Posts by StrolledWheat

Citaat van Killingdevil

Helaas zijn er in die seconde ook 1 miljard mensen dakloos, en hebben er een half miljard echt honger (de getallen zijn op de gok)...

1miljard is 1/6e van de wereldbevolking :P denk dat het wel wat minder is

misschien nog leuk om er een spel van te maken. diegene voor je geeft een lijst van diegene daarvoor. maar diegene die de lijst maakt geeft het onderwerp van de volgende lijst.
    voorbeeld:
    onderwerp: PC

ander:
    googled er iemand
    youtubed er iemand
    klikt er iemand op zijn muis
    toets die toetsen in op zijn toetsenbord
    kijkt er iemand naar zijn beeldscherm.
    en dan geeft diegene die de lijst maakt weer een onderwerp en zo gaan we door!!

EDIT: Onderwerp: werk

Beste leden van Criminalspoint,

ik vraag me al een tijd af wat er allemaal in 1 seconde tijd gebeurt op de wereld. ik heb al een redelijke lijst maar ik zal niet alles hier neer zetten.

in 1 seconde:
    gaat er iemand dood
    word er iemand geboren
    ademen 6 miljard mensen
    kloppen er 6 miljard harten
    doucht er iemand
    slaapt er iemand
    is er iemand bezig achter de PC
    kijkt er iemand TV
    rijdt er een auto.

wie er nog meer weer post het! ben benieuwd hoeveel we met zijn alleen bij elkaar kunnen krijgen.

Met Vriendelijke Groet,
    StrolledWheat

het is inderdaad een leuk vooruitzicht om andere mensen te helpen. dit zal nog wel een tijdje duren, maar het is een mooi idee, wat LHMedia betreft, een eigen portfolio is inderdaad een leuk idee om mee te beginnen. ik ga eerst even deze HTML lessen afmaken. dan CSS volgen dan ga ik daar even wat mee knoeien. en daarna ga ik door met PHP/MySql

nee ik ben niet iemand die eerst denkt en dan doet. met veel dingen wacht ik eerst en kijk ik of ik het echt wil. ik kijk wat ik er verder mee kan doen en of ik het ook echt leuk vind. ik heb al een hele tijd zitten kijken hoe een script etc in elkaar zit (maar ik begreep er niks van) na een tijdje googlen kwam ik hier terecht. en nu wil ik het echt. maakt niet uit wat er gebeurt ik wil gewoon leren scripten.

PS: mijn eerste indruk op CP na 1 dag is echt dat het erg proffesioneel overkomt en de mensen zich gedragen. vind het wel een plek waar ik me thuis kan voelen :)

Citaat van Kabling

Bedenk wel StrolledWheat dat het leren van HTML, CSS, PHP & SQL lang kan duren voordat je het onder de knie hebt. En probeer ook altijd up2date te blijven zal ik maar zeggen want deze talen worden om de tijd verbeterd en er worden nieuwe dingen toegevoegd.

Dit wou ik even zeggen voordat je straks denkt na een maand ik kan het nog steeds niet. Blijf dan de moed houden!

Beste Kabling,

Natuurlijk snap ik dat je het niet zo 1,2,3 leert. ik heb voordat ik eraan begon ook een beetje rond gegoogled hoelang het ongeveer zou duren. hierbij kwam ik eruit dat de gemiddelde HTML "opleinding" (om het maar even zo te noemen) 1 maand duurt. en dat dit alleen voor de basis is. ik zal daarom ook zeker niet de moed gaan opgeven want het is iets wat ik graag wil en wat ik ook na deze opleiding op school wil gaan doen.

Beste leden van Criminalspoint,

allereerst hoop ik een mooie tijd tegemoet te gaan bij Criminalspoint en hier een mooi doel te mogen bereiken, leren scripten.

ik zal me even voorstellen.
    ik ben Freek de Jong, 15 jaar oud en ik woon in Nieuw Vennep. ik doe daar een opleiding op het HVC. zit in het 4e jaar van de Mavo en doe dit jaar examenjaar.

nu ontopic:
    ik wil leren scripten en daarom wil ik weten hoe jullie hebben leren scripten en wat de beste manier is om te scripten. ik heb al gelezen dat sommige dit via een boek doen maar anderen door het te oefenen. helaas heb ik geen ervaring met scripten. dus wat moet ik doen om de basis te kennen en hoe moet ik verdergaan als ik de basis eenmaal onder de knie heb?

Met Vriendelijke Groet,
    StrolledWheat