Posts by Superior

@Ferhatje
    Slaat nergens op want niet alles is illegaal, veel coding is vrijgegeven en mag je dus gebruiken.

SC-Webmedia
    Die banditi is officieel ook illegaal maar koen negeert dit omdat 90% hier om banditi gaat ^o)

PHP6 (L)(L)
    Eens zien hoeveel spellen nog online zullen staan (xD)

+1 pekelterror

@Ferhat
    Dit wil dus zeggen, alles wat nog maar met CC gerelateerd is zal worden verwijderd en volgt er ook meteen een bijkomende sanctie bovenop.

Citaat van ferhat

En trouwens, de source is incompleet + SQL is incompleet.

Dus jij hebt hem waarschijnlijk ook maar eens gedownload, foei foei (xD)

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

:slotje:

Dein
    Weet ik, kost ook wel veel moeite om koen online te krijgen aangezien hij 24/7 bezig is.
    We wachten het allemaal af ;)

Citaat van Ferhatje

Jij verkoopt zelf scripts voor Banditi(xD)

Als je verder kijkt dan jou verstand is weet je dat die van mij ZELF gemaakt zijn en niet een ripoff van banditi is.
    Het idee misschien maar daar verander je niks aan, idee?n zijn niet meer uniek.

Hij zal wel niet voor niks verbannen zijn, lijkt me sterk dat dit onze fout is.

Aandacht topic? ^o)
    Pm gewoon een crewlid waarom hij verbannen is, leden hebben deze optie niet mocht je dit ontgaan zijn.

Vermoedelijk deze regel overtreden:

Citaat

Ga niet voor eigen rechter spelen.
    Vind je dat iets niet kan?
    Maak dan gebruik van de report functie.

:slotje: denk ik, want dit gaat uitlopen op ruzies.

FAQ: Staan jullie erotische-, torrent- of criminals-sites toe?

Nee, dat staan wij niet toe. Wij hebben in het verleden gemerkt dat dit soort websites vaak voor overlast zorgen in de vorm van DDoS aanvallen, spam mailings of slecht programmeerwerk. Die overlast zorgt er helaas ook meestal voor dat de websites van onze overige klanten (tijdelijk) onbereikbaar of traag zijn. Wij vinden niet dat andere websites last mogen ondervinden van het gedrag van sommige bezoekers van erotische-, torrent-, NZB- of criminals-sites, en hebben daarom in 2007 tot het nemen van deze maatregel besloten.

Voor criminals-sites geldt er momenteel een uitsterf-beleid waarbij bestaande sites actief mogen blijven (mits ze niet voor directe overlast zorgen) maar er geen nieuwe sites meer bijkomen.

Bron: http://hosting2go.nl/?refid=200&s=faq&id=31

Georgo
    Heb het even voor je opgezocht.
    Het is bij mij al bekend omdat ik in het verleden hier namelijk ook problemen mee kreeg.
    Niet zozeer om je dataverkeer maar de server is niet geschikt voor een crime spel ;)

Hou hier wel rekening mee want hun willen geen crime spellen hosten.
    Word ook aangegeven op de website, dus moet je wel mee uitkijken ;)
    Aangezien ik de TS al hoor over een game raad ik je H2G af ;)

Klinkt vreemd maar ik raad je WJ Solutions aan.
    Hier zit een F.U.P. (Fair use policy) die meten slechts je verbruik.
    Indien je echt belachelijk veel verbruikt krijg je hierover eerst een melding.
    Indien je dan verder wenst te gaan worden er kosten in rekening gebracht hiervoor.

Met belachelijk veel bedoel ik 40% van de verbruik op de server per maand.
    Er hosten onder shared nog meer klanten, die maken dus ook gebruik van dataverkeer.

Indien je bang bent teveel te gebruiken willen wij dit de eerste 2 maanden kosteloos controleren.
    Dan krijg je vrijblijvend advies over wat je nou het beste kan doen.

Direct een Reseller of VPS is te groot als je net gaat starten.
    Tenzij je er echt vertrouwen in hebt dat dit een groot spel zal worden.
    De keuze is geheel aan jezelf, wij leveren slechts advies ;)

[offtopic]
    Relaxed Joshua (xD) niet zo geïrriteerd raken man :p
    [/offtopic]

Ontopic:
    Goed dat je een laat tijdstip gekozen hebt en niet ergens in de middag.
    Fouten maken we allemaal wel een keer, zoals Stan zei een mens zonder fouten is geen mens.

Citaat van Jasper

als je het er niet mee eens bent ga je toch lekker weg hier? ben je gezeur op alles wat koen fout doet ook wel een beetje zat. en dat zit jij te zeiken over het lage niveau hier op cp. daar ben jij 1 van de oorzaken van ;)

+1 want het is niet alleen koen die hij omlaag haalt elke keer.
    Meerdere leden hebben hier last van namelijk ;)

@larsisgoed9
    Zelfs dat kan je bij je instellingen uitschakelen, je kan als het goed is heel de buzzer functie uitzetten ;)