Posts by r-mulder
-
-
-
Mogen we een stuk zien van het "unieke" code ?
Dit oogt op een source die gewoon te downloaden is maar aangepast is. -
Ik zal eigenlijk de kleuren idd wat anders maken, veels te wit / roze, zoals Jopitan komt met het idee van Paypal zou ik ook betalen via acceptgiro etc toestaan, niet iedereen kan betalen met Ideal / Paypal.
Zoals Cas vermeld is het altijd verstandig om een Keurmerk te hebben.
Goed is dat er wel een kvk nr vermeld is.
Mis een mooie logo, dat is wel jammer.
-
Als ze er beide mee gestopt zijn zal ik als volgende stap eens de kabels doormeten of er nog spanning doorkomt..
Zijn ze rechtstreeks op de voeding aangesloten of komen ze vanaf een hdd, dvd drive of moederbord ?
-
:slotje:
-
Hoeveel geheugen zit er in je computer ? Kijk in de bios of onder Windows of hij ook echt alle geheugen vind.
Die melding kan ook je hdd zijn, dit is wel al eens voorgekomen.
Meestal als ik zo'n foutmelding krijg vooral met een fysieke geheugendump probeer ik systeemherstel te doen, als dat niet lukt gooi ik Windows erop nieuw op en dan is het meestal ook goed.Watvoor meldingen krijg je ongeveer in beeld ? want neem aan dat de fout heel snel weggaat en de pc opnieuw opstart of uitvalt ? Of blijft de foutmelding gewoon lekker in beeld staan ?
-
Dankje
Alex en Brent ook veel succes!! Tot vanmiddag / avond allemaal xD
Ff me werkdag voltooien :p---Verstuurd vanaf iPhone---
-
-
Linkermenu moet juist refreshen, dan worden de topics verschoven waarop gereageerd word :cheer:
-
In de php.ini kun je bepaalde dingen aan / uitzetten.
Met Xampp zullen sommige opties ook niet optimaal werken dan kun je bijvoorbeeld GD2 aanzetten als voorbeeld.Het is maar net wat jij nodig hebt om je scripts te laten draaien.
-
Provincie Groningen -> Veendam.
-
Citaat van ZiraX
Nee het is niet uniek. Zoals meerdere malen al aangegeven.
Dat is wat ik zeg?
scarface:
Voor een buxsite zal het denk ik wel uniek zijn, ik heb geen idee of het daarvoor al gebruikt word, ik zal het voor dit weekend uitzoeken en dan zal ik het hier melden :cheer: -
Zoals ik begrijp vraag je of het saldo opwaarderen via 0900 uniek is?
Zo ja, dat is niet uniek..Kwa belasting betaal je sowieso voor NL.. Hoe het met de rest van de landen gaat durf ik niet te zeggen.
Om terug te komen op de saldo optie: als je het doet maak dan van een euro ook echt een euro.. Als je bingocams hebt als voorbeeld dan waardeer je je saldo op door te bellen, dat kost je 1,30 uiteraard exclusief telefoonkostens maar dan krijg je wel echt de 1,30 en niet 1,20.
---getypt vanaf iPhone---
-
Hey maat,
Ik zal degene met 3 kleuren pakken die vind ik er uitstralen :cheer:
Laat me maar weten als ik ook aan de gang kan (xD) -
Citaat van BrokenTrack
Speedfan is niet de beste hierin, weet niet zo snel een ander tooltje (ik gebruik die van ASUS). Dit omdat hij bij mij zegt dat de CPU -30 graden is@Jopi, kabelmanagement? :p
Das dan heel vreemd, want bij mij werkt die echt perfect op 4 systemen :p
Anders kun je ook altijd Everest home edition gebruiken, die geeft precies hetzelfde aan als speedfan en de temp in de bios. -
Installeer speedfan eens op de computer:
http://www.almico.com/speedfan446.exeNa de installatie kun je het aantal graden bekijken van de cpu, gpu, hdd en noem maar op..
Post daarvan maar even een screen als je wilt
-
Succes allemaal :cheer:
Ik heb ook weer gesolliciteerd, hoop weer terug te mogen in het team van CP -
faff, stuur me maar even een pb dan help ik je via teamviewer :cheer:
-
Kun je het misschien ook ff in code tags zetten ?
Bedankt voor het delen!! (xD)