Je moet ook een uitreksel van de KVK opsturen als ik het goed heb.
Posts by Robin
-
-
Ik heb geen prijs mogen ontvangen, verder zie ik ook nog graag even de AV
Robin
-
Ik ontvang graag de prijs en statistieken van deze mailing.
Robin
-
-
Soort werkzaamheden:
slicen van een layoutOmschrijving van de werkzaamheden:
Ik zoek iemand die binnen 24h een layout voor me kan slicen, naar schatting 1 á 2 uurtjes werkBudget voor dit project:
low-xxDeadline: Plaats ook in TOPIC titel!
24h na geven van opdrachtBTW-nummer verplicht:
NeeNeem voor meer info contact op!
-
Even voor de duidelijkheid: hij is wel geheel aangepast nadat ik hem aan Fitim had verkocht!
-
Wat is in jouw ogen een serieus bod?
Robin
-
Beste leden,
Ik ben op dit moment op zoek naar iemand die tijd heeft voor een scriptopdracht van +- 10 uur. Heb jij hier tijd voor? Neem dan even contact met me op met je portfolio en emailadres.Robin
-
Achja, tegen deze crew is toch niets te beginnen, 7 eigen meningen welke allemaal iets anders doen. Gelijkheid is heel belangrijk wat hier toch ontbreekt.
-
Ik heb jouwmaffia.nl en .com liggen
-
MadMax, ik zal straks je PB even antwoorden
-
@Sloosmedia, neem even contact met me op met de informatie welke je wil ontvangen, en waarover.
Met vriendelijke groeten,
Robin -
Beste webmasters,
Ik beschik over diverse GPT websites met in het totaal 4500 leden, leden welke akkoord zijn gegaan met de algemene voorwaarden en graag emails ontvangen met reclame. Dit is dus ideaal om snel bezoekers naar uw website te krijgen.Tarieven:
Email naar de 4500 leden: €40,00
Adverteren op homepagina's per maand (totaal +- 75 uniek per dag): €17,50
Link op iedere pagina (per maand): €8,50Interesse om te adverteren? Stuur dan een PB!
Met vriendelijke groeten,
Robin -
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een soccer manager layout, heb jij er nog een liggen en wil je deze verkopen? Stuur mij dan even een PB met een voorbeeld.Robin
-
Eenheid in het team is heel erg belangrijk, nu 1 moderator sluit het topic (rick), dan een andere moderator gaat kijken wat hij kan doen, en een andere moderator bant me en verwijderd het topic (willem). Waar gaat het hierbij mis. Verder juichen jullie oplichten eerder toe aangezien ik niemand mag waarschuwen dat hier een oplichter actief is!
Verder roepen jullie hier van wij zijn niet verantwoordelijk voor de deals, maar op dit moment wel! Jullie laten oplichters zoals (**) ongestraft hier doorgaan maar twee personen welke de waarheid aan het licht stellen worden gebanned!
-
Tja, hoe kun je hier iets aan doen? Vooral topics sluiten waarin over oplichters gesproken wordt.
-
Hoi,
Ik neem in de loop van de dag even contact met jullie op!Robin
-
euro3,00 maar waarom staat het domein niet op jouw naam?
-
Beste leden,
Ik ben op zoek naar enkele personen welke nieuwe scripts willen testen, op dit moment gaat het om een GPT script welke ik zsm online wil zetten, maar ik zoek nog mensen welke dit willen testen.Vergoeding: vrijwillig
Heb je interesse? Neem dan even contact met me op via PB of plaats hier een reactie.
Robin
[offtopic]Toestemming: Willem[/offtopic]
-
Hoi,
Je hebt hiervoor diverse vergunningen nodig.Verder waar blijft mijn scriptopdracht, waarbij is aanbetaald... Je lijkt van de wereld te zijn verdwenen.