Posts by xxx

Oke, sorry niet gezien. Ik las er snel overheen en dacht: En hier op CP zie ik hem niet.
    Ik zal nog even voor je verderzoeken.

Stefan bedoelt dat als je Don bent je meer kunt doen dan als je Sottocapo bent. Dat kun je dus hiermee doen zoals Superior zij:

Maak van 384 tot 409 eens dit:

PHP
    <tr>

<td class="maintxts" colspan="2" width="400"><p class='bericht'><?php echo $message->Bericht; ?></p><br></td>
        </tr>

Wordt hij dan minder (het kan best fout zijn hoor, ik ben nog een beginner)

Dit is mijn hele script:

Ik laat het wel even zien;

PHP
    <input type="text" id="money" name="money" maxlength="25" style="width: 200px" class="input">

Maar weet je misschien ook wat er fout is dat hij dat je hebt niet zoveel geld laat zien?

Superior, bedankt voor je hulp maar bij mij werkt het wel, het enige probleem is dat hij zoiezo laat zien dat je te weinig hebt.

CP'ers,
    Ik ben bezig om de bank te unbuggen met de +- en *spatie* alleen ik heb nu dit:

Alleen, hij laat zoiezo zien dat als je wilt storten je niet genoeg geld contant hebt, terwijl hij het wel stort.
    Weet iemand het probleem hierin?
    Alvast bedankt

Vergeten, volgens mij ben jij het gewoon op mijn site. Want ik heb al een aantal mensen gezien op mijn site die bugs misbruikte met crimesz.nl in hun emailadres...

[offtopic]Niet lullig bedoelt hoor[/offtopic]

Op het spel van Funske en mij zijn er al aardig wat bugs uit inmiddels. Alleen 1 iemand op mijn spel kan telkens bij iedereen alles erbij of eraf zetten/halen. Ik zou niet weten waar het aan ligt, jullie enig idee? Alvast bedankt.