even

    maar dit

    Citaat


    En ja hoor.
    een buitenlander^o)

  • Lockerz invites!

    • ProjectB
    • 17 februari 2010 om 18:58

    Snapt iemand wat die "Member Appreciation" ofzo inhoud?

    PS heb nog invites, pm me je email maar:D

  • Gratis Layouts

    • ProjectB
    • 17 februari 2010 om 13:14

    De indeling van je layout ziet er best nice uit en het concept en al, maar dat heb je niet goed uitgewerkt vind ik.

  • Criminalslayout raten

    • ProjectB
    • 17 februari 2010 om 12:43

    Ik vind hem wel nice, de indeling etc., maar ik vind dat je teveel grijs gebruikt:)

  • Layout vraag

    • ProjectB
    • 17 februari 2010 om 09:55

    Heb je toevallig problemen met buitenlanders!?

  • Layout in ruil

    • ProjectB
    • 16 februari 2010 om 15:35

    Ik heb nog wel een aantal layouts liggen. PM me maar als je interesse hebt, dan stuur ik je screens

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design