Posts by xxx

Dit zijn de +- opties allemaal:
    *spatie*999999*spatie* : bij bank, zwitserse rekening, kluis, familieshop, familiebank, familiedoneren
    -9999999999 : bij familieshop, familiebank, familiedoneren
    +9999999999+ : bij bank, zwitserse rekening, kluis, familieshop, familiebank, familiedoneren

Dit zijn ze allemaal die ik weet.

Ik gebruik de hele ochtend al proxy.
    De eigenaar van de site (Funske hier op CP) neemt al contact op

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.10 14:44:35:
    Dit is inmiddels opgelost

:slotje:

1. Het duurt heel erg lang voordat hij laat.
    2. Als hij geladen is zegt hij: De wachttijd voor de verbinding is verstreken ( dit is ook zo bij het hostpaneel)
    3. Andere leden kunnen er wel gewoon op en hebben nergens last van.

CP'ers,
    Ik help mee aan het maken van een site (http://www.banditie.org) maar ik wou vanochtend weer verder gaan met scripten, samen met de eigenaar. Zijn ineens onze ip's geblokkeerd. We kunnen niet meer in de ftp + op de site + in het cpanel van de host.
    Weet iemand wat er fout is of hoe we het kunnen oplossen?
    Alvast bedankt

Dus in jou script wat je gepost hebt krijgt diegene nou een pb of niet?
    Want net postte je:

Citaat

Ik heb even nog wat aangepast want nu krijgt degene die een respect krijgt geen PB dit heb ik effe toegevoegd + heb het gepost bij SCRIPTS

Dit is hem:

En dit is het voorbeeld:

Citaat van patrick1992

Bijvoorbeeld,
    Maar ik wil dan groentje bijvoorbeeld zo laten heten Groentje = zwever Maar in weljke scripts moet ik dat doen ?

v3/config.php
    en overal waar de rang weergegeven word. op profielen enzo

Super! Het werkt.
    :cheer:
    Ik ga hem verder uitbreiden. Ik ben bezig met nog een aantal updates, als de meeste af zijn post ik er hier een aantal!

Mod's laat hem nog even open, ik zet de layout erin enzo en dan post ik hem weer!

Hm, het werkt nog niet. Ik heb geen blanco beeld meer, maar als ik een getal invoer en een naam dan krijg ik wel weer een blanco beeld, en hij geeft niks8-)

Ik ben bezig voor een update voor OSBanditi. Ik ga een nieuw respectsysteem maken, maar het werkt niet. Weet iemand wat hierin fout is?

Edit:
    Ik krijg een blanco beeld