Posts by zwpgangster

heb het nogmaals getest, en zowel de cron zelf als via de command line, ik krijg geen error en toch loopt die niet

/usr/local/bin/ea-php81 /home/mdsolutions/public_html/md-itsolutions.nl/ && php artisan schedule:run

dit is mijn cron, ook met cd etc ervoor of wat dan ook werkt het gewoon niet....

*****/usr/local/bin/ea-php81 /home/mdsolutions/public_html/md-itsolutions.nl/ && php artisan schedule:run

De logs zeggen het volgende:

Code
    No input file specified.
    Status: 404 Not Found
    X-Powered-By: PHP/8.1.17
    Content-type: text/html; charset=UTF-8

voor de rest zie ik geen cron log of iets

Beste,

Maffiabaas en maffialeauge zijn zelf geschreven spellen, ik ben 1 van de programmeurs op dit moment op maffiabaas, mafia-league en mafiajob. Deze zijn niet te koop

Goedemorgen,

op onze server met DirectAdmin draaien heel veel wordpress websites, echter merken we dat op sites de phpmailer function in ( wp-includes/ ) misbruikt wordt.

Is dit ergens uit te schakelen maar wel dat je nog via contact formulier of iets dergelijks kan mailen? het lijkt erop dat de function nu rechtstreeks aangeroepen wordt door iets.

Goedeavond,

ik maak gebruik van invoiceninja v5.

sinds een paar dagen werkt mijn cron niet meer, ik krijg geen error bij het uitvoeren helemaal niks..

/usr/local/bin/ea-php81 home/pad/naar/script/ && php artisan schedule:run >> -q

maak gebruik van almalinux en cpanel

Hallo,

Wie weet een manier om toch php 5.6 te installeren op een almalinux 8 plesk omgeving? Dit is tijdelijk aangezien de oude server disk fails heeft en een site snel om moet naar de nieuwe vps voordat we kunnen ombouwen?

Moet de fpm versie zijn

Graag met spoed hulp

Goedemiddag leden,

Ik heb bij een klant een standalone server draaien met windows server2019 standaard ( uiteraard met licentie etc )
    Ze maken gebruik van een session terminal ( RDP login )

Nu is het zo dat om de haverklap de explorer.exe process crasht en niet opnieuw opstart.
    Dit gebeurd bij de klanten zelf maar ook op mijn administrator account.

Ik heb Google Chrome al eraf gegooid aangezien die geheugen vreet.

Server zelf heeft 64GB werkgeheugen, draaid op 20% van het geheugen terwijl het gebeurd.
    Ik heb alle updates, DSIM, SFC checknow etc al gedraaid niks gevonden.

Ook Virusscanner, malware scan uitgevoerd, niks gevonden.

Ik zit met mijn handen in het haar, wie o wie heeft hier een oplossing voor?

Beste leden,

ik heb een eigen vps, met tientale klanten erop draaien, allemaal Wordpress website ( alle themes, core en plugins up 2 date )

nu zijn meerdere sites in een keer geinfecteerd, random php bestanden etc erop.

weet iemand hoe ik dit kan blokken via whm/cpanel?

dat bv alleen bestanden via ftp of via de update van wp zelf herschreven kunnen worden en de rest niks?

<td colspan="11"><button type="button" class="btn btn-sm btn-primary" onclick="GenerateCurrentNumber()">Volgende nummer</button> <button type = "button" onclick="checkWinner();" class = "btn btn-primary">BINGO!</button>

Heb het tot zover allemaal werkend, nu zou ik echter willen dat:

De volgende ball submit button automatisch submit tot 75 x en daarna de ballen op zijn.
    Heb je dan bingo, dan krijg je een melding van gewonnen, heb je geen bingo dan melding verloren.

<td colspan="11"><button type="button" class="btn btn-sm btn-primary" onclick="GenerateCurrentNumber()">Volgende nummer</button> <button type = "button" onclick="checkWinner();" class = "btn btn-primary">BINGO!</button>

Dit is de button ( de volgende nummer button )

heb van alles geprobeerd, maar krijg het niet goed..

moet gewoon echt simpel zijn:
    je ziet wat nummers om de zoveel seconde komen ( de oude blijven ook staan van die ronde )
    en dat die dan automatisch afvinkt in het tabel.

Als je dan bingo hebt, moet je op knop bingo klikken en dan heb je gewonnen..

bedankt aarClay. zoiets inderdaad. maar even kijken of dit makkelijk in te bouwen is. want er moet wel een prijs etc aanhangen.
    Nu moet je handmatig alles aanklikken, wil dat dit auto gaat

Wie o wie kan mij op weg helpen met een bingo script?

Ik heb allerlei dingen gevonden, maar dit zijn complete scripts. en ik wil zeg maar iets inbouwen in een bestaand systeem.
    De bedoeling is als volgt:

een bingo kaart ( die elke keer veranderd als de bingo afgelopen is ), en ballen met de nummers die vallen.
    De nummers moeten dan worden afgestreept.

Ik hoef geen compleet script maar dat iemand mij op weg kan helpen.