Posts by zwpgangster

heb het nogmaals getest, en zowel de cron zelf als via de command line, ik krijg geen error en toch loopt die niet

/usr/local/bin/ea-php81 /home/mdsolutions/public_html/md-itsolutions.nl/ && php artisan schedule:run

dit is mijn cron, ook met cd etc ervoor of wat dan ook werkt het gewoon niet....

*****/usr/local/bin/ea-php81 /home/mdsolutions/public_html/md-itsolutions.nl/ && php artisan schedule:run

De logs zeggen het volgende:

Code
    No input file specified.
    Status: 404 Not Found
    X-Powered-By: PHP/8.1.17
    Content-type: text/html; charset=UTF-8

voor de rest zie ik geen cron log of iets

Beste,

Maffiabaas en maffialeauge zijn zelf geschreven spellen, ik ben 1 van de programmeurs op dit moment op maffiabaas, mafia-league en mafiajob. Deze zijn niet te koop

Goedemorgen,

op onze server met DirectAdmin draaien heel veel wordpress websites, echter merken we dat op sites de phpmailer function in ( wp-includes/ ) misbruikt wordt.

Is dit ergens uit te schakelen maar wel dat je nog via contact formulier of iets dergelijks kan mailen? het lijkt erop dat de function nu rechtstreeks aangeroepen wordt door iets.

Goedeavond,

ik maak gebruik van invoiceninja v5.

sinds een paar dagen werkt mijn cron niet meer, ik krijg geen error bij het uitvoeren helemaal niks..

/usr/local/bin/ea-php81 home/pad/naar/script/ && php artisan schedule:run >> -q

maak gebruik van almalinux en cpanel

Hallo,

Wie weet een manier om toch php 5.6 te installeren op een almalinux 8 plesk omgeving? Dit is tijdelijk aangezien de oude server disk fails heeft en een site snel om moet naar de nieuwe vps voordat we kunnen ombouwen?

Moet de fpm versie zijn

Graag met spoed hulp

Goedemiddag leden,

Ik heb bij een klant een standalone server draaien met windows server2019 standaard ( uiteraard met licentie etc )
    Ze maken gebruik van een session terminal ( RDP login )

Nu is het zo dat om de haverklap de explorer.exe process crasht en niet opnieuw opstart.