Posts by Superior

Je maakt nu een hele grote fout Ferhat :$

- Diester = Verwijderd als bestaat niet meer.
    - Pharox = kan ik niet meer op, had toestemming en bevestiging van Koen.

Goh jammer joh jij bent echt slecht voorzien van informatie Ferhat (xD)

Geef het nou maar op, je gaat dit niet winnen, je verlul jezelf continu :cheer:

- Mag gesloten worden, redenen:

* Dit is Ferhat, die heeft een verbannen account.
    * Liegen en vol houden dat hij het zelf niet is.

Klinkt beter Ferhat, kom een keer met de waarheid boven tafel :cheer:

Citaat van iCriminals

Dan ben je een leugenaar zoals ik je kende Erik.
    Zo was ons gesprek niet ;).

Hahahaha

Grappig Ferhat, schuil maar niet ik ken Zeeshan al langer dan vandaag (xD)

Ken hem al in de tijd dat hij met Jack aan een crime werkte.
    Laatste wat hij me zal noemen is een leugenaar, ga buiten spelen slechte leugenaar (xD)

Ook zit hij niet op dit soort forumpjes, dus weer een geloofwaardig complex minder :o

Je doet het goed kameraad :cheer:

mrmike
    Bewijs geleverd, Zeeshan zegt zelf ook dat het Ferhat is dus jammer voor hem.

Geloofde er al vrij weinig van ;)

PHP
    Erik => Superior    zegt (16:29):
     Wie is iCriminals op criminalspoint ?
    Zeeshan zegt (16:30):
     ferhat
    Citaat

Privacy verklaring van iCriminals
    Wij vinden het belangrijk dat uw privacy op onze website beschermd wordt.
    U bent voor het gebruik van de site niet verplicht om uw persoonsgegevens door te geven. Soms is het echter van belang dat u dit wel doet zodat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. iCriminals gebruikt uw gegevens om direct met u in contact te komen wanneer dit nodig is en om de informatie op de site beter op uw wensen aan te sluiten.

Wij gaan zeer voorzichtig en discreet om met uw gegevens. Dit houdt onder meer in dat we uw gegevens goed beveiligen en ervoor zorgen dat slechts een beperkt aantal werknemers binnen iCriminals gebruik kunnen maken van uw gegevens.

Uw gegevens zullen niet ter beschikking worden gesteld aan derden. U zult van ons geen reclamepost of e-mail ontvangen als u hier niet om gevraagd heeft. Wanneer u inzage wenst in gegevens die eventueel door ons zijn vastgelegd kunt u deze eenvoudig opvragen door een bericht naar Ferhat te sturen. Formuleer duidelijk welke informatie u wilt hebben en waar deze informatie vastgelegd zou moeten zijn.

Helaas betrapt hierop, met proxy op criminalspoint verschijnen is niet de bedoeling ;)

Topic is naar de crew reported

En je oplossing is ?

Leuk dat je alles vraagt maar mensen in de toekomst kunnen met dezelfde probleem komen.
    Jou antwoord is dus op dat moment ook weer een topic minder nodig op cp :cheer:

Fouten worden gemaakt mensen waar maken jullie je druk om?

Koen heeft het onderhand al opgelost, dus snap jullie frustratie niet.
    Elke website krijgt ooit wel eens te maken met een aanval, doe je nou eenmaal weinig aan.

Goed werk Koen :cheer:

Cijfer: 6/10
    Pluspunten: Achtergrond, heel netjes verwerkt.
    Minpunten: In principe de rest van je opvulling, lijkt alsof de achtergrond uit een tut gehaald is en de rest door jou daarop geplaatst is.
    wat kan eventueel verbeterd worden: Alles wat je op de background geplakt hebt.
    Evt. Waarde: 2.50 (voor de achtergrond)

Cijfer : 1/10
    Pluspunten: Kan die momenteel niet vinden.
    Minpunten: Je weet hoe je photoshop opent, heel goed maar volg wat tuts want dit is helemaal niks.
    Evnt Waarde: 0.00

Hoop dat ik je correct begrepen heb, weet niet of dit is wat je bedoelde.

Goedenavond,

Ik zit al tijdje te brainstormen over een code hoe die korter gedaan kan worden.
    Kom er alleen niet helemaal uit en weet niet wat ik hier het beste voor kan gebruiken.

Weet iemand een functie en kan er ook een klein voorbeeld bij hoe je het ongeveer moet doen?

Alvast bedankt!

Mvg,
    Superior

ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!
    ZOEK FUNCTIE!

Hoe vaak moet dat nou nog uitgelegd worden, dammit man :S