Iemand enig idee of de eigenaar van Major-crime nog actief is en of dat je het script nogsteeds moet kopen of dat je het gewoon gratis mag gebruiken ?

major-crime
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Kun je eens laten zien welke source dit is, als ik het goed heb kan ik wel even contact opnemen met de eigenaar.
-
Hoe moet ik dat laten zien heb hem niet meer in bezit hij is van jgdonleach geweest en ook van R.jipping
-
Okee, dat wou ik even weten. Ik zal eens even kijken of Rick op facebook reageerd.
-
Laat maar heb net een gmail bericht ontvangen en jgdonleach zei : Inmiddels hebben wij de rechten op de source verlengd. De source mag niet meer worden gebruikt door niemand. Alle verkochte licenties zijn ingetrokken. En de personen die hem gratis hebben verkregen zullen wij aantekenen en verzoeken de source te verwijderen.
-
Interessant! De source mag niet meer worden gebruikt door niemand.
Ben dan wel nieuwsgierig naar de datum waarop de source weer wordt vrijgegeven voor iedereen
-
ja ik ook ik snap niet waarom ze gewoon niet een hele nieuwe major-crime source maken en deze gewoon vrijgeven .. maarja
-
Omdat zo'n Source verrekte veel tijd nodig heeft om te maken en de vraag voor deze website's/source niet meer zo groot is.
-
Je mag deze niet gebruiken. Tevens heeft Rick Jipping meer te zeggen dan J.G. én de source was toch onveilig en een verzameling van alle oude scripts.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!