Posts by binkkie

Goeiedag ,
    ik ben bezig met een avatar upload optie voor me banditi spel alleen heb het volgende probleem :

zodra ik een avatar wil uploaden zegt me script dat het geen geldige extensie is het moet .jpg .gif of .png zijn het plaatje wat ik dan upload is dat dus wel alleen hoe kan ik dit verhelpen ?

als ik in de database handmatig een link toevoeg dan word de avatar wel gewoon weergeven op het profiel dat gedeelte heb ik dus wel werkend gekregen.

dit is het script :

bedankt alvast

Goeiedag ,
    ik heb een aantal jaar geleden het dimaffia script online gekocht aangezien ik een paar jaar niks meer echt heb gedaan ermee wil ik het nu weer gaan gebruiken game staat ook onlin etc

alleen de cronjobs missen echter .. daardoor produceert de kogelfabriek geen kogels en krijgen de leden niet het beloofde uurloon van de families hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen..

Ik weet dat je via directAdmin cronjobs kan instellen maar je moet toch ook php files hebben met de opdrachten daarin voor de cronjobs of is dat niet altijd nodig ?

en ik ben opzoek naar opties voor de dimaffia source heb je daar een aantal van leggen stuur me dan maar een PM

bedankt voor de hulp alvast

mvg

Goeiedag
    heeft iemand ervaring met de corozzo source ?

ik heb gister netjes de corozzo source gekocht en geupload naar mijn website alleen nu komen er allemaal errors ik heb alle bestanden aangepast die er worden aangegeven naar mijn eigen link maar dat helpt niet volgens mijn hosting ligt het aan de database maar op een gratis hosting werkt alles wel zoals het moet.

wie o wie kan me helpen

voorbeeld : http://www.in-underground.nl

harstikke bedankt alvast !

je zou een minecraft server kennen openen (A) is wel leuk voor forumleden hierzo die minecraft spelen

Hallo ,
    ik ben opzoek naar een mafia/crime game source

wat er minimaal in moet zitten ( dit hoeft niet persee ... budget is niet groot )

Familie uurloon
    Beurs
    Spelers kunnen objecten kopen
    familie overval

Budget is verhoogd naar 20,00 ken enkel via ideal

het liefst met ingame layout .. Outgame is niet echt een probleem

mvg binkkie

Hallo
    ik ben bezig met me website en ik wil mijn login systeem plaatsen alleen zodra ik dat doe dan verplaatst mijn rechter menu
    hier een screen als voorbeeld

bedankt alvast voor de hulp

zie de code hieronder

* het is het inlogsysteem van banditi en een gratis layout van het internet*

Hallo ,
    ik heb een vriendelijk voorstel mijn website en youtube channel zijn in de groei alleen nog niet echt populair mijn vraag is of er iemand is die interesse heeft om linkpartners te worden gaat als volgt ; ik plaats een link van jou site en jij een link van mijn site.

hoor graag wie interesse heeft

Hallo,
    weet iemand of de eigenaar van shop.barzini op ICT Scripters zit ?

zo ja kan ik iemand mij zijn gebruikersnaam zeggen
    zo nee kan iemand mij een email adres geven per PB zodat ik contact op kan nemen met de desbetreffende eigenaar ?

b.v.b.

goeie avond ,
    ben bezig om een optie werkend te krijgen in de 'unbugged source by Oceans'
    ik wil een familie drukkerij toevoegen maar als ik me sql wil importeren krijg ik dit :

Code
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '`inkomsten` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0', `kleingeld` bigint(255) NOT NUL' at line 1

dit is de sql :

Code
    `inkomsten` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `kleingeld` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',
      `grootgeld` bigint(255) NOT NULL DEFAULT '0',

en bij familieuurloon.php krijg ik dit :

Deprecated: mysql_query(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead on line 3

Warning: mysql_query(): Access denied for user '***''@'10.2.1.44' (using password: NO) on line 3

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established on line 3

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource on line 4

zie bijlagen voor PHP bestanden

ja ik ook ik snap niet waarom ze gewoon niet een hele nieuwe major-crime source maken en deze gewoon vrijgeven .. maarja

Laat maar heb net een gmail bericht ontvangen en jgdonleach zei : Inmiddels hebben wij de rechten op de source verlengd. De source mag niet meer worden gebruikt door niemand. Alle verkochte licenties zijn ingetrokken. En de personen die hem gratis hebben verkregen zullen wij aantekenen en verzoeken de source te verwijderen.

Iemand enig idee of de eigenaar van Major-crime nog actief is en of dat je het script nogsteeds moet kopen of dat je het gewoon gratis mag gebruiken ?

Bedankt ik zal het is gaan proberen ik heb laatst idd een 4gb kaartje erbij gedaan maar daarvoor had ik die problemen al ik heb geen geluidskaart erin gewoon de standaard van me moederbord gebruik ik.

Hallo ik krijg sinds enige tijd steeds een BSOD met als error Driver_state failure ik draai windows 8.1 64 Bit Pro

en ik heb de nieuwste drivers maar toch krijg ik het elke dag als ik me pc opnieuw aanzet en ik wil nu graag een keer weten hoe dit nou komt en ik dacht ik vraag hier hulp.

de videokaart is een ATI 7800 series en om precies te zijn de 7850 versie.

of is mijn videokaart ten einde ?