Posts by Superior

Je kan ze toch sluiten met een mededeling dat hij niet meer openbaar gemaakt mag worden.
    Als iedereen nou een andere naam verzint en ook echt ALLES aanpast kan je onder iets anders verder.

Dein
    Dat zou dus al een goede reden zijn om dit niet eens aan koen te vragen.
    Hiermee werkt criminalspoint zichzelf in de problemen waar niemand op zit te wachten.

probeer hem eens zo zou ik zeggen :)

1) Geluksrad
    2) Kraak de kluis
    3) Hoger lager
    4) Loterij
    5) Raad het getal
    6) Roulette
    7) Steen papier schaar

is dus een koopje aangezien het geen eigendom is van otg ;)

Alles is daarbij in PHP maar hebben wel hetzelfde idee.
    Dus flash eruit en PHP erin, langste script is 300 regels ;)

Pagina's zijn met dingen verwerkt bijvoorbeeld:

vd = vendettagame

die codes gedaan zodat je regelrecht niet een pagina kan vinden.
    Je moet dus eerst weten welke hash ik gebruik, daarna de naam, daarna locatie.
    Dan weet je pas hoe het bestand heet en waar hij staat ;)

Ik ben zelf ook bezig met een source, alles is zelf geschreven.
    Denk dat ik deze ook per licentie verkoop maar dan eerst laten testen.
    Wil alle bugs eruit voordat ik iets verkoop wat eigenlijk vol met bugs zit en je server kapot vreet aan geheugen.

@perrytje11
    Vraag er dan een kleine donatie voor, jij werkt hard dus laat hun maar eens voelen hoe het is zoiets te maken.

Niet alles is gratis te vinden, laat ze maar keer betalen voor iets wat ze willen ;)

Dein
    Zeg ook niet dat cp de enigste is, iedereen die verspreid zal ongetwijfeld gewaarschuwd worden.
    Hoop alleen dat die banditi keer uit de wereld gaat verdwijnen die hype heeft nu wel lang genoeg geduurd.

ThugLife
    Die is straks offline, hij is een nieuwsbrief aan het opstellen en een html pagina maken.

Dus niet te snel conclusie trekken als je niets weet.

Dat zou inderdaad het geval zijn, daar gaan ze eerst naar kijken.
    Maar daarna gaan ze de supporters en aanbieders aanpakken.

En nog een punt, criminolz mag van richard niet meer worden verspreid.
    Hij heeft deze zelf gemaakt in zijn geheel en jullie bieden hem nog steeds aan.
    Dus ook daar zit criminalspoint nog steeds fout.

Edit:
    WJ Solutions zet de eerste stap, wij gaan ze niet meer hosten.
    Alle bestaande klanten krijgen een bericht hierover dat ze binnen 24 uur dienen verwijderd te zijn.

Vanaf nu wordt dus de banditi op WJ Solutions netwerk niet meer toegestaan.
    Reden is voornamelijk dat het veel energie van de server eigenschappen vreet.
    Ook gaan wij strenger controleren in klonen en illegale sources/contenten.

Dein
    Vergis je niet, koen bied ze aan en support ze.
    Daarbij is hij medeplichtig aan het verspreiden van kopierechten.

Dus op koen valt wel degelijk wat te halen ;)

Spinazie
    Inderdaad, enigste waar koen naar kijkt is het bezoekers aantal.
    En een geruime aantal procent komt hier allemaal voor die Banditi.

Snap dus niet waarom crimeclub wel verboden word en Banditi niet.
    Banditi heeft ten eerste al illegale flash bestanden die ook hier nog worden aangeboden.
    Heb me bij OTG ook als vrijwillige zoeker van klonen aangeboden.
    Hoop dat er nu een keer een eind komt aan dat spel want heel internet is verpest erdoor.
    OTG heeft hierdoor ook een zeer groot marktaandeel verloren en hoop dat ze dit ook op koen gaan verhalen.

Koen zou in zijn geval hetzelfde doen, aangezien hij veel mensen vals beschuldigt heeft van praktijken die sommige niet eens konden.
    Als jullie je Alex nog kunnen herinneren, die heeft Koen overgehaald mij aan te klagen.
    Hij zou van mij scripts hebben verkregen om schade aan cp te brengen.

Maar om het verder on-topic te houden, OTG is op de hoogte dus ben benieuwt hoelang het gaat duren.

Dein
    Wist de exacte naam niet meer maar ging erom dat het een soort mijnmaffia source was.

Banditi kloon moet eruit, veel mensen irriteren zich eraan.
    90% van de vragen is continu over banditi en dan wel de + - bugs elke keer weer.
    Daarom wil ik persoonlijk criminalspoint op een hoger niveau brengen en die banditi eruit werpen.

Pim
    OTG is momenteel op de hoogte over wie ze moeten contacteren hierover.
    Vind het gewoon maf dat jullie dingen van andere nog steeds aanbieden.
    Als wij zonder toestemming cp gaan namaken en vrijgeven gaan jullie hier ook werk van maken.

Ik zal otg wel informeren over hoe ze de klonen kunnen laten verdwijnen.
    Word hier een beetje gek van eerlijk gezegd, crimebuilder was nooit illegaal maar koen ziet hierin concurrentie en dus verklaard hij het illegaal.
    Op de officiële website van crimebuilder kan je nog steeds een licentie kopen.
    Reden dat die illegaal was kwam door 1 layout die illegaal was.
    Nooit vermeld want koen wil geen concurrentie hebben.

Ik hou er verder over op voordat jullie vingertjes jeuken naar de ban punten pagina.