Posts by W0utR
-
-
Waarom een programma?
Er zijn php libraries die exel bestanden kunnen openen (google), en je kan dus ook rij per rij uitlezen.
-
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om je post te lezen omdat het waarschijnlijk toch alleen maar bullshit is.
Wat verwacht je dan dat er gebeurd?
Iemand stelt een vraag en de andere persoon lost het op?Zo werkt het nu eenmaal niet, je komt naar hier omdat je een probleem hebt en je wilt het zelf kunnen oplossen.
Ik post dan nog mooi het stukje code wat hij moet aanpassen, en zeg gewoon dat hij erop moet googlen.
Ok, ik had het misschien zo moeten doen zodat hij alles mooi kon copy / paste en er dan niks uit leren:
Ik denk dat ik hier wel genoeg mensen geholpen heb, en mensen zullen dat ook kunnen bevestigen.
Maar als je geen moeite doet om zelf iets op te zoeken, doe ik ook geen moeite om je te helpen.Die persoon had duidelijk niks zelf gezocht, anders had hij dat wel gevonden.
Nu nog een beetje op je argumenten ingaan:
CitaatHier een voorbeelde van hoe mensen te werk gaan in een Community als criminalspoint je hebt mensen die helpen maar je hebt van die mensen jonge pff...
Jah, het was dus wel degelijk handig, zo weet hij op wat hij moet zoeken ...CitaatHij vraagt om hulp niet om gezeik man man deze forum is zo achteruit gegaan niemand wilt elkaar meer helpen...
En iedereen verwacht dat iedereen hun helpt, ook al doen ze zelf geen moeite, zo gaat het inderdaad achteruit ...CitaatAlleen de gevorderde worden geholpen niet meer de beginners niemand wilt de beginners een zetje in hun rug geven er is geen community meer er is alleen hier een script en val dood... kind off community
Omdat de "gevordere" meestal het zelf opzoeken en enkel naar hier komen als ze het echt niet vinden.
Daarom lijken ze dat ze veel kunnen, omdat ze hun basis problemen zelf oplossen --> LERENCitaatDe site ziet eruit als een soort van gratis template waar zijn de custom made design gebleven...
/careCitaatWaar is de community gevoel gebleven
Met posts zoals deze verstrek je het wel he ...CitaatWaarom doe je zo paranoia?? ga je vast afvragen
Nope ...CitaatOmdat ik weet hoeveel moeite en tijd de beginners van Criminalspoint hebben gedaan om deze forum groot te maken en kijk hoe ze het veranderen echt.. sta er versteld van
Nee, veel mensen hebben tijd en moeite erin gestoken om mensen hun problemen op te lossen, daarom dat het zo "groot" geworden is. -
bump
-
15" Macbook Pro (2,66 GHZ)
edit: fuck yeah, still banned :o
-
-
Bij deze verkoop ik mijn website sitewaarde.net
Er zijn geen statistieken, omdat ik het domein nooit online gezet heb.
Voor een werkende versie van de website kan je hier kijken: http://bit.ly/dpiVhA.Het design is volledig door mijzelf gemaakt, alsook alle javascript bestanden (buiten 1 functie).
Ook is de source erachter voor het grootste deel herschreven en verbeterd.De berekeningen kloppen inderdaad niet helemaal, de grootste oorzaak hiervan is omdat er (nog) geen rekening word gehouden met het aantal bezoekers naar je website.
Je krijgt ook de oude versie er gratis bij.
Minimum bod: €15
Er is ook geen einddatum, ik verkoop alles wanneer ik tevreden ben met het bod.
Het gaat hier dus over het domein + de hele website, in 1 pakket.
Voor vragen, gelieve een PM te sturen. !!Er kan betaald worden via PayPal of overschrijving.
-
-
I so want this:
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
-
-
Ik vind het maar wat "meh"
Ik kreeg direct een triestig gevoel bij de layout, ook de indeling is heel klassiek.
Probeer eens wat anders, misschien wat meer kleur. -
-
bump, laatste kans vandaag
-
document.getElementById(idVanJeElement).innerHTML = "bleh";
-
-
Geen idee wat je probeert, maar een li mag enkel in een ul staan, niet in een div
-
Frenzo, je gebruikt de classes en id's totaal verkeerd
#menu = <div id="menu">
.menu = <div class="menu">De ul's moet je zelf geen id's geven, aangezien die in een div zitten kan je er gewoon aan door enkel je div een id te geven.
-
Misschien moet je de ul's geen vaste hoogte geven
Trouwens, id's moeten uniek zijn, je draait het gebruik van classes en id's om ...
-
Ik vraag mij vooral af waarom jij jezelf niet kan helpen.
Natuurlijk heb je al opgezocht hoe een regex werkt, en natuurlijk zal je wel gekeken hebben welke tekens in de url zitten.
Ik zie letters, cijfers, en een paar rare tekens.
Dan kijk ik naar je regex, en ik zie dat je enkel letters en cijfers toestaat.Terwijl ik in je url ook "?, &, =" zie staan.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.10.10 20:51:31:
Lol, waarom probeer je het hier niet op te lossen in plaats van mijn antwoord in jouw vraag te verdraaien op een ander forum ...