Posts by xxx
-
-
-
Volgens mij is javascript toch echt moeilijker dan met andere dingen :p
-
Waarom zou je het persé met JS willen doen?
-
Ik hoop wel dat wallie blijft bestaan, heb nog 35,- aan kaarten waar ik niks mee doe.
-
Best zielig als je dit gaat verkopen voor 15,-
En nee, ik laat me niet door jou commanderen. -
Vind je dit 15 euro waard:}?
-
Bij mij dus ;p
Als je er bent, spreek me aan op msn. -
Citaat
Als dit het geval is, dit even veranderen in: Alle bestanden, dan moet hij gewoon de extensie .php pakken.
-
Dan doe je dus iets fout -,-
-
Uitpakken? Weet niet waar jij mee bezig bent8-)
-
Ben je scheel?
Citaat, sluit je ftp en bewerking af,
-
Lees eens goed wat ik zeg -,-
-
Had ik ook. Sla op, sluit je ftp en bewerking af, en start eens opnieuw op, of kijk via directadmin wat er in je bestand staat. Denk dat het chinees is, heb je een file upgeload en iets anders eringezet? Daar ligt het dan aan.
-
Ik ook niet, maar er antwoord niemand anders8-)
-
Als ik iets wil verwijderen, zoals het eruit ziet: Niks, de pagina reload. En als ik print$_POST; doe dan krijg ik eruit: "Array".
Ja, javascript toegevoegd.
@Dat laatste, ik heb mijn eigen, genaamd ontslaan, maar die staat nog 1 regel beneden. -
Het lukt niet, ik heb nu dit:
PHP
Toon Meer<? if(isset($_POST['ontslaan'])){ $select = mysql_query("SELECT * FROM `arbeiders_bezit` WHERE `bezit_van`='".$data->id."'"); while($delete = mysql_fetch_object($select)){ if(isset($_POST['id_'.$delete->id.''])){ goed("Gelukt!"); } } } $select = mysql_query("SELECT * FROM `arbeiders_bezit` WHERE `bezit_van`='".$data->id."'"); while($info = mysql_fetch_object($select)){ $i1 = 0; ?> </tr> <tr> <form name="form" method="post" action=""> <td><input type="checkbox" name="id" id="id" value="id_<?echo$info->id;?>"/></td> <td><image src="../images/icons/user_suit.png" alt=""></td> <td><?echo$info->naam;?></td> <td><image src="../images/icons/heart.png" alt=""></td> <td><?echo$info->conditie;?></td> <td><image src="../images/icons/controller_add.png" alt=""></td> <td><?echo $var11111 = produceren($info->conditie);?></td> <td><image src="../images/icons/coins.png" alt=""></td> <td><?echo$var11111*50;?></td> </tr><?$i1++;}?> <tr><td> <input type='checkbox' name='check' onClick='toogle(document.form)' value='Checken'/></td>
-
Bedankt, ik ga hem bekijken. Jehoort nog van me
-
Hoi,
Ik zoek een PHP/JS chat voor een nieuw project. Het mag gewoon een simpele chat zijn, maar wel met kickfunctie. Meer is niet nodig.
Heb al op internet gezocht, maar je vind alleen maar van die online chats. -