Dit is voor Banditi.
Posts by xxx
-
-
Nee sorry,
Alles wat ik wil heb ik zelf al gemaakt, maar als ik nog wat weet PM ik je wel -
Leuk dat je updates ervoor maakt,
Ik ga hem zelf wel gebruiken, ik vind het wel grappig.Bedankt:cheer:
-
-
Superior,
Inderdaad banditi maar dan wel wat beter beveiligd enz, maar oké. Ik zal het eens proberen! -
Cp'ers,
Ik ben bezig om mijn spel uit te breiden/beveiligen, alleen loop ik tegen een probleem aan.
Ik wil iets dat contoleerd of er altijd index.php?a= in de link staat.
dat je dus niet
http://www.jesite.nl/v3/test.php
kunt maar alleen nog
http://www.jesite.nl/v3/index.php?a=testweet iemand hoe dit kan of te maken is?
Alvast bedankt voor de moeite, -
Ikzelf gebruik Mozilla FireFox, ik vind Internet Explorer maar niks.
Hartstikke sloom enz. -
Zijn het precies dezelfde scripts?
Kloppen de connections wel als aangegeven naar je host? -
Bounty´s, Haribo Kersen,
-
-
-
Citaat van Luc
Die source is niet te downloaden, verder heb ik contact op genomen met trans ip omdat je zulke dingen niet mag verkopen!
-
Dat is wel waar (A)
-
@ Ferhat,
Hoe wou je dat doen:sst: -
Beste leden,
Is het verkopen van sources die OS zijn vrijgegeven niet illegaal?
Op http://criminalsdownloads.nl verkopen ze o.a.:
- Vendetta script
- Banditi scriptEn dan zetten ze er ook nog zo'n domme tekst bij:
CitaatOp deze pagina kun je eenvoudig verschillende crime scripts downloaden. Voor maar 2,60 euro krijg je een eigen script die je in zijn geheel kunt aanpassen. Het gaat hier om scripts die bugs kunnen bevatten, echter werkt alles wel. Enige kennis van PHP is dan ook wel vereist! Het gaat hier om open source scripts, die gratis te downloaden zijn. Wij vragen echter een kleine vergoeding voor, dit om de kosten te drukken. Wanneer hier vragen over zijn kunt u ons mailen op: [email protected]
-
Maak van dit stuk:
PHP
Toon Meer<? if($user->info != ""){ $user->info = nl2br($user->info);?> <div class="title_bg"> <div class="title">Persoonlijke pagina</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> <? echo $user->info; ?> <?$fake?> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <? } ?> <br> <br> <br>
Dit:PHP
Toon Meer<? } ?> <div class="title_bg"> <div class="title">Persoonlijke Pagina</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> </td></tr></table> <? $replace = $user->info; $replace = htmlspecialchars($replace); $replace = nl2br($replace); include("incl_ubb.php"); include("incl_smilies.php"); echo$replace?> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> <br> <br> <br>
Dan werkt het -
Post je profiel eens, dan verander ik het zodat het klopt, dan kun je ook andere opmaak en smilies
-
-
Dat is waar, bedankt Jannick!
Weer wat geleerd -