Posts by Superior

Koen zal dit nooit verwijderen aangezien 90% van zijn bezoekers om die source komen.
    En ik zal er zeker om door blijven rammen, boeit me weinig wat jij over mij denkt.

Zal OTG keer mailen hierover en een voorstel doen, want dit beleid is gewoon bagger.

Dein
    Banditi is ook nooit vrijgegeven door OTG en toch staan jullie hem toe.
    Jullie draaien als team om jullie regels heen terwijl iedereen ernaar moet luisteren.

Ik kan best begrijpen dat oud eigenaren van crimeclub deze niet vrij willen geven.
    Maar waarom doen jullie dit niet als OTG hier al maanden geleden om heeft gevraagd?

En dan moet je zeker denken aan:

- Afbeeldingen
    - Flash bestanden
    - HTML + CSS
    - Verhaal lijnen
    - FAQ uitleg.

Alles op de php na is eigendom van OTG en jullie staan dit vrolijk toe?

Georgo
    Gaat er bij mij ook voornamelijk om dat er een banditi kloon is die ook (eigenlijk) illegaal was.
    Hier hebben cp crew leden waarschijnlijk sch**t aan aangezien ik nog zat topics zie.

Ook die eigen maffia source werd door koen illegaal gemaakt. (crimebuilder toch?)

Snap dus niet waarom die banditi kloon nog steeds ondersteund wordt.
    Als jullie willen optreden tegen het maken van klonen zou je banditi er ook uit moeten gooien.

Beste leden,

Ik zie steeds vaker topics gesloten die over de crimeclub source gaan.
    Ik kan goed begrijpen dat de eigenaar geen kopieën wil hebben van dat spel.

Wat ik niet begrijp is dat OTG ook al meerdere keren heeft aangegeven dit niet leuk te vinden.
    Voornamelijk vanwege de afbeeldingen en flash bestanden in de banditi cloon.

Waarom worden die topics en downloads dan niet verwijderd?

Glaasje draaien keer gedaan en een wiji bord keer gedaan.

Kan je vertellen nooit meer, ben me kapot geschrokken hierdoor.
    Is inmiddels alweer paar jaar geleden maar de schrik zat er goed in.

Gratis of met budget?

Indien met budget kan ik je morgen een zelf gemaakt onderdeel laten zien.
    Die beschikt over een anti session hijacking en salt password en nog wat dingen.

Pm me maar voor informatie

Is dat de melding als de verbinding niet gemaakt kan worden?

Zo ja:
    Dan kloppen je gegevens nog steeds niet, beste is om er even een [func]mysql_error[/func] erachter te plakken.
    Dan krijg je de exacte melding en weet je direct wat je fout gedaan hebt.

Robin
    Dat is dus al fout, dan maak ik wel een soort voorbeeld.
    Of het werkt weet ik niet moet je maar zoeken.

Weet niet of het werkt maar je moet in die richting denken.
    Ga namelijk niet alles voorkauwen aangezien die functie op php.net ook ruime voorbeelden heeft.