Posts by Joker

@ Patrick
    Heel erg bedankt, dat is inderdaad wat ik zoek ^^.

@ Swatcrime
    Indien je nog steeds geïnteresseerd bent over wat ik nou bedoelde:
    Ik wil een site waarop je je eigen PHPBB forum kunt aanmaken. Een soort YourCrime voor PHPBB inplaats van Criminals dus ^^.

Hey CP-leden,

Ik ben op zoek naar een source waarmee je een PHPBB forum kunt aanbieden aan je leden. Weet iemand van jullie of zo iets bestaat en zo ja of het vrijgegeven is en hoe het heet.

Groeten,

Joker.

Valt mee. Een echt design bureau zal voor 400 euro niet meer maken wat je daar ziet. Voor 1.000 euro zul je een website krijgen met java applicaties erin verwerkt en dergelijke extra's. Wat deze layout uniek maakt is zijn cartoon en uitstraling. Begin waarde zal geen 400 euro bedragen (vanzelfsprekend), maar via een veiling zal een bedrag van 400 euro niet gek zijn.

Rate: 7/10
    Minpunten: Simpel
    Pluspunten: Maar goed
    Tips: Probeer wat meer met je achtergrond te doen
    Waarde: ? 400,- (indien Cartoon zelf gemaakt is)

Piece of advice:
    Trek je niks aan van opmerkingen als "Dit heb ik al eens eerder gezien" of "Dit heb je niet zelf gemaakt". Als jij weet dat je het zelf gemaakt hebt, dan heb je te maken met mensen die jaloers zijn of graag indruk willen maken op anderen.

Ik weet dat je niet op kritiek zit te wachten, maar houd er rekening mee dat je maar 1 RPG voorbeeld geeft in je topic.

1. = een RTS game

2. = een RPG game

3. = een Tycoon game

Ontopic:

Wat is je budget?
    Ik heb een zelfgemaakt project dat voldoet aan je beschrijving van punt 1 en ik ben van plan een game te maken die voldoet aan je beschrijving van punt 3.

Met Macromedia Dreamweaver is dat mogelijk. Je selecteerd een regel die je wilt aanpassen, dan type je de regel in die er moet komen te staan, dan selecteer je de map met alle bestanden, e voila.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe kom je aan de afbeeldingen daarvoor? Je weet dat je de afbeeldingen van Travian en TribalWars (en hun clones) niet kunt gebruiken wegens copyright schending.

Overschrijvingen en Paypal. Ik heb zelf geen idee of je grote bedragen via IDeal kunt doen, maar ik had altijd de indruk van niet.

Als het goed is moet dat werken ja. Maar houd er dan wel rekening mee dat je geen topic meer kunt starten met dezelfde naam, ook al start je dat topic een jaar later.

Hey CPers,

Ik zag vanmorgen dat er een wikipedia pagina is aangemaakt voor Criminals. Deze heeft eindelijk echt wat nieuws in plaats dat het alleen maar reclame is voor een criminals-site. Maar ze willen hem er nu al afhalen omdat ze vinden dat het geen echt wikipedia artikel is.

Wat vinden jullie? Als je vindt dat het artikel moet blijven kun je bij overleg een reactie achterlaten!

Groeten,
    Joker.

Citaat

Je kan misschien met divs werken, je kan een afbeelding in een div plaatsen met daarover nog n floating div met tekst erin die div komt dan over die andere div als t goed is.

Dat had ook een oplossing kunnen zijn geweest ja. Maar ik heb het correcte antwoord al gekregen op een ander forum.

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het antwoord:

PHP
    <?php
    $im = imagecreatefrompng("afbeelding.png");
    imagealphablending($im, true);
    $background_color = imagecolorallocate($im, 0, 0, 0);
    $text_color = imagecolorallocate($im, 255, 0, 0);
    $font_file = 'Arial.ttf';
    imagefttext($im, 10, 0, 30, 45, $text_color, $font_file, '2');
    imagepng($im);
    imagedestroy($im);
    ?>

Hallo CPers,

Ik ben bezig met het maken van een script waar het de bedoeling is dat er tekst over een bestaand plaatje komt te staan. Maar in plaats dat het correct werkt, zet hij de tekst achter het bestaande plaatje.

Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Code:

PHP
    <?php
    $im = imagecreatefrompng("afbeelding.png");
    $background_color = imagecolorallocate($im, 0, 0, 0);
    $text_color = imagecolorallocate($im, 180, 178, 150);
    $font_file = 'Arial.ttf';
    imagefttext($im, 10, 0, 30, 45, $text_color, $font_file, '2');
    imagepng($im);
    imagedestroy($im);
    ?>

Met vriendelijke groet,