Posts by MrCool

funkyj4ever, ik heb nooit gezegd dat mijn mac beter is, altijd gezegd dat mijn vriend zegt dat de zijne beter is.

En wat verzin ik dan? Alles wat ik zeg is gebaseerd op mijn eigen bevindingen ...

Waarom een mac beter is dan windows:
    1. Mooie interface
    2. Gebruikersvriendelijk
    3. De laptops hebben gewoon een mooi design
    3. Programma's werken perfect met elkaar samen
    4. Alle software heeft iets of wat dezelfde interface
    5. Goede ondersteuning voor externe hardware
    6. Multitouch
    7. iWork werkt in mijn ogen beter dan Office
    8. Timemachine
    9. Crasht zelden
    10. Start zeer snel op
    11. Maakt in een paar seconden verbinding met het internet

@die 2 hieronder, dat is net het probleem.
    Hoe kan je nu een discussie starten als je constant van zulke reactie's krijgt.

Natuurlijk is dit eigen mening ....

funkyj4ever, ik betwijfel zelf dat jij jouw lul kan zien

Citaat van Cass

Windows kan alles. Alles werkt altijd. 97% van alle software makers maken software voor Windows. Moet ik doorgaan?

Ja, ga maar door, je geeft maar 1 rede

funkyj4ever, ik heb nooit gezegd dat mijn specs beter zijn.
    Ik heb gezegd dat mijn vriend beweerde dat zijn specs beter waren ... groot verschil nog altijd

Maar genoeg over dat hardware gezever.

Windows gebruikers stellen wel altijd de vraag waarom een mac beter of slechter is.
    Maar, waarom zou een windows beter zijn dan een mac? (en kom niet af wat er slecht is aan een mac)

Ik denk niet dat nieuwe generaties beter zijn dan de vorige.

Maar jij begrijp mij verkeerd volgens mij.
    Wat ik bedoel is dat die specs mij geen zak uitmaken, mijn macbook gaat sneller dan een windows laptop met betere specs.
    Wat ben je dan met betere specs als hij niet beter is?

En tevens ken ik niks van hardware, dus je hele post zal mij weinig kunnen boeien :p

Hoe?
    Zoals een normale mens zou doen die niks van computers afkent, kijken hoe snel windows opstart, daarna gekeken hoe snel een programma opstart en daarna gekeken hoe snel AE renderede

Ten eerste weet ik de specs niet, maar ik weet wel dat mijn vriende beweerde dat hij betere specs had, dus hadden we het is getest op snelheid.
    Dus: eigen bevindingen ....

Ten tweede ben ik jouw "vriend" niet.

Heb ik dat ooit gezegd?

Mijn reactie was op die van funkyj4ever, die beweerde dat mac slechte specs heeft.
    Waarop ik antwoorde dat mijn macbook (3 jaar oud) sneller gaat dan een nieuwe laptop van een jaar oud.

het gaat wel om meningen, je kan dan nog zoveel feiten opnoemen, als iemand liever met mac werkt is dat zijn eigen mening.

En voor een normale mens (iemand die dus niet van computers kent) maakt het helemaal niet uit wat erin zit, daarbij gaat het om hoe snel die computer is.

En dus jij wilt zeggen dat een computer van 10 jaar geleden even snel is als een computer die ik de dag van vandaag koop?
    Niet dus, dus wanneer je hem koopt heeft wel met de snelheid te maken.

Citaat van funkyj4ever

MrCool
    ga naar tweakers en kies voor het zelfde prijsklassenment en je ziet dat er betere laptops zijn voor het zelfde geld. snap de nutteloze informatie die je toevoegd niet je want die van mijn vriend is langzamer is toch wel handig om te weten wat dei dan heeft en hoe duur oftewel gewoon weer slim proberen te zijn terwijl je maar domweg wat lult.

Man, wat is er mis met mensen tegenwoordig.

Omdat je wat feiten zegt probeer je slim te zijn, of je lult wat.
    Ik zeg gewoon wat ik meemaak, en mijn macbook is inderdaad sneller dan die van mijn vriend (een windows laptop van nog geen jaar oud)

De layout is trouwens niet gesliced, hij gebruikt de volledige layout gewoon als een background image.
    En dan positioneert hij de tekst.

Kortom, een goed voorbeeld van hoe het totaal niet moet

Ik ken niks van hardware he, maar wat mij opvalt is dat mijn macbook, (zelf met windows erop) VEEL sneller is dan de laptop van mijn vrienden.
    Dus je kan dan nog zo kijken naar de specs, uiteindelijk is hij gewoon sneller.

Reageer eerst maar eens gewoon, ik doe toch niet alsof ik er verstand van heb?

Enja, ik heb een nieuwe macbook, en ja, daar werken de laatste games op.

En ik heb zelf ook een paar mac's, dus ik spreek uit ervaring.

ah :p

Wat meestal ook nog gebruikt word is dat er amper programma's voor zijn.
    Dat kan ik ook zeggen van windows aangezien ik geen programma's van windows zie op de websites dat ik zit.

Citaat van Laeresh

Te duur, de Mac computers ja, maar je kan ook de x86 versie nemen.
    ( Mensen lopen daarover te klagen, maar hij werkt gewoon uitstekend, argument is dat het mischien trager is dan apple computers, maar dat komt omdat die computers zelf gewoon beter zijn ).
    Geen rechtermuisknop, wth mac was de eerste OS met grafische omgeving en rechtermuisknop.
    Geen games, laat me niet lachen.
    unreal tournament, de sims, wow, etc hebben allemaal native mac installers.

Ik zeg dit niet he, maar dat zijn meestal de argumenten dat je tegenkomt in zulke discussies.