Het heeft zijn voordelen inderdaad.
Maar als je naar de nadelen kijkt zou het best gevaarlijk kunnen zijn.
Alles is namelijk te hacken, en als zo'n app dan in de verkeerde handen vallen, heb je denk ik een probleem.
Het heeft zijn voordelen inderdaad.
Maar als je naar de nadelen kijkt zou het best gevaarlijk kunnen zijn.
Alles is namelijk te hacken, en als zo'n app dan in de verkeerde handen vallen, heb je denk ik een probleem.
Interessant, durf al te zeggen dat het later wel beschikbaar is voor 3D printer, het zou dan enkel nog moeten worden aangepast aan de printer zelf dan.
Interessante website van jou trouwens.
Tieske, in de toekomst zal er waarschijnlijk wel iets voor zijn denk ik, wellicht nieuwe materiaal.
Een nieuwe en zeer grote 3d-printer kan binnen 24 uur een heel huis bouwen. Dit zou naast sneller ook nog eens goedkoper zijn.
Het concept van de 3d-printer is ontwikkeld door professor Behrokh Khoshnevis van de universiteit van Zuid-Californië.
Het grote apparaat heeft een speciale spuitmond die aan een portaalkraan is vastgemaakt. De spuitmond kan beton 3d-printen waarmee op basis van een computermodel een huis kan worden gebouwd.
"In principe schalen we met het apparaat 3d-printen gewoon op tot de omvang van een gebouw", aldus Khoshnevis.
De 3d-geprinte huizen zijn interessant voor mensen met een laag inkomen, de commerciële woningbouw en noodsituaties waarbij er snel huisvesting nodig is.
Bron: Nu.nl
Ik volg de 3D-printer al een tijd, eerst was het nog voor kleine objecten, maar nu kun je er al een huis mee bouwen.
Ik vind het steeds beter worden, zeker iets wat we in de toekomst vaker komen te zien.
De Amerikaanse geheime dienst NSA kan door gebruik van speciale software en hardware ook computers hacken die niet verbonden zijn aan het internet.
Dat meldt de New York Times woensdag op basis van NSA-documenten, experts en ambtenaren.
De technologie stelt de Amerikaanse geheime dienst in staat om computers te bereiken die door andere landen of organisaties juist offline worden gehouden, om zo cyberaanvallen te voorkomen. De NSA zou de speciale software hebben geïnstalleerd op zo'n honderdduizend computers, verspreid over de hele wereld.
De software verstuurt radiosignalen via in het geheim aangebrachte hardware, zoals bijvoorbeeld USB-sticks of een printplaat. Die hardware kan door een spion worden aangebracht, maar ook door fabrikanten of handlangers van de VS.
Het signaal wordt vervolgens verstuurd naar een tussenstation dat kilometers verderop kan liggen.
Verdediging
De NSA noemt de techniek een "proactieve verdediging", en zou de technologie onder meer hebben gebruikt om het Chinese leger, het Russische leger, drugskartels en handelsorganisaties binnen de Europese Unie te bespieden. Voor zover bekend is de technologie niet binnen de VS zelf gebruikt.
Vrijdag houdt president Obama een speech over de Amerikaanse inlichtingendiensten. Verwacht wordt dat hij daarin hervormingen van de NSA zal aankondigen.
De voormalige voorzitter van een rechtbank die verzoeken tot spionage van de NSA goedkeurt zegt niets te zien in hervormingen van de inlichtingendienst. In een brief waarschuwt hij dat dit de werklast van de rechtbank zal verhogen, en de efficiëntie zal ondermijnen.
Bron: Nu.nl
Ze zeggen nu dus dat ze iets hardwarematig toevoegen zodat ze OTA(Over The Air) verbinding kunnen maken met jou computer.
Vervolgens downloaden ze dan software op jou computer.
Vind het niet echt meer fijn worden met de NSA, wat jullie?
ditismenno, wellicht heb ik wel iets:
1) Heb je alle updates gedownload van Windows/Microsoft zelf?
2) wsreset.exe al eens uitgevoerd? (resetten van Windows Store)
En anders kun je nog eventueel de Windows 8.1 installer downloaden en gebruiken.
http://windows.microsoft.com/e…/upgrade-product-key-only
Er is een plugin voor namelijk: ConfigServer Firewall&Security(http://configserver.com/cp/csf.html)
Is een zeer goede beveiliging tegen aanvallen.
Ook zou je je bijvoorbeeld 'Blacklist IPs for excessive DA login attempts' inschakelen en op 5 zetten. (Administrator Settings > Security)
Vink dan ook gelijk 'Prevent 127.0.0.1 from being Blacklisted' aan. Zou niet best wezen dat het je eigen server straks blockt.
Ook zou je je poort kunnen veranderen, bijv. van DirectAdmin poort 2222 naar 1334 bijvoorbeeld.
Zelfde geldt ook voor SSH poort die kun je ook veranderen.
Dit is een optie wat je kan doen, maar zorg wel dat de poort niet in gebruik is voor andere dingen.
Open 'Uitvoeren' en vul één van onderstaande in, vervolgens op OK drukken.
Voor een 32-bit systeem gebruik het volgende (inclusief de quotes):
"C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
Voor een 64-bit systeem gebruik het volgende (inclusief de quotes):
"C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /secondary
Bron: https://support.skype.com/en/f…counts-on-windows-desktop
Resultaat zit in bijlage.
Ik zocht ook laatst naar een VPS, wellicht kun je in mijn topic nog een nuttige VPS hoster vinden?
Zie hier: VPS, waar goed(koop)
matistop333, Denk het helaas wel, of Microsoft moet eens aardig zijn, en dat wij het gratis kunnen updaten.
Ik ben voorzien van een compagnon.
Ik bedank de andere kandidaten van hun deelname.
We hebben samen een gesprek gevoerd en samen tot een akkoord gekomen.
Deze topic mag bij deze dan ook gesloten worden.
Je moet het tussen de [youtube ] tag plaatsen.
Titel: Melbourne Bounce
Artiest: Orkestrated, Fries & Shine ft. Big Nab (Deorro Remix)
Beste leden,
Informatie
Ik ben op zoek naar een compagnon voor een nieuwe project van mij die ik dezer dagen heb gelanceerd.
Het gaat om een website waar videopost's geplaatst worden, goede voorbeeld is Bestvines en dergelijke.
Helaas kan ik dit niet in mijn ééntje het project tot een groot succes brengen.
Daarom deze topic en dan hopen dat ik via deze weg een compagnon vindt.
Wat moet ik doen?
- Jij als nieuwe compagnon zal net zoals mij videopost's moeten plaatsen. (Hoe en wat komt dan)
- Bij elk nieuwe toegevoegde videopost's sharen op onze Facebook pagina.
- Elke dag wel kijken in het admin paneel of alles nog in orde is, geen meldingen of moderatie.
- Proberen het project te promoten, zodat er ook gebruikers komen die zich registreren en eigen video's posten.
Als er meer is, zal dat later besproken worden.
Wat ga ik(A.Bijlsma) zelf doen?
- Ik zal het zelfde doen als jij.
- Ik zal domein en hosting betalen.
Is hier wat op te verdienen?
Langzamerhand zal er wel wat te verdienen vallen.
Denk dan aan advertenties, Link bij onze Facebook pagina, etc.
Tot slot
Ben jij dus iemand die voldoet aan de eisen die ik stel? Twijfel dan niet om direct contact met me op te nemen.
Zorg ervoor dat je bericht met volle motivatie overkomt, dit zal namelijk al een punt opleveren.
Alvast bedankt.
Tevens heeft de NSA al kwantum computers.
Enkel zeggen ze het gewoon niet.
Topic gesloten, aangezien TS iemand heeft gevonden.
Mocht de TS weer op zoek zijn kan hij één van de teamleden een privébericht sturen om de topic te heropenen.
Zeer interessant!
Ik zal vandaag er nog eens beter naar kijken.
Heb het even snel gelezen hier en daar, is nu namelijk een beetje vroeg/laat om het grondig te gaan lezen.
Bedankt voor het delen Quitta!
Zou je inderdaad even je code in een code-tag willen doen of of op pastebin.com zetten en de link aan ons geven?
En volgens mij is dit niet heel luchthaven.php bestand?
Zo ver ik nu weet, zou dit:
mysql_query("UPDATE `[reizen]` SET owner='".$data['login']."', winst='', klanten='' WHERE land='".$data['land']."' AND `type`='luchthaven'");
Verandert moeten worden naar:
Compuweb
Compshop
Lapshop